Teraz jest Wt 24 cze, 2025 01:39


Powstaje nowy mod!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 22 sty, 2005 19:39

Obrazek
a co powiesz na taka rakietowa wersje ? ;-)
moze ai bedzie chcetniej jej uzywac ;-) (oczywiscie texturuje tez standardowa wersje)
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 22 sty, 2005 19:49

offtime napisał(a):Obrazek
a co powiesz na taka rakietowa wersje ? ;-)
moze ai bedzie chcetniej jej uzywac ;-) (oczywiscie texturuje tez standardowa wersje)


Nie mam nic przeciwko, ale teraz nie ma nosa ;). W sumie to nie mogłem się zdecydować jak go uzbroić. Myślałem żeby pokombinować później tak by strzelał jak z gigantycznej śrutówki. Tak czy inaczej, jeśli chcesz wprowadzać jakieś modyfikacje to ja nie widzę problemu :).
Offline

pops

Spammer

Spammer

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 10:27
  • Lokalizacja: TYCHY

PostSo 22 sty, 2005 20:58

Fajnie sie zapowiada. Ten spychacz jest full-wypas :D
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 22 sty, 2005 21:34

Obrazek

Jeździ, wałkuje i strzela :twisted:
Offline

Death

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 313
  • Dołączył(a): N 21 lis, 2004 02:03
  • Lokalizacja: Szczecin

PostSo 22 sty, 2005 22:48

hehe ta wieżyczka wygląda jak z tankietki TT ;) Ale wygląda fajnie ;) Jestem ciekaw co będzie następne;)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 22 sty, 2005 23:18

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

pierwszy raz texturuje cos takiego i jakos nie mam pomyslu jak to powinno wygladac... generalnie nie jestem zadowolony z lopaty i nad nia jeszcze popracuje, reszte raczej zostawie tak jak jest. mam nadzieje ze sie podoba autorowi :-)
Offline

Pietras_Stinger

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:41
  • Lokalizacja: Piekielna Przeginia Duchowna

PostSo 22 sty, 2005 23:25

Nie wiem jak autorowi, ale mi się podoba. Jest gites! Ale łopata rzeczywiście, do przeróbki. Jak to ktoś kiedyś powiedział: "Keep it up!".
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 23 sty, 2005 00:29

Obrazek Obrazek

jak dobrze pojdzie to zewnetrzne textury bede mial dzis gotowe
lepiej to teraz wyglada ?
Offline

Pietras_Stinger

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:41
  • Lokalizacja: Piekielna Przeginia Duchowna

PostN 23 sty, 2005 00:43

Teraz wygląda świetnie!
Tylko dziwi mnie że nie ma na tym pojeździe żadnych zabrudzeń ani rdzy. Takie małe szczegóły na teksturze dodałyby troszka klimatu.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 23 sty, 2005 01:04

stary... rdzy to tam jest tyle ze tylko maluch mojego kumpla ma wiecej ;-)

Obrazek Obrazek

z zewnetrznego lod zostaly tylko gasienice, zastanawiam sie tez czy na lopacie dac wiecej krwi, jakies sugestie ?
Ostatnio edytowano N 23 sty, 2005 01:08 przez offtime, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 23 sty, 2005 01:07

offtime napisał(a):pierwszy raz texturuje cos takiego i jakos nie mam pomyslu jak to powinno wygladac... generalnie nie jestem zadowolony z lopaty i nad nia jeszcze popracuje, reszte raczej zostawie tak jak jest. mam nadzieje ze sie podoba autorowi :-)


Nawet gdybym się wywrócił na lewą stronę nie uzyskałbym takich efektów, więc nie może mi się nie podobać ;)

Rezultaty są świetne i mogą takie pozostać. Myślę że należy się oceniać łagodnie i iść do przodu, bo na poprawki zawsze się znajdzie czas później, a nic tak nie daje motywacji do pracy jak doprowadzenie sprawy do końca.

Grunt żebyś robił wtedy gdy masz na to ochotę i w taki sposób w jaki chcesz. Terminów nie ma, nie trzeba szukać materiałów i martwić się tym, że coś nie wygląda tak jak w rzeczywistości, myśleć o tym jakie jeszcze addony powinne być zrobione - po prostu żyć nie umierać ;]

Druga maszyna jest bliska ukończenia. Wszystko jest z grubsza zrobione i mam już pięć resolution LOD (800,630,430,310,220 face'ów). Myślę że jeszcze jeden wystarczy i jutro najpewniej koło południa będzie gotowa.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 23 sty, 2005 03:15

Obrazek Obrazek
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Obrazek Obrazek

no i to by bylo na tyle z zewnetrznym lodem, mam nadzieje ze sie wszystkim podoba :-)
@alderous
jak skoncze to podesle Ci tez psd zebys mogl pozmieniac rzeczy ktore ewentualnie Ci nie beda pasowaly :-)

--------------
test w grze:
--------------

Obrazek Obrazek
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Obrazek Obrazek

pierwsze co sie rzuca w oczy to to ze animacja gasienic jest zla, czesc sie kreci w jedna strone a czesc w druga, a bok wogole jest statyczny.
tak poza tym to chyba wszystko jest ok, pamietaj tylko stosowac na modelu "Structure\Check Face" a "Non-linear mapping" i "Non-planar faces" zawsze "Trangulate" bo inaczej pod pewnymi katami beda znikac textury na modelu, zreszta pewnie to wiesz ale ci co nie wiedza to moze skorzystaja - dlatego to pisze.

bedziesz musial jeszcze skonfigurowac wyrzutnie, poza tym moze by jeszcze dodac dwa reflektory na klatce kierowcy ?, poza tym jesli chcesz moge jeszcze na szybkiego dodac wersje moro, od kiedy ucze sie deep painta dopasowywanie plam na krawedziach textur jest jak bulka z maslem ;-)
a napis na obrazkach to taka moja propozycja nazwy moda ;-)

----------------
maly dodatek
----------------
zeby nie bylo ze addon malo profesjonalny to zrobilem jeszcze nowe rakiety ;-)

Obrazek Obrazek
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Offline

Death

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 313
  • Dołączył(a): N 21 lis, 2004 02:03
  • Lokalizacja: Szczecin

PostN 23 sty, 2005 09:42

woww :shock: :D:D fajowy addon :D prezentuje się świetnie musze przyznać :D :spoko: :spoko: :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostN 23 sty, 2005 10:54

no to czekamy na pliki :]
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 23 sty, 2005 13:40

offtime napisał(a):jak skoncze to podesle Ci tez psd zebys mogl pozmieniac rzeczy ktore ewentualnie Ci nie beda pasowaly :-)

pierwsze co sie rzuca w oczy to to ze animacja gasienic jest zla, czesc sie kreci w jedna strone a czesc w druga, a bok wogole jest statyczny.
tak poza tym to chyba wszystko jest ok, pamietaj tylko stosowac na modelu "Structure\Check Face" a "Non-linear mapping" i "Non-planar faces" zawsze "Trangulate" bo inaczej pod pewnymi katami beda znikac textury na modelu, zreszta pewnie to wiesz ale ci co nie wiedza to moze skorzystaja - dlatego to pisze.

bedziesz musial jeszcze skonfigurowac wyrzutnie, poza tym moze by jeszcze dodac dwa reflektory na klatce kierowcy ?, poza tym jesli chcesz moge jeszcze na szybkiego dodac wersje moro, od kiedy ucze sie deep painta dopasowywanie plam na krawedziach textur jest jak bulka z maslem ;-)
a napis na obrazkach to taka moja propozycja nazwy moda ;-)


Nie wiedziałem co z tym "Non-linear mapping" i "Non-planar faces" (kiedyś nawet pytałem o to na forum). Domyślałem, się że przynajmniej w jednym z tych przypadków chodzi o sytuację w której wszystkie punkty face'a nie leżą w jednej płaszczyźnie. W każdym razie teraz już wiem :)

W kwestii gąsiennic to już chyba wiem w czym problem. Po prostu błędnie wzorowałem się na modelach z demo i utworzyłem selekcje pasoffsetP, pasoffsetL, PasAnimL, PasAnimP, podczas gdy w modelach BISu z gry są już tylko dwa pierwsze (Nie pierwszy raz już się "nacinam" - vertexy odpowiedzialne za światła w Memory LOD też były jakoś inaczej nazwane).

Jeśli masz jeszcze chęć tworzyć drugą wersję tekstur to ja mogę być tylko "za" :) A co do reflektorów to chyba mogą być to te same co na masce (ewentualnie przeskalowane tak by były nieco mniejsze)? Czyli można posłużyć się kopiuj/wklej.

Muszę przyznać, że masz niesamowite tempo i świetne rezultaty :spoko:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 17 gości

cron