Teraz jest Pn 23 cze, 2025 09:18


Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

PostPt 10 wrz, 2004 23:20

Zależy mi na wprowadzeniu do orginalnego modelu mi8 losowych numerów by nadać helikopterowi większego realizmu. Jednak dopiero zaczynam tworzyć w o2 więc moje umiejętności w nim śa małe. Mam więc pytanie jak zrobić numery losowe w na belce ogonowej śmigłowca mi8??
Co trzeba zrobić by miejsce na które naciągnę teźturę było perfekcyjnie wymodeloeane i nie było widać że coś w nim było edytowane.
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

Re: Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

PostSo 11 wrz, 2004 00:42

Arika napisał(a):Zależy mi na wprowadzeniu do orginalnego modelu mi8 losowych numerów by nadać helikopterowi większego realizmu. Jednak dopiero zaczynam tworzyć w o2 więc moje umiejętności w nim śa małe. Mam więc pytanie jak zrobić numery losowe w na belce ogonowej śmigłowca mi8??

Przejrzyj sobie moje A-10 (losowe numery są z przodu). Mogę ci tylko napisać, że potrzebny jest skrypt, wpisy w configu. Więcej ci raczej pomoc nie mogę, bo sam z tym miałem problemy...
Co trzeba zrobić by miejsce na które naciągnę teźturę było perfekcyjnie wymodeloeane i nie było widać że coś w nim było edytowane.

A tego nie rozumiem :roll:
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

Re: Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

PostSo 11 wrz, 2004 10:10

Diesel napisał(a):Przejrzyj sobie moje A-10 (losowe numery są z przodu). Mogę ci tylko napisać, że potrzebny jest skrypt, wpisy w configu. Więcej ci raczej pomoc nie mogę, bo sam z tym miałem problemy...

Z tym to sobie jakoś poradzę Dzięki za pomoc :spoko:

A z tym drugim to chodzi mi o to że jak w o2 chcę włączam create=> plane i tworzę obiekt to po nałożeniu go w odpowiednim miejscu gdzie ma być umiszczony numer on będzie tylko zwykłą figurą przlegającą do modelu w jednym punkcie styczności. A ja chcę żeby nałożyć na tą belkę ogonową miejsce na którym zostaną te tekstury numerów wyświetlone tak żeby nie widzieć żadnych odchyleń i zakrzywień w stosunku do modelu. Ta warstwa ma być tak wymodelowana, aby pasowała dokładnie kształtem do kształtu belki ogonowej.
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostSo 11 wrz, 2004 13:12

Więc jeśli chcesz żeby to ładnie przylegało to nie rób z jednego faca, tylko z przynajmniej dwóch lub czterech (po dostawieniu jedego pointa po środku). Po prostu musisz sam to ładnie dopasować ;-)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostSo 11 wrz, 2004 13:45

Oki będę próbował zobaczymy co z tego wyjdzie. :lol:
Obrazek
Offline

MarioTheGreat

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): Cz 09 wrz, 2004 18:57

PostSo 11 wrz, 2004 19:59

Eh? Losowe numerki na belce ogonowej? W sensie podczas initializacji określane są tekstury na wybrane fragmenty modelu czy cóś? To można z poziomu skryptu podmieniać tekstury modelu?
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostSo 11 wrz, 2004 20:26

No to ja umiem gorzej z odpowiednim wymodelowaniem face'a tak żeby to wyglądało estetycznie
Obrazek
Offline

MarioTheGreat

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): Cz 09 wrz, 2004 18:57

PostCz 16 wrz, 2004 20:11

Arika napisał(a):No to ja umiem gorzej z odpowiednim wymodelowaniem face'a tak żeby to wyglądało estetycznie

Mógłbyś przybliżyć mi szczegóły tej techniki?
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostCz 16 wrz, 2004 21:19

chodzi ci o wymodelowanie face'a bo jeżeli o to to ja właĹ“nie sam o to pytałem :lol:
Obrazek
Offline

MarioTheGreat

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): Cz 09 wrz, 2004 18:57

PostPt 17 wrz, 2004 11:06

Zapewne chodzi Ci o to, że masz mały obrazek tekstury, jakiejś cyferki, i chcesz umieścić ją na kadłubie?

Jeżeli tak, to domyślam się, że musisz bardzo precyzyjnie rozciągnąć teksturę na 4 wierzchołkach (prostokącie). Szczerze mówiąc nie teksturowałem w O2 i sądząc po wygodzie tego programu operacja ta jest trudna i męcząca, o ile w ogóle możliwa.
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

PostN 08 wrz, 2024 06:00

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

PostPt 06 gru, 2024 02:10

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Jak krok po kroku stworzyć numery losowe

Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 9 gości

cron