Mój problem polega na tym, że nie wiem co wpisać w polu warunek aby zakończyć misje. Misja jest zwiadowcza, i gracz musi odkryć kilka celów.
Gracz ma dość duży teren do sprawdzenia, więc nie moge wpisać tego co jest w FAQ na ofp.bmj, w punkcie 57, bo im dalej gracz pójdzie tym mniej będzie wiedział o tych celach i w tym przypadku misja się nie zakończy...
Próbowałem tak ale się nie da, bo wszystkie cele są porozrzucane na mapie, a gracz nie dość, że musi wszystkie cele zobaczyć to jeszcze udać się do punktu ewakuacyjnego, to próbowałem this and.... ale nic z tego.
Ustaw wyzwalacze - odkryty przez "west" czy "east" w zależności kim grasz - i daj im "obj" status "done" .To powinno załatwić sprawę. Dopiero ostatniemu punktowi nadaj koniec.1 Wiem że to toporne - ale zadziała
Tyle, że gracz ma tych celów szukać, i nie wie gdzie są, a ja jako missionmaker nie wiem gdzie gracz uda się najpierw....
Ma latać w ciemno po całej wyspie? Jakaś ciuciubabka? Jak można czegoś szukać nie wiedząc co to ma być? Podaj jakieś szczegóły ( scenariusz )- może znajdzie się rada
Nie, ma wyznaczony teren do szukania, ma szukać Szyłek, a te szukanie nie jest takie trudne. Zachwile sprawdze sposób Joneza, bo wcześniej się uczyłem
Sposób Joneza nie zadziałał
Gracz ma dość duży teren do sprawdzenia, więc nie moge wpisać tego co jest w FAQ na ofp.bmj, w punkcie 57, bo im dalej gracz pójdzie tym mniej będzie wiedział o tych celach i w tym przypadku misja się nie zakończy...
Nie rozumiem co to ma do rzeczy. Przecież ważne jest to czy gracz odkrył cel - to ile wie na jego temat godzinę później nie ma znaczenia.