Teraz jest Śr 18 cze, 2025 21:00


OFP2 a Soldiers Heroes of WWII

Tematy nie pasujące do żadnych powyższych kategorii.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

OFP2 a Soldiers Heroes of WWII

PostCz 06 sty, 2005 22:09

No właśnie. Konkretnie chodzi mi o silniki obu tych gier. Jeśli ktoś grał w Soldiers, wie napewno, że tym razem chłopaki z Codemasters dopilnoali, żeby branty był pod uwagę kont pod jakim leci pocisk i tym podobne. W tej drugiej grze strzelająć w budynek resztki tego co było w środku wylatują przez okno i mogą zranić żołnierzy którzy akurat są w okolicy... jak myślicie, czy patrząc na Soldiers heroes of WWII możemy spodziewać się podobnego silnika gry w OFP2 ?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 06 sty, 2005 22:30

Trudno powiedzieć, bo w gruncie rzeczy nie wiadomo jak dużym modyfikacjom poddadzą obecny engine. Akurat odnoszenie uszkodzeń przez pojazdy i szczególnie budynki jest jedną ze słabszych elementów OFP, które bardzo psują odbiór gry. Moim skromnym zdaniem lepiej zamiast tego "zgniatania", wyglądało by już "przyciemnianie", które występuje w pojazdach pancernych. gdyby do tego dodano "znikanie" pewnych elementów np. szyb i całych okien w przypadku budynków, wyglądało by to lepiej.
Oczywiście rozpadanie się obiektu na kilka części byłoby jeszcze lepsze, ale trzeba pamiętać że to oznaczało by więcej pracy od twórców gry. Niewątpliwie budynek któremu zapada się dach i wypadają całe fragmenty ścian, albo T-72 któremu po trafieniu wylatuje w powietrze wieża i np. zrywa się gąsiennica, wyglądały by o wiele lepiej. Co do odnoszenia obrażeń to wystarczyłoby mi żeby odnosiło się część obrażeń jakie zadawane są obiektowi koło którego się stoi np. gdy budynek w którym jesteśmy się wali powinniśmy mieć spore problemy, a jak na razie w OFP tak nie jest.

Podkreślam że zastanawiając się nad tym nie chcę robić listy głupawych życzeń "co to ja chciałbym w OFP". Wskazuję tylko na rzeczy które są wykonalne stosunkowo niewielkim nakładem pracy, poprzez modyfilkację obecnego engine'u.

Rainbow

PostCz 06 sty, 2005 23:25

E, my tu mówimy o OFP2 czy OFP?. Poza tym Codemaster wydaje gry a nie je robi. 8) ENGIN ofp1 jest już zacofany i raczej jego edycja i tak by się gdzieś zablokowała. ENGIN pracuje na dx8 co dziś jest mega zacofaniem (karty gf4ti). My tu lada dzień 9.0c a tam staroci. Co prawda to prawda, iż można z niego wiele wycisnąć, ale jakim kosztem. Komputerem za kilka ładnych tysięcy złotych. OFP2 powinno mieć napisany od nowa cały engin pod najnowsze grafiki. Co do SHOTWW2 to w gierke wiele nie zagrałem (zabezpieczenia :D ). Ale to co zdąrzyłem to przyznam, iż ciekawa giera, fajne efekty itp.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 06 sty, 2005 23:29

ENGINE tęczo, ENGINE.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 06 sty, 2005 23:32

Mówimy o OFP2 i mówimy na podstawie tego co do tej pory zadeklarowała BIS, czyli zapowiedzi modyfikacji engine'u OFP. Nie wiem skąd masz tak dokładne informacje na temat tego jak daleko można modyfikować obecny engine...
Offline
Avatar użytkownika

sjojok

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2004 16:16
  • Lokalizacja: Gliwice

PostPt 07 sty, 2005 19:24

Rainbow ma racje muszą zrobić nowy Silnik zarówno jak graficzny jak i gry
A.I też jest zacofane NPC są w niektórych sytuacjach za mądrzy a w niektórych tak tępi że się śmiać chce , jak może być że wróg stoi przed mną jak mnie widzi to najpierw pada na ziemie i strzela :lol:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 07 sty, 2005 20:07

sjojok napisał(a):Rainbow ma racje muszą zrobić nowy Silnik zarówno jak graficzny jak i gry
A.I też jest zacofane NPC są w niektórych sytuacjach za mądrzy a w niektórych tak tępi że się śmiać chce , jak może być że wróg stoi przed mną jak mnie widzi to najpierw pada na ziemie i strzela :lol:


Muszą? :roll: Oni NIC nie muszą :| A poza tym kto powiedział że nie da się poprawić zachowania AI w ramach obecnego silnika?
Offline
Avatar użytkownika

wowo

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Cz 26 sie, 2004 19:41

PostPt 07 sty, 2005 20:12

Zanim sie pokłócicie, zdefiniujcie pojęcie SILNIKA GRY. Zaczynacie dyskusję, o temacie której każdy z Was ma inne wyobrażenie jak mniemam... :) Jak się dogadacie w tej kwestii, to wiele spraw się od razu wyjaśni.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 07 sty, 2005 20:20

Sjojok, A.I. ma mało wspólnego z samym silnikiem gry...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Rainbow

PostPt 07 sty, 2005 20:35

Jonez napisał(a):ENGINE tęczo, ENGINE.


Oj powiedziało mi się, po polskiemu na polski :)

Jeśli chodzi o pozycje A.I w silniku gry to jednak ofp jest grą, która ma wszystk wpisane w kilka plików. Gra jest stara i nie jest jak dzisiejsze gry, osobno fizyka (Havoc), osobno grafika itd. Racja, że można silnik podkręcić, ale jeśli miała by być na dx9 to potrzebna by była wręcz całościowa renowacja ENGIN'U :) Lepiej, aby zrobili coś od nowa i niebabrali się w stary system. Ofkorz to tylko moje zdanie...
Offline
Avatar użytkownika

sjojok

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2004 16:16
  • Lokalizacja: Gliwice

PostPt 07 sty, 2005 21:51

wiecie co przypomniało mi się Soldiers of fortune 1 i 2 dwójka jest na tym samym tylko ulepszonym silniku a widać różnice więc do ofp 2 też da się tak bardzo zmodyfikować względem jedynki ofp
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPt 07 sty, 2005 23:39

sjojok napisał(a):wiecie co przypomniało mi się Soldiers of fortune 1 i 2 dwójka jest na tym samym tylko ulepszonym silniku a widać różnice więc do ofp 2 też da się tak bardzo zmodyfikować względem jedynki ofp


Chyba coś ci się pomyliło SOF1 powstało na silniku q2 a SOF2 na silniku q3.
Powracając do tematu wolał bym aby OF2 powstał na nowym silniku z lepszą fizyką, grafiką, defragmentacją pojazdów i żołnierzy :spoko:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Mrocz

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 172
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Z Sopotu :P

PostSo 08 sty, 2005 22:18

A ja to mam wszystkio gdzieś :] Jaki OFP2 bedzie taki będzie :D Byle, zeby był lepszy od OFP 1 :] I Miał fizykę.... :]
"Nie wie jakiego sprzętu będziemy używać w III Wojnie ¦wiatowej, ale w IV Wojnie ¦wiatowej będziemy się tłuc kamieniami i kijami"
Albert Einstain
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: OFP2 a Soldiers Heroes of WWII

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: OFP2 a Soldiers Heroes of WWII

PostPt 06 wrz, 2024 05:38

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Następna strona

Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron