Teraz jest Pt 20 cze, 2025 18:25


Mapfact Nogova II

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

Mapfact Nogova II

PostŚr 02 sie, 2006 01:17

Dlugo czekalo sie na ten projekt, ale wkoncu sie ukazal. Juz do pobrania !
Powiem tyle, gdy to zobaczylem kopara opada w dol. Ludzie z mapfacta to prawdziwy rzeznicy ! Czegos takiego jeszcze swiat ofp nie widzial. Rewelacja. Godzinami mozna zachwycac sie tymi lokacjami. Pierwsza lokacja jaka ujrzalem to wyspeka na jeziorze w Mokropsach. Cos niesamowitego. Kazda lokacja nacechowana jest niesamowita dbaloscia o szczegoly i klimat. Duzo nowych dudynkow i konstrukcji sie pojawia. Min. Imponujacy most w Dawlach, czy obejmujacy cale wschodnie wybrzeze "intracoastal highway" laczacy male wyspeki. Klimatowych miejsc nie brakuje. Roslinnosc powala. Bogu dzieki ze darowali sobie ten caly nature pack. Porty morskie, opuszczone wioski, spladrowane fabryki, zniszczone polacie lasu (drzewa z wyrwanymi korzeniami !), pola naftowe, etc. Mozna zobaczyc polaczone w mistorzowski sposob wszelkie projekty mapfactu w jedna calosc czyli. Barracks, Airport, Mine, Oil i cos jeszcze... Napewno wkrotce wszelkie fora internetowe i www zaleje fala pieknych screenow z owej wyspy. Dodatkowo zespol wypuscil kampanie resistance przystosowana do gry na Nogova II. Jakies minusy ? Moze lagowac, zwlaszcza na slabszych maszynach. Tworcy zalecaja rozwarzne dawkowanie setviewdistance bo kazde 100m znacznie pogarsza jakosc. Zupelnie nie wyobrazam sobie tam rozgrywania walk w styulu ffur czy cos podobnego no chyba ze na maszynie wieloprocesorowej z multi Sli :) "Calej" mapy nie jestesmy sprawdzic i zbadac wszystkich zakamarkow (duzo!!!), najlepiej bedzie zagrac w stara dobra kampanie resistance i wcielic sie w skore Wiktora Troski i odkrywac piekno, siac zniszczenie na NEW NOGOVA!
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 02 sie, 2006 02:12

Kilka banalnych screenow

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z tego co zauwazylem jest takze wiele nowych budynkow, w tym bardzo estetyczny szpital w Lipanach (na screenie) do ktorego da sie wejsc. Na koniec dodam ze mapa posiada bardzo fajny bajer. Game logic, ktory na raz aktywuje wszelkie efekty specjalne (pracujace pompy, dzwigi, ogien, fontanny, etc ...)
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 02 sie, 2006 14:27

Przybyłem, zobaczyłem i się podłamałem... Dalczego?
Jakby to ująć... Za dużo grzybów w barszczu :neutral: Na zapomnianej przez Boga wyspie znajduję się kilka ośrodków przemysłowych (łącznie z infrastrukturą związaną z wydobyciem ropy; pbecność ropy może dziwić na wulkanicznej wyspie), masa strażnic straży pożarnej (zapewne po to aby w razie potrzeby gasić szyby naftowe :P ). Posterunek policji też jest (ale więżniów chyba się rozstrzeliwuje albo wywozi bo aresztu na wyspie nie ma). Na wyspie (tradycyjnie)znalazły się dwa, stosunkowo duże lotniska (bo jedno oczywiście nie starcza aby pbsłuzyć garstk mieszkańców wyspy- na ktorej brak niemal jakichkolwiek zabytków oraz infrastruktury hotelowo- turystycznej).
Największym plusem wyspy jest masa nowych obiektów (widać że troche pracy włożono w tą wyspe :P ). Niestety w natłoku pracy i pomyslów zapomniano o takim obiekcie jak chodnik (czyli nawet w "stolicy" wyspy jest tylko pobocze). Choć nie dziwota że nie ma chodników, bo władze wyspy widocznie całą kase wydały na strażnice "OSP" w każdej niemal miescinie (w której stoi więcej niż 10 budynków). Każdy gracz z wprawnym okiem bez trudu dostrzeże też jaki jest obiekt z CWC jest ulubinym obiektem autorów wyspy (wrak urala, znajdujący się w każej zniszczonej wsi, czy warsztacie).
Dal mnie jedynie cztery kwadrantu na wyspie zostały naprawde fajnie zrobione (reszta wypada praeciętnie, albo rozplanowanie/umiejscowienie obiektów graniczy z absurdem).
Pierwszym okręgiem jest okolica miasteczka Deve (czy jakoś tak). Drugim są ruiny nieopodal "Młej wsi". Klejnymi okręgani są most łączący wyspe z lotniskiem wojskowym oraz okolice małegi jeziorka w połudnowej części wyspy.
Reasumując, większości graczy wyspa raczej się spodoba (bo bajerków i nowości na niej troche jest).
Ale wyspa pod względem jakości i pomysłu nie dorównuje Nowajewowi (wiem że to zupelnie inna wyspa która w zamierzeniach nie miała być "wariacją"na temat Nogowy, ale potencjał jaki dawała tam obaszar Nogowy został wykożystany niemal w pełni). Brak tej wyspie pewnej "ogłady" (gdy jezdziałem/spacerowałem do Nowajewie to bardzo żadko pojawiła się w mej glowie myśl typu "Po jaką ch..... to tutaj stoi!?" :P ), czego nie mogę powiedziac o Nogowie Mafpack'u.
Gdzie tkwi sukces? Według mnie gdy ktoś zabiera się za przerabinie jakiejś już istniejącej wyspy to na starcie powinien zdać sobie pytanie co znajdowało by się na takiej wyspie jeżeli istaniała by ona w realnym ¦wiecie (i czym parali by się jesj mieszkańcy)? Czyli raczej napewno ludność parała by się rybołustwem na mała skale (może znajdowała by się na wyspie mała przetwórnia z hłodnią , dla tej częsci polowu którą nie mogli by sporzyć mieszkańcy wyspy). Na wyspie znajdowały by się zapewne male (1-2 ha) pola ze zborzem czy ziemniakami oraz sady (o podobniej powierzchni), może nawet na którymś zboczu w centralnej części wyspy można by zainstalować małą winnice (i połączyć ją z jakimś m alym klasztorem). Jeżeli na wyspie istnieje lotnisko wojskowe to też sporo mieskańców wyspy może żyć z bazy wojskowej oraz z sektora handlowo-usługowego (jedynie ta gałąż gospodarki została oddana na dobrą skale w Nogowie Mafpacku). Jezeli na gwałt chcemy umieścić tam przemysł naftowy to lepiej chyba umiejscowić gdzieć w pobliżu platforme wiertniczą itd.).
Wiem, czepiam się :P Wyspa powina dostarczać przede wszystkim dobrego teatru działań do misji... Daltego jest to raczej dobra wyspa (choć do Anjou czy Nowajewowi wiele temu projektowi brakuje).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 02 sie, 2006 15:01

Czepiasz sie o pierdoly barbarian.

Ale wyspa pod względem jakości i pomysłu nie dorównuje Nowajewowi


Pffffff pfffffffff pffffffffffffffffffff :P Nowajew jest fajny, lecz tylko jego lewa strona. Prawa strona to ten sam gatunek drzew i te kilka wiosek, zero traw i krzakow nie mowiac juz o jakis obiektach przemyslowych. Widac ze autor polowe wyspy zrobil na "odpier... sie". Pozatym to wciaz to samo co na Nogowej. Gram obecnie w kampanie, i zaadapptowalem 3 misje coop na potrzeby mapy i uwazam ze twoja teza iz N2 nie dostaracza dobrego teatru dzialan jest jak najmniej trafna. Dostarcza i to ze wszystkimi jego szczegolami jesli chodzi o teren czy o wioski. W N2 mnie sie podobaja obiekty przemyslowe bynajmniej nie bede musial tracic calego dnia na skonstruwanie jakiegos "obiektu: na potrzeby misji (zwlaszcza jesli tyo jest port). W dodatku sa klimatowe. Prawie jak Czechoslowacji. Jest dobrze. Ucinam, ide sie zachwycac.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 02 sie, 2006 20:17

uwazam ze twoja teza iz N2 nie dostaracza dobrego teatru dzialan jest jak najmniej trafna

Ja tak nie stwierdziłem :P Napisałem że graczom się spodoba dlatego że jest na niej wszystko (można robić/grać w misje których terenem są zarówno Alpy, Stany czy nawet Irak :P ).
Co do Nogajewa to większość wysp nawet w 1/10 nie jest tak wykonana jak ta "gorsza" połowa :P Podobnie jak Anjou mapa trzyma specyficzny klimat (a ja to sobie cenie najbardziej). Jak dla mnie Nogowa Mafpacku jest nzbyt "przebajerowana" (ocena subiektywna).
Co do samych obiektów to się zgadzam z przedmówcą (poezja), ale w wilu przypadkch zostały dziwnie wykożystane (belki siana umiejscowione 0,5 m od ogniska, i jakieś 2 m od zabudowań). Nie wspominając o warsztacie w którym obok skody na podnośniku stoi... wrak urala! (bo co by innego) Ciekawe po kiego... Ale i tak jest to dobra wyspa (a mogła być wspaniała).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostŚr 02 sie, 2006 21:34

Pffffff pfffffffff pffffffffffffffffffff Nowajew jest fajny, lecz tylko jego lewa strona. Prawa strona to ten sam gatunek drzew i te kilka wiosek, zero traw i krzakow nie mowiac juz o jakis obiektach przemyslowych. Widac ze autor polowe wyspy zrobil na "odpier... sie".

prffff... stary, ja wszystkie screeny jakie moga być w zielonym camo robie tylko na Novajevie! Ta wyspa wymiata wszystko! Robiłem jej test, gram na niej cały czas... mistrzostwo! A N2 ściagne jak transfer się naprawi ;]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostPt 11 sie, 2006 15:40

Zgadzam się z Loonym...(aż sam się sobie dziwie)

Obydwie wyspy są bardzo ciekawe, wprowadzają sporo świeżości do obrazu dawnej, znanej nam z Resa Nogovy. Jednak wg. mnie zdecydowanie lepiej prezentuje się Novajev. Muszę przyznać, że na MapNogova2 spędziłem tylko około godziny, co może być trochę zbyt krótkim czasem, by poznać jej wszystkie smaczki. Jednak dla mnie o wiele bardziej liczy się pierwsze wrażenie. Novajev wywarł na mnie ogromne wrażenie, zaraz po uruchomieniu wyspy w Edytorze, z Nogovą 2 jest już troszeczke inaczej...
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mapfact Nogova II

PostPt 13 gru, 2024 05:59

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mapfact Nogova II


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 9 gości

cron