Oznacza to, że nie może znaleźć modelu lub jest on ODOL'em. Wszystkie modele BIS'u powinny być w folderze data3d, które są zazwyczaj właśnie w ODOL'u (o2 czyta tylko modele w MLOD, aby przekonwertować do MLOD użyj ODOL_Explorer'a). Jeśli nie masz wszystkich modelów w tym folderze, rozpakuj plik data3d.pbo z gry (...\OperationFlashpoint\DTA) używając pbo_decryptor15 i wrzuć je do folderu data3d, który wykorzystuje oxygen. Pamiętać należy, że modele te będą w ODOL'u, także te które będziesz chciał wykorzystać przekonwertuje najpierw do MLOD.
PS. Na stronie BIS'u było gdzieś archiwum z kilkoma modelami w MLOD i kiedyś gdzieś ktoś zapodał modele z Dema ofp (najlepiej szukać na Oficjalnym forum Bohemii)
PS2. Trochę chaotycznie wygląda to co napisałem, ale jak się będzie czytać powoli, to się zrozumie
