?ja action "Jedz"
- a jak to działa ? Nie znam takiej akcji.
...
goto "loop"
#loop
...
- hm to wygląda na "pętle widmo"
------------------------------------
Wstaw wyzwalacz z warunkiem:
- Kod: Zaznacz cały
glod
w aktywacji:
- Kod: Zaznacz cały
[] exec "glod.sqs"
Utwórz skrypt glod.sqs:
- Kod: Zaznacz cały
_i = 0
_j = 0
#loop
? _i == 0: _naz = "dawno nie jadłem"
? _i == 1: _naz = "robię się głodny"
? _i == 2: _naz = "coś bym przekąsił"
? _i == 3: _naz = "jestem bardzo głodny"
? _i == 4: _naz = "musze coś zjeść"
? _i == 5: _naz = "jedzenia ! ! !"
hint format ["%1", _naz]
~2
? ! glod: goto "ok"
_i = _i + 1
? _i < 6: goto "loop"
#umieranie
player setdammage _j
hint "słabne"
~5
? ! glod: goto "ok"
_j = _j + 0.1
? _j < 1: goto "umieranie"
? ! glod: goto "ok"
hint "umierasz z głodu..."
~1
player setdammage 1
exit
#ok
player setdamage 0
hint "jak dobrze się najeść"
exit
Wszystko będziesz uruchamiał zmienną
glod,
jeżeli glod = true -> uruchomi się skrypt słabnięcia i śmierci
jeżeli glod = false -> skrypt zatrzyma swoje działanie i gracz odzyska siły
P.S. wydłuż czas z
~2 na co najmniej
~10 będzie bardziej realistycznie.