
- Kod: Zaznacz cały
this disableai "anim";
Jeszcze upewnij się, że wyzwalacz jest uruchamiany
Teraz jest Wt 17 cze, 2025 17:20
Skocz do: Strona główna forum » Gry BIS » [ArmA III] Edytor
this disableai "anim";
TheMisterLight napisał(a):Przepraszam, że tworze wątek pod wątkiem ale naleciało mnie dziś na poznanie edytora Arma 3 no i napotkałem kilka problemów. Przejdę do rzeczy.
Otóż próbowałem ożywić bazę wojskową i chciałem zrobić tam gdzieś w tle odprawę. Próbowałem nadać nazwę jednostce solider1, następnie wstawiłem wyzwalacz gdzie w polu Aktywacja wpisałem: solider1 playMove "Acts_A_M01_briefing" no i nie zadziałało. Próbowałem różne warunki nadawać wyzwalaczowi i nic. Nie wiem czy ta animacja (którą znalazłem po wejściu Podgląd, otworzyłem menu gry, zakładka Animacje)ale wydaje mi się że powinna działać.
Blackburn napisał(a):Spróbuj przed playmove dodać
- Kod: Zaznacz cały
this disableai "anim";
Jeszcze upewnij się, że wyzwalacz jest uruchamiany
Sejtan napisał(a):TheMisterLight napisał(a):Przepraszam, że tworze wątek pod wątkiem ale naleciało mnie dziś na poznanie edytora Arma 3 no i napotkałem kilka problemów. Przejdę do rzeczy.
Otóż próbowałem ożywić bazę wojskową i chciałem zrobić tam gdzieś w tle odprawę. Próbowałem nadać nazwę jednostce solider1, następnie wstawiłem wyzwalacz gdzie w polu Aktywacja wpisałem: solider1 playMove "Acts_A_M01_briefing" no i nie zadziałało. Próbowałem różne warunki nadawać wyzwalaczowi i nic. Nie wiem czy ta animacja (którą znalazłem po wejściu Podgląd, otworzyłem menu gry, zakładka Animacje)ale wydaje mi się że powinna działać.
Różne, to znaczy jakie?
Ja najczęściej stawiam wyzwalacz o wymiarach 0x0 (mniej bałaganu w edytorze) i w warunku wpisuje true. Jeśli to nie pomoże, zamiast playMove, użyj switchMove. Ostatecznie sprawdź czy aby na pewno nie zdarzyła Ci się literówka w nazwie animacji, albo w nazwie jednostki... tak jak zdarzyła się w Twoim poście. Nie żebym się czepiał, ale to się poprostu zdarza i łatwo takie coś przeoczyć
Tu masz co nieco na temat aktywacji wyzwalacza..., a tak w ogóle to autorzy TYCH PORADNIKÓW nie pisali ich po to by wisiały i ładnie wyglądały na stronie, tylko po to, żeby je przestudiować i czegoś się nauczyć w dziedzinie missionmakingu. Taaak... Wiem, to jest do ArmA II..., ale w A3 też się sprawdza... Miłej lekturyJon w jednym z poradników napisał(a):Aktywacja - Opcja pozwalająca wybrać rodzaj aktywacji wyzwalacza. Domyślnie ustawione jest Żadna, a możliwe warianty to:
Wschód, Zachód, Niezależni, Cywile - wyzwalacz aktywuje się, gdy któraś ze strony konfliktu wejdzie w wyzwalacz (działanie domyślne)
Logika gry - podobnie jak w wypadku jednostek stron konfliktu, tyle że elementem aktywującym jest w tym wypadku Element Logiczny.
Ktokolwiek - wyzwalacz zareaguje na jakąkolwiek jednostkę na swoim obszarze.
Radio Alfa, Radio Bravo, itd.. - Umieszczenie tego wyzwalacza sprawi, że gracz będzie miał możliwość aktywowania go w dowolnym momencie za pomocą klawiszy numerycznych (0-0-nr); Można w ten sposób zaprogramować komendy radiowe (np. wezwanie wsparcia innej grupy). W grze są domyślnie opisane kodami Alfa, Bravo,(...),Juliet, ale można to łatwo zmienić wpisując odpowiedni tekst w polu "Tekst" w oknie wyzwalacza.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Style we_universal created by weeb.
Napędza nas webcase.pl - webcase.pl - hosting, domeny, serwery
Armacenter.pl jest partnerem:
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL