Teraz jest N 22 cze, 2025 23:49


ECP+SLX+FFUR?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

koleś14

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pn 06 lis, 2006 11:27

ECP+SLX+FFUR?

PostPn 30 cze, 2008 10:26

Grając w SLX+ECP stwierdziłem, że przejadły mi się już te brzydkie BIS'owskie jednostki i postanowiłem je podmienić na te z FFURA. Pobrałem FFURA 1985 (tą starą wersję - chyba '2005 edition' czy coś) i skopiowałem z niego wszystkie addony. Następnie utworzyłem nowy folder o nazwie "@ffur" w którym zrobiłem folder Addons i tam wrzuciłem te skopiowane addony z FFURA. W właściwościach skrótu SLX+ECP dopisałem co trzeba i zacząłem "bawić" się z configami. Po prostu otwierałem config FFURA, znajdowałem wpis odpowiedzialny za model czegoś tam i wklejałem go na miejsce oryginalnego wpisu z configu ECP+SLX. Wszystko działało ładnie, udało mi się zamienić piechotę, niektóre pojazdy itp. Jednak jak to zwykle bywa musiał pojawić się problem. Oto screen:

Obrazek

Wszyscy zapewne wiedzą, że w tym FFURZE animacja siedzenia na BMP wygląda całkiem inaczej. Dam jednak dla porównania screena jak to powinno wyglądać:

Obrazek

Prawdopodobnie gdzieś w configu trzeba podmienić jakiś wpis dotyczący animacji jednak w tych kwestiach jestem już zupełnie zielony. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Jeśli napisałem coś niejasno to walcie na gg, postaram sie jeszcze raz wytłumaczyć w czym problem, ale myśle że wszyscy wiedzą o co chodzi. Szczególnie prosiłbym o pomoc kogoś, kto zna się na configach.

Jeśli założyłem ten temat w złym dziale, to bardzo proszę moderatorów o nie zamykanie go tylko przeniesienie w odpowiednie miejsce.

Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 30 cze, 2008 12:14

Dobrze kombinujesz, ale nic nie musisz zamieniać :) Wystarczy coś dodać.
Ostatnio sam bawiłem się configiem GRAA i zamieniałem stare kanciate pojazdy na nowe (np. RHS). Musisz otworzyć config tego BMP i znaleźć w nim klase z animacjami, potem przekopiuj to to głównego configu pod BMP. Żebyś wiedział o co chodzi to pokażę jak ja zrobiłem to z T80.

Kod: Zaznacz cały
   class T80:RussianTank
      {
      scope=2;
      picture="it80";
      side=0;
      displayName="$STR_DN_T80";
      nameSound="t80";
      accuracy=0.5;
      driverAction="ManActT80DriverOut";
      gunnerAction="ManActT80GunnerOut";
      commanderAction="ManActT80CommanderOut";
      hiddenSelections[]={"pruh"};
      driverInAction="ManActT80Driver";
      gunnerInAction="ManActT80Gunner";
      commanderInAction="ManActT80Commander";
      armor=700;
      armorStructural=2.0;
      armorHull=0.9;
      armorTurret=0.98;
      armorGun=0.6;
      armorEngine=0.8;
      armorLights=0.4;
      armorTracks=0.6;
      cost=1500000;
      gunnercansee="31";
      driverCanSee=31;
      maxSpeed=80;
      soundEngine[]={"\RHS_T80\diesel.wss",5.833332,0.9};
      soundEnviron[]={"\RHS_T80\T80treads.wss",2.916666,0.8};
      model="\RHS_T80\SIG_T80UD.p3d";
      weapons[]={"Gun120","MachineGun7_6"};
      magazines[]={"Heat120","Shell120","MachineGun7_6"};
      gunnerOpticsModel="\RHS_T80\t80_g_sight.p3d";
      commanderOpticsModel="\RHS_T80\t80_c_sight.p3d";
      type=1;
      transportSoldier=8;
      threat[]={0.9,0.9,0.3};

      class IndicatorSpeed
         {
         selection="ukaz_rychlo";
         axis="osa_rychlo";
         angle=-270;
         min=0;
         max="100 / 3.6";
         };

      class IndicatorSpeed2
         {
         selection="ukaz_rychlo2";
         axis="osa_rychlo2";
         angle=-270;
         min=0;
         max="100 / 3.6";
         };

      class IndicatorRPM
         {
         selection="ukaz_rpm";
         axis="osa_rpm";
         angle=-290;
         min=0;
         max=1;
         };
      };

class CfgMovesMC
   {

   class Default
      {
      };

   class StandBase:Default
      {
      };

   class States
      {

      class cargo1_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo1.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo2_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo2.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo3_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo3.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo4_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo4.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo5_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo5.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo6_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo6.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo7_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo7.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo8_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo8.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo9_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo9.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo10_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo10.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo11_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo11.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo12_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo12.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo13_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo13.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo14_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo14.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo15_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo15.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo16_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo16.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo17_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo17.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo18_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo18.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo19_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo19.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo20_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo20.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo21_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo21.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo22_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo22.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo23_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo23.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo24_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo24.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo25_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo25.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo26_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo26.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo27_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo27.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo28_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo28.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo29_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo29.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo30_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo30.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo31_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo31.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };

      class cargo32_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo32.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };
      class cargo33_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo33.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };
      class cargo34_t80:StandBase
         {
         actions="NoActions";
         file="\RHS_T80\Anim\cargo34.rtm";
         speed="SPEED_STATIC";
         looped=true;
         soundEnabled=false;
         duty="RestDuty";
         interpolationSpeed=2;
         connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
         interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
         };
      };

   };

class CfgVehicleActions
   {
   cargo1_t80="cargo1_t80";
   cargo2_t80="cargo2_t80";
   cargo3_t80="cargo3_t80";
   cargo4_t80="cargo4_t80";
   cargo5_t80="cargo5_t80";
   cargo6_t80="cargo6_t80";
   cargo7_t80="cargo7_t80";
   cargo8_t80="cargo8_t80";
   cargo9_t80="cargo9_t80";
   cargo10_t80="cargo10_t80";
   cargo11_t80="cargo11_t80";
   cargo12_t80="cargo12_t80";
   cargo13_t80="cargo13_t80";
   cargo14_t80="cargo14_t80";
   cargo15_t80="cargo15_t80";
   cargo16_t80="cargo16_t80";
   cargo17_t80="cargo17_t80";
   cargo18_t80="cargo18_t80";
   cargo19_t80="cargo19_t80";
   cargo20_t80="cargo20_t80";
   cargo21_t80="cargo21_t80";
   cargo22_t80="cargo22_t80";
   cargo23_t80="cargo23_t80";
   cargo24_t80="cargo24_t80";
   cargo25_t80="cargo25_t80";
   cargo26_t80="cargo26_t80";
   cargo27_t80="cargo27_t80";
   cargo28_t80="cargo28_t80";
   cargo29_t80="cargo29_t80";
   cargo30_t80="cargo30_t80";
   cargo31_t80="cargo31_t80";
   cargo32_t80="cargo32_t80";
   cargo33_t80="cargo33_t80";
   cargo34_t80="cargo34_t80";
   };
\\dalsza część configu fura czy tam czego innego....


Chyba widzisz o co chodzi :)
Jak by co GG
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

koleś14

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pn 06 lis, 2006 11:27

PostPn 30 cze, 2008 14:12

Chodzi ci o config który jest wewnątrz pliku pbo tego BMP czy część configu z FFURA? Jeśli o config z pliku pbo to wygląda on tak:

Kod: Zaznacz cały
˙#define ˙TEast 0
­
We 1G˙uerrila ý2&Civiliďan 3;Sid˙eUnknownű 4SEnemyű 5eFrienßdly 6zLogic 7
ŽďtrueŤ   falóseݱprivóatotec÷tedČ   publř_ Ĺ íCanSe?eRadaró   çEyeó   ,OptGicsŢ   -B 8Y
˙Compass §16 tt C   +|4
¤
All 3–ď
clSCfgżPatche* {÷
   ICP_çBMP    un˙its[] ={Ö1,   P
_vä     .BISű};IweapoínK {req˙uiredVerďsion 1.8á5.37«ModëelŞ   «DefĎaultNÔVeżhicle:s? Tank:"5   ĎAPC:J   bm“p:   s Ą s˙Inherit=Ë"tO "Ű[]ý=4   "rakeßta1",Noj 23!at ŚŮ 4"F8’ 1ń:— >vesM ­ ÉmóSµ dÇBas!
m ba   t;t*!! E3$çicp.20xy1G: cE® A#a7ĺ=AB5fil÷e=\n$\Ani÷ms\C.rtmţXpeed="S˙PEED_STA÷TICqloopđ Ú1\"H!vale?ntTo="Ć›˙oundEnabńlJ ú2Ť"duty—="R§@D
 Ći˙nterpolašçS{2;öK1c÷onn@Fromzđ"S",1,
GVaráä13†:To888™eţ<   Dying",0.{L0a  >-†Ą2:łë5’’2ˆ’Oô3OOá3DOC)4OO0(4O"’)5OO(5Oá)Ń6OOÎ(6Î,-4».2Rvarü`tÇsAI7Ab   Ó6,Dżd67ƒƒQ87Ň"ł98OO 88ŇŇ2Ň
8Ň 7Oy9„„$H9’*.e×fdpDŢc†ĄI="łIĹR9
2Ş
3>
3>
4]
4Ş]
5|
5|
6›
6Ş›



8ĘŮ

9˝ae|No§nAIDtŠPÝQWřĂrQjMalutOka :'
B…mąqW="\&`_Up\.ż.p3d";SRs÷imuwS="ma
v_pck/ƒ`rßV6


Albo mam coś zwalone z notatnikiem, albo jest to w jakimś kosmicznym języku napisane.... ;-)


A tu część configu FFURA odpowiedzialna za to BMP:



Kod: Zaznacz cały
   class BMP:APC
      {
      scope=2;
      crew="SoldierECrew";
      picture="ibmp";
      side=0;
      displayName="BMP-1P";
      nameSound="BMP";
      accuracy=0.3;
      maxSpeed=70;
      hiddenSelections[]={"raketa1","No1","No2","No3","AT4"};
      transportSoldier=9;
      cargoAction[]={"ManActicpbmpproxy1","ManActicpbmpproxy2",
      "ManActicpbmpproxy3","ManActicpbmpproxy4","ManActicpbmpproxy5",
      "ManActicpbmpproxy6","ManActicpbmpproxy7","ManActicpbmpproxy8",
      "ManActicpbmpproxy9"};
      transportAmmo=0;
      transportFuel=3000;
      armor=200;
      cost=150000;
      forceHideGunner=0;
      model="\ICP_bmp\bmp.p3d";
      canFloat=1;
      minGunElev=-5;
      maxGunElev=15;
      weapons[]={"Gun73","PKT55","AT3Launcher"};
      magazines[]={"Heat73","Shell73","PKT55","PKT55","PKT55","AT3Launcher"};
      typicalCargo[]={"Soldier","Soldier","SoldierLAW"};
      type=1;
      threat[]={0.9,0.7,0.3};
      soundEngine[]={\ICP_bmp\Sound\Engine.wav,db-10,1};
      soundEnviron[]={"\ICP_bmp\sound\treads.wss",0.916666,0.800000};
      driverAction="ManActBMPDriverOut";
      gunnerAction="ManActBMPGunnerOut";
      commanderAction="ManActBMPCommanderOut";
      driverInAction="ManActBMPDriver";
      gunnerInAction="ManActBMPGunner";
      commanderInAction="ManActBMPCommander";
      gunnerOpticsModel="\ICP_bmp\optic_gunner.p3d";
      commanderOpticsModel="\ICP_bmp\optic_commander.p3d";

      class TransportMagazines
         {

         class _xx_AK74
            {
            magazine="AK74";
            count="30*1";
            };

         class _xx_PK
            {
            magazine="PK";
            count="5*1";
            };

         class _xx_HandGrenade
            {
            magazine="HandGrenade";
            count="10*1";
            };

         class _xx_SVDDragunov
            {
            magazine="SVDDragunov";
            count="10*1";
            };

         class _xx_RPGLauncher
            {
            magazine="RPGLauncher";
            count="3*1";
            };
         };

      class HatchDriver
         {
         selection="poklop_driver";
         axis="osa_poklop_driver";
         angle=-100;
         };

      class HatchCommander
         {
         selection="poklop_commander";
         axis="osa_poklop_commander";
         angle=-90;
         };

      class HatchGunner
         {
         selection="poklop_gunner";
         axis="osa_poklop_gunner";
         angle=90;
         };

      class IndicatorSpeed
         {
         selection="ukaz_rychlo";
         axis="osa_rychlo";
         angle=-320;
         min=0;
         max="40 / 3.6";
         };

      class IndicatorRPM
         {
         selection="ukaz_rpm";
         axis="osa_rpm";
         angle=-230;
         min=0;
         max=1;
         };

      class Animations
      {
         class SetNumber
         {
            type="rotation";
            animperiod=0.5;
            selection="useract";
            axis="osa_useract";
            angle0=0;
            angle1=0;
         };
         class Podveska
         {
            type="rotation";
            animperiod=0.5;
            selection="podw";
            axis="osa_podw";
            angle0=-0.04;
            angle1=0.04;
         };
         class Recoil
         {
            type="rotation";
            animperiod=0.1;
            selection="rec";
            axis="osa_rec";
            angle0=0;
            angle1=-0.005;
         };
      };



Ten kawałek z configu FFURA wkleiłem cały do configu SLX+ECP, zamieniając oryginalne wpisy ale nic to nie dało.... Co robię nie tak?
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPn 30 cze, 2008 14:13

A czym wypakowywałeś ten pierwszy config?
Offline

koleś14

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pn 06 lis, 2006 11:27

PostPn 30 cze, 2008 14:34

Programem PBO Patcher.... Ale faktycznie nie wpadłem na to żeby wypakować to czymś innym:) Pobiorę PBO Decryptera i rozpakuję to jeszcze raz.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPn 30 cze, 2008 14:35

Warto, bo często configi/misje wypakowywane w inny sposób po prostu źle się wypakowywują.
Offline

koleś14

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pn 06 lis, 2006 11:27

PostPn 30 cze, 2008 14:51

OK rozpakowałem to innym programem i zadziałało. Wkleiłem kawałek configu tego BMP do configu SLX+ECP i teraz wygląda on tak:

Kod: Zaznacz cały
   class BMP:APC
      {
      scope=2;
      crew="SoldierECrew";
      picture="ibmp";
      side=0;
      displayName="BMP-1P";
      nameSound="BMP";
      accuracy=0.3;
      maxSpeed=70;
      hiddenSelections[]={"raketa1","No1","No2","No3","AT4"};
      transportSoldier=9;
      cargoAction[]={"ManActicpbmpproxy1","ManActicpbmpproxy2",
      "ManActicpbmpproxy3","ManActicpbmpproxy4","ManActicpbmpproxy5",
      "ManActicpbmpproxy6","ManActicpbmpproxy7","ManActicpbmpproxy8",
      "ManActicpbmpproxy9"};
      transportAmmo=0;
      transportFuel=3000;
      armor=200;
      cost=150000;
      forceHideGunner=0;
      model="\ICP_bmp\bmp.p3d";
      canFloat=1;
      minGunElev=-5;
      maxGunElev=15;
      typicalCargo[]={"Soldier","Soldier","SoldierLAW"};
      type=1;
      threat[]={0.9,0.7,0.3};
      soundEngine[]={\ICP_bmp\Sound\Engine.wav,db-10,1};
      soundEnviron[]={"\ICP_bmp\sound\treads.wss",0.916666,0.800000};
      driverAction="ManActBMPDriverOut";
      gunnerAction="ManActBMPGunnerOut";
      commanderAction="ManActBMPCommanderOut";
      driverInAction="ManActBMPDriver";
      gunnerInAction="ManActBMPGunner";
      commanderInAction="ManActBMPCommander";
      gunnerOpticsModel="\ICP_bmp\optic_gunner.p3d";
      commanderOpticsModel="\ICP_bmp\optic_commander.p3d";

      class TransportMagazines
         {

         class _xx_AK74
            {
            magazine="AK74";
            count="30*1";
            };

         class _xx_PK
            {
            magazine="PK";
            count="5*1";
            };

         class _xx_HandGrenade
            {
            magazine="HandGrenade";
            count="10*1";
            };

         class _xx_SVDDragunov
            {
            magazine="SVDDragunov";
            count="10*1";
            };

         class _xx_RPGLauncher
            {
            magazine="RPGLauncher";
            count="3*1";
            };
         };

      class HatchDriver
         {
         selection="poklop_driver";
         axis="osa_poklop_driver";
         angle=-100;
         };

      class HatchCommander
         {
         selection="poklop_commander";
         axis="osa_poklop_commander";
         angle=-90;
         };

      class HatchGunner
         {
         selection="poklop_gunner";
         axis="osa_poklop_gunner";
         angle=90;
         };

      class IndicatorSpeed
         {
         selection="ukaz_rychlo";
         axis="osa_rychlo";
         angle=-320;
         min=0;
         max="40 / 3.6";
         };

      class IndicatorRPM
         {
         selection="ukaz_rpm";
         axis="osa_rpm";
         angle=-230;
         min=0;
         max=1;
         };

      class Animations
      {
         class SetNumber
         {
            type="rotation";
            animperiod=0.5;
            selection="useract";
            axis="osa_useract";
            angle0=0;
            angle1=0;
         };
         class Podveska
         {
            type="rotation";
            animperiod=0.5;
            selection="podw";
            axis="osa_podw";
            angle0=-0.04;
            angle1=0.04;
         };
         class Recoil
         {
            type="rotation";
            animperiod=0.1;
            selection="rec";
            axis="osa_rec";
            angle0=0;
            angle1=-0.005;
         };
      };
class CfgMovesMC
{
   class Default {};
   class StandBase: Default {};
   class Combat: Default {};
   class States
   {
           class icpbmpproxy1: combat
   {
      actions="NoActions";
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy1.rtm;
      speed="SPEED_STATIC";
      looped=true;
      equivalentTo="Combat";
      soundEnabled=false;
      duty="RestDuty";
      interpolationSpeed=2;             
      connectFrom[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
      connectTo[]={"Stand",1,"StandVar2",1,"StandVar3",1};
      interpolateTo[]={"StandDying",0.1,"StandDyingVer2",0.1};
   };
   class icpbmpproxy2: icpbmpproxy1
   {
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy2.rtm;
   };
   class icpbmpproxy3: icpbmpproxy1
   {
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy3.rtm;
   };
   class icpbmpproxy4: icpbmpproxy1
   {
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy4.rtm;
   };
   class icpbmpproxy5: icpbmpproxy1
   {
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy5.rtm;
   };
   class icpbmpproxy6: icpbmpproxy1
   {
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy6.rtm;
      speed=-4.2;
      variantsAI[]={icpbmpproxy6,0.6,};
   };
   class icpbmpproxy7: icpbmpproxy1
   {
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy7.rtm;
   };
   class icpbmpproxy8: icpbmpproxy1
   {
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy8.rtm;
      speed=-4.2;
      variantsAI[]={icpbmpproxy8,0.6,};
   };
    class icpbmpproxy9: icpbmpproxy1
   {
      file=\ICP_BMP\Anims\proxy9.rtm;
   };
   };
};
class CfgVehicleActions
{
   icpbmpproxy1="icpbmpproxy1";
   icpbmpproxy2="icpbmpproxy2";
   icpbmpproxy3="icpbmpproxy3";
   icpbmpproxy4="icpbmpproxy4";
   icpbmpproxy5="icpbmpproxy5";
   icpbmpproxy6="icpbmpproxy6";
   icpbmpproxy7="icpbmpproxy7";
   icpbmpproxy8="icpbmpproxy8";
   icpbmpproxy9="icpbmpproxy9";
};


Jednak dalej jest tak samo jak przedtem. Co może być nie tak?
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: ECP+SLX+FFUR?

PostSo 14 gru, 2024 02:59

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: ECP+SLX+FFUR?


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości

cron