Teraz jest So 21 cze, 2025 14:36


Bullet Cam script - ma to ktoś?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostCz 05 paź, 2006 22:57

Wypróbuj mój skrypt w akcji. Kamera nie wyłącza się po sekundzie, tylko trochę później; tymczasem po trafieniu chwilę oglądamy miejsce uderzenia pocisku.

Niszczenie kamery nie jest potrzebne, oto ostateczny skrypt:

Kod: Zaznacz cały
; w polu inicjacji jednostki: this AddEventHandler ["Fired", { _this exec "bulletcam.sqs"}]

_unit = _this select 0
_projectile = nearestObject [vehicle(_unit), _this select 4]
?_projectile = "nabój_pistoletu": goto "end"

_projectile CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]

showcinemaborder false

_unit  removeEventHandler ["Fired", 0]
SetAccTime 0.5
~1.0
SetAccTime 1

#end:
_unit AddEventHandler ["Fired", { _this exec "bulletcam.sqs"}]

exit


? alive _projectile nie działa u mnie.


Z moim skryptem fajnie strzela się z Remingtona 700 (ma snajper ruchhu oporu) :D
Offline

Yarek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): So 25 lut, 2006 04:07

PostPt 06 paź, 2006 00:43

1. Sprawdziłem indeksy przy AddEventHandler. Zawsze jest 0.
2. Masz bład w: ?_projectile = "nabój_pistoletu": goto "end"
po wywaleniu tej linijki działa (zrobiłeś przypisanie łańcucha znaków do obiektu)
3. Przy kamerze korzystającej z pocisku niewiadomo czemu widok szybko przełącza się na gracza (spróbuj strzelić z granatika z mojej kamery i z twojej) :(
4. ? alive _projectile : goto "JMP" działa tylko jak napisałem wyżej widok sam się zmienia wcześniej. Zauważ, że po zmianie kamery upływ czasu wciąż jet <1. Dopier o gdy pocisk przestanie istnieć zmieni się na 1.

Muszę wyeliminować w swojej kamerce błąd przy powrocie do widoku gracza bo się kaszani często. Spróbuje potem zrobić jakąś działającą wersję z widokiem pocisku. Jak mi się uda to wrzuce na forum.
Ja chyba zrobie sobie parę skryptów. Np. twój jest dużo lepszy na wszelkie najperki, mój będzie dobry do widoku długo lecących pocisków.

Znalazłem jeszcze jeden problem, skrypt ten nie działa z addonem broni SJB może ktoświe co z tym zrobić??
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostPt 06 paź, 2006 11:42

Yarek napisał(a):2. Masz bład w: ?_projectile = "nabój_pistoletu": goto "end"
po wywaleniu tej linijki działa (zrobiłeś przypisanie łańcucha znaków do obiektu)

Może, chciałem zrobić "odsiew", żeby np. kamera nie włączała się dla nabojów pistoletowych (to jest przykadowy opis). Może weź caly argument _projectile = "nabój" w nawias?

3. Przy kamerze korzystającej z pocisku niewiadomo czemu widok szybko przełącza się na gracza (spróbuj strzelić z granatika z mojej kamery i z twojej) :(
4. ? alive _projectile : goto "JMP" działa tylko jak napisałem wyżej widok sam się zmienia wcześniej. Zauważ, że po zmianie kamery upływ czasu wciąż jet <1. Dopier o gdy pocisk przestanie istnieć zmieni się na 1.

Muszę wyeliminować w swojej kamerce błąd przy powrocie do widoku gracza bo się kaszani często. Spróbuje potem zrobić jakąś działającą wersję z widokiem pocisku.

Wciśnij klawisz odpowiadający za rozglądanie się niezależnie od celowania i problem zniknie.

A w moim skrypcie wystarczy podmienić "INTERNAL" na "EXTERNAL" i rakieta będzie już widoczna i to dłużej.
Znalazłem jeszcze jeden problem, skrypt ten nie działa z addonem broni SJB może ktoświe co z tym zrobić??


Fakt, nie wszystkie pociski mogą być kamerami. Poza tym skrypt nie zawsze zdąży "złapać" kulę, zwłaszcza gdy CPU lub GPU jest obciążony wieloma jednostkami / szczegółowymi modelami.
Offline

Yarek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): So 25 lut, 2006 04:07

PostPt 06 paź, 2006 17:09

Hmm u mnie External nie zmienia za dużo (pocisku wciąż nie widać i widać chyba nie dużo dłużej). A co do SJB to raczej nie wina obciążenia, wygląda to tak jakby wytrzeliwane było coś innego niż standardowe pociski. Wtedy handler nie łapie
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostPt 06 paź, 2006 22:08

Puść rakietę np. z AT4. Naboje karabinowe są w OFP niewidzialne. To nie jest Max Payne, szkoda mocy CPU.

EDIT

Mini misja - "demo dema" :mrgreen: - wykorzystująca mój skrypt, zrobiona dla FFUR 2006 2.0. Rzecz dzieje się na Desert Island i z tego powodu użyłem żołnierzy ACU.

http://www.ofp.pl/zguba/zGubaDesertBattle.zip - 3 KB

Obserwujemy zmagania Rosjan i Amerykanów, w każdej chwili możemy wziąć sprawę w swoje ręce i odstrzelić paru sołdatów, riflemanów albo tanków (w GAZ-ie są magazynki i wyrzutnia przeciwpancerna), do czego bardzo przydaje się bullet cam...

Ze względu na lenistwo nie zrobiłem warunku zwycięstwa, tylko informację o kompletnym zniszczeniu każdej ze stron osobno.

[ot]Zaznaczam że korzystam z mojego configu... bez niego gra może być nieco uciążliwa. Info na pw.[/ot]
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Bullet Cam script - ma to ktoś?

PostPt 13 gru, 2024 07:51

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Bullet Cam script - ma to ktoś?

Poprzednia strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 14 gości

cron