Teraz jest Pn 23 cze, 2025 20:28


Zombie!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

Zombie!

PostPn 24 sty, 2005 16:48

Czy ktoś z was wie może skąd mogę wziąść dobry skrypt , żeby Zombie zaczęło atakować gracza, oraz innych wrogów.
Ma ofpec.com nie znalazłem owego skryptu. Moze ktoś z was skąd można taki wziąść. Z góry dzięki.
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostPn 24 sty, 2005 20:17

może z readme.txt :/ :?:
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Offline
Avatar użytkownika

Virgo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): Śr 15 gru, 2004 16:27
  • Lokalizacja: Biała Podlaska

PostPn 24 sty, 2005 21:29

Lub ściagnij z www.ofp.bmj.pl misje z zobmi. A potem ją rozpakuj no i przejrzyj.
Nowe oblicze kurczaka :)
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostPt 28 sty, 2005 15:53

http://www.unifiedzombiemod.wz.cz/ :] Jest też topic o tym na oficjalnym forum BIS. W razie czego można też mnie zapytać, w końcu jestem jednym z twórców.
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostPn 31 sty, 2005 17:42

A ja w tym packu nie mogę znaleść skryptu na to, żeby Zombie atakowało :???: Może by mnie ktoś oświecił, który to skrypt ;-)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostPn 31 sty, 2005 18:59

trzeba stworzyć Element Logiczny i w Inicjalizacji wpisać
gblAllTargets = [gracz]

albo
gblAllTargets = [gracz,gracz1,gracz2]


Jakieś pytania :?:
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostPn 31 sty, 2005 21:51

Dzięki ;-)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 01 lut, 2005 12:30

Tak. Do czego sluza elementy logiczne dolaczone do jednego z addonow zombie? Nie wlasnie do wyznaczania np. poziomu ich wytrzymalosci, dawania "czarow" graczowi oraz ustalenia, ze zombie maja atakowac ludzi? :] Cos takiego jest wlasnie w jednym z addonow zombie - i sadze, ze dziala podobnie do Tonalowej "Mist logic" <- Stawiasz i dziala, bez wpisywania niczego ;]

PS: Mist Logic rulez :twisted:
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostWt 01 lut, 2005 14:44

Są elementy logiczne dołączone do addonów, ale ja nie potrafię tego wykorzystać :???: Poza tym jak daje ten element logiczny to on i tak mi nie działa.
Obrazek
Offline

Kedward

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): So 06 sie, 2005 18:18
  • Lokalizacja: łódź

No dobra może ja jestem jakiś głupi, ale nie potrafię nic zr

PostN 07 sie, 2005 11:54

Wpisuję ta komendę gblAllTargets = [gracz] w "Inicjacjii" elementu logicznego, próbowałem nawet w inicjacji samego zombie ale to też nic nie daje, nie wiem czy coś robię źle(no w sumie napewno coś robię źle).
Błagam niech ktoś się zlituje wykaże się cierpliwością i i wytłumaczy mi krok po kroku(a może inni też na tym skorzystają :D ) co zrobić zeby zombie wreszcie atakowały niewinnych ludzi(i żołnierzy:D)
A nie wiem jak coś wymyśłę to wpiszę.
Offline
Avatar użytkownika

Mekto

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 113
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:09
  • Lokalizacja: Zamość

PostN 07 sie, 2005 12:13

Musisz najpierw jednostke nazwac "gracz" aby byla atakowana...
Offline

Kedward

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): So 06 sie, 2005 18:18
  • Lokalizacja: łódź

No dobra widocznie jestem głupi i coś robię źle.

PostN 07 sie, 2005 12:51

Nazwałem swoją jednostkę "gracz" a nawet później "player" ale to również nic nie daje nie wiem może jakoś źle wpisuję ta komendę, albo może istnieje jakiś sprytny skrypt który sprawia ze trupy stają się agresywne. A gdzie mogę znaleźć misję z Zombie? Ktoś napisał, że nazywa się ona "Nogova Virus" ale nie znalazłem takiej :|
A nie wiem jak coś wymyśłę to wpiszę.
Offline
Avatar użytkownika

zwojek

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 124
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:23
  • Lokalizacja: Houdan

PostN 07 sie, 2005 13:57

Spróbuj tak: gblAllTargets = thislist w inicjacji Game Logic. Ja chyba tak zrobiłem i było dobrze. No i oczywiście Game Logic ustaw zaraz przy graczu, żeby się aktywowało. U mnie jak było dalej to nie działało. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano N 07 sie, 2005 14:59 przez zwojek, łącznie edytowano 1 raz
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostN 07 sie, 2005 14:13

Kod: Zaznacz cały
How to use
Create a medium game logic
Create a man who is the player and one who’s name is A
In the medium game logic init type in gblalltargets = [player] + [a]

Other ways to make them attack and stuff
For them to target a whole side
Make a trigger that covers the whole map, in the init field, type gblalltargets = thislist
Make the medium game logic


Z tajnego dokumentu zwanego readme.

nie qmam tylko o co chodz z "medium game logic", ale to chyba autor readmy cos przecwaniaczyl.
Offline
Avatar użytkownika

zwojek

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 124
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:23
  • Lokalizacja: Houdan

PostN 07 sie, 2005 14:59

Medium game logic jest to poziom trudności - medium = średni. Czyli jak zombie będą atakować szybciej, wolniej, mocniej, słabiej.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości