Teraz jest Pn 23 cze, 2025 20:50


deathmatch wyścig?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

deathmatch wyścig?

PostPt 20 maja, 2005 21:29

Pewnie zaraz usłysze, że coś takiego już było, ale co tam. Pomysł jest taki - gracze ścigają się po wyznaczonej trasie z rozmieszczonymi checkpoint'ami, tak że nie można pojechać na skróty. Pojazdy są uzbrojone, ale strzelać można tylko do przodu (coś się znajdzie - jakiś buggy, albo nawet jeepMG), więc leader ma największy problem. Gracz, który zginie respawnuje się tam gdzie to się stało, ale oczywiście po pewnym czasie i w związku z tym traci dystans do czołówki (od razu tworzony jest pojazd i gracz trafia za kierownicę). Dodatkowo można dodać atrakcje np. ostrzał artyleryjski odcinka trasy, panów z RPG czy czymś w tym guście w pewnym miejscu na trasie itp..

Wszystko jest jak najbardziej do uzyskania za pomocą skryptów i można to zrobić, tylko czy ktoś by w to grał?
Offline
Avatar użytkownika

brzoza

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 06:41
  • Lokalizacja: szczecin

PostPt 20 maja, 2005 21:35

ja bardzo chetnie
lubilem zawsze stzrelajace wyscigowki, wiec czemu nie zagrac czegos takiego w ofp?
tylko problem pewnie bedzie taki, ze na starcie kazdy bedzie czekal az inni rusza :twisted:
Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 20 maja, 2005 21:42

Myślałem żeby pojazdy rozstawić w podwójnej kolumnie czy jak to się zwie. Chodzi mi dokładnie o to co występuje w szyku "Kolumna rozproszona" lub jeżeli ktoś woli "Staggered column" (taki zygzak). To kto gdzie by trafił ustalało by się losowo, więc prawie każdy (z wyjątkiem pierwszego) miałby kogoś przed sobą, ale oczywiście nie idealnie na celowniku - gdy broń jest zamontowana na stałe nie jest tak łatwo kogoś utrafić.
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostPn 23 maja, 2005 22:20

Fajny pomysł, ale jeśli chodzi o strzelanie to można zrobić 2 osobową załogę pojazdu. Kierowcę i strzelca, byłoby ciekawiej. Wtedy strzelec mógłby się skupić np. na przestrzeleniu opon przeciwnika :) . No i jadący na czele wyścigu nie byłby bezbronny. Ponieważ strzelec mógłby ostrzeliwać samochody za sobą.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 23 maja, 2005 22:37

żuker napisał(a):Fajny pomysł, ale jeśli chodzi o strzelanie to można zrobić 2 osobową załogę pojazdu. Kierowcę i strzelca, byłoby ciekawiej. Wtedy strzelec mógłby się skupić np. na przestrzeleniu opon przeciwnika :) . No i jadący na czele wyścigu nie byłby bezbronny. Ponieważ strzelec mógłby ostrzeliwać samochody za sobą.


Ale to przestałby być wyścig i zamiast tego zaczęla by się regularna walka. Nie jest trudno trafić kogoś będąc strzelecem w pojeżdzie. Poza tym gdzie respawnowałby się martwy strzelec? IMHO odpada.
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostPn 23 maja, 2005 22:46

alderous napisał(a):Ale to przestałby być wyścig i zamiast tego zaczęla by się regularna walka. Nie jest trudno trafić kogoś będąc strzelecem w pojeżdzie.


A nie można zrobić tak żeby się respawnował w pojeździe? Ilość amunicji można ograniczyć (po dojechaniu do checkpointa amunicja byłaby uzupełniona o np. 50 naboi). Do wyścigu można użyć np. Hummerów co dałoby dość dobrą osłonę dla kierowcy.

Przecież chodzi o zrobienie strzelającej wyścigówki ;-)
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostWt 24 maja, 2005 18:45

hmmm... zrobilem kiedys misje polegajaca na wyscigu drogami everonu, wprawdzie bez broni ale i tak gdy sie zlapalo jakiegos delikwenta i kazalo mu sie w to grac to nie marudzil (przez grzecznosc pewnie). imho fajny pomysl :)
Offline
Avatar użytkownika

Mitnic

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 226
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:29
  • Lokalizacja: urA

PostWt 24 maja, 2005 19:48

Pewnie zaraz usłysze, że coś takiego już było



Pewno ze było - Mario race, stara ale jara mapka :grin:
Obrazek
Athlon 64 3800+ 2460Mhz, 768 DDRAM PC 400, Palit GeForce 6800 GS 450/1000 Mhz, Fujitsu 8GB, Modecom MC 350 PFC
Offline
Avatar użytkownika

Kangur

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 128
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 21:38
  • Lokalizacja: Suwałki (nie, nie ma niedźwiedzi)

PostWt 24 maja, 2005 20:02

Alderous chyba ma rację, gdyby stanowiska były ruchome, zamieniłoby się to w strzelanke. Równie dobrze można by zrobić wyścig czołgów.

Wydaje mi się, że można by użyć jakigoś dobrze opancerzonego pojazdu, tak żeby trudno było go zniszczyć, przy czy odkrytego, by móc trafić kierowcę. Nie byłoby to łatwe, ale ten lider nie miałby tak przesra** :P .

Sugerowałbym użycie jakiś min, ale nie wyzwalaczy, których nie widać, lecz coś co można zobaczyć.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 24 maja, 2005 20:14

Kangur napisał(a):Alderous chyba ma rację, gdyby stanowiska były ruchome, zamieniłoby się to w strzelanke. Równie dobrze można by zrobić wyścig czołgów.

Wydaje mi się, że można by użyć jakigoś dobrze opancerzonego pojazdu, tak żeby trudno było go zniszczyć, przy czy odkrytego, by móc trafić kierowcę. Nie byłoby to łatwe, ale ten lider nie miałby tak przesra** :P .

Sugerowałbym użycie jakiś min, ale nie wyzwalaczy, których nie widać, lecz coś co można zobaczyć.


Bo ja wiem czy lider ma tak przesr***. Spróbuj trafic kierując jeep'em MG samochód jadący przed tobą (gracz pewnie jeszcze będzie zygzakował). To że lider ma cięzko jest zamierzone. Chodzi mi o to by nie mógł on wypracować takiej przewagi że reszta nie mogłaby go dogonić (wszystkie wozy rozwijają tą samą prędkość). Jako pierwszy staje się bezbronnym celem, a pułapki mogą go wyeliminować. Tym samym wyścig staje się ciekawszy, bo lider ciągle się zmienia.

Co do min to kłopot w tym, że nie wybuchają przy najechaniu na nie samochodu. W kązdym razie pomysł z widocznymi minami jest do zrealizowania i masz rację, że dobrze byłoby aby można je było ominąć. W ogóle przeszkody na torze to dobra myśl.
Offline
Avatar użytkownika

Kangur

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 128
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 21:38
  • Lokalizacja: Suwałki (nie, nie ma niedźwiedzi)

PostWt 24 maja, 2005 20:35

Tylko, żeby nie było tak, że ludzie będą sie bać wyprzedzać. Zresztą, teraz dyskusja na ten temat chyba nie ma sensu, "wszystko wyjdzie w praniu".
Obrazek
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: deathmatch wyścig?

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: deathmatch wyścig?

PostN 08 wrz, 2024 20:34

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: deathmatch wyścig?

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: deathmatch wyścig?

PostPt 06 gru, 2024 17:02

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 27 gości