Teraz jest Wt 24 cze, 2025 22:19


Powstaje nowy mod!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 23 sty, 2005 18:47

ok, na klka dni jednak przystopuje i zajme sie innymi, zaleglymi projektami, da Ci to czas na dokonczenie dego co zrobilem narazie.
poza rzeczeczami o ktorych wspomialem wczesniej to zegary narazie dales tylko jako podswietlenie, widoczne w nocy, tych w dzien nie ma i trzeba je dodac, albo domalowac na desce ktora zrobilem albo dodac jeszcze takie same powierzchnie jak te podswietlenie tyle ze czarne i nie oznaczone jako zadne selections. generalnie, maszynke odsylam do Ciebie :-)
gdzies na necie widzialem tutorial jak zrobic migajace swiatlo, pomogloby Ci to gdybys chcial dodac koguta.

Licze ze jak skonfigurujesz addon i poprawisz bledy to pozwolisz potestowac troche ;-)

Obrazek Obrazek
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

a tak przy okazji, gdybys planowal stronke to tez moge pomoc :-)
Offline

pops

Spammer

Spammer

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 10:27
  • Lokalizacja: TYCHY

PostN 23 sty, 2005 19:09

Ja bym dodal jeszcze wiecej reflektorow (ok 6, z przodu) i 2 koguty (mowie serio)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostN 23 sty, 2005 19:13

I dopalacz :P Ukogucony spychacz z dopalaczem to jest to, czego brakuje pod każdą polską strzechą.

alderousie, czy w tym Falloutowym świecie a la Mad Max znajdzie się miejsce dla sanitarki? Bo chodzi mi po głowie Dope Wagon i nie widzę innego modu (i pojazdu) który mógłby nosić taką nazwę...
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostN 23 sty, 2005 19:38

Przydałby się do tego jakiś kierowca coś w stylu Polish Duke Nuke ze zwariowanym i nietypowym wyglądem.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 23 sty, 2005 23:14

offtime napisał(a):ok, na klka dni jednak przystopuje i zajme sie innymi, zaleglymi projektami, da Ci to czas na dokonczenie dego co zrobilem narazie.
poza rzeczeczami o ktorych wspomialem wczesniej to zegary narazie dales tylko jako podswietlenie, widoczne w nocy, tych w dzien nie ma i trzeba je dodac, albo domalowac na desce ktora zrobilem albo dodac jeszcze takie same powierzchnie jak te podswietlenie tyle ze czarne i nie oznaczone jako zadne selections. generalnie, maszynke odsylam do Ciebie :-)
gdzies na necie widzialem tutorial jak zrobic migajace swiatlo, pomogloby Ci to gdybys chcial dodac koguta.

Licze ze jak skonfigurujesz addon i poprawisz bledy to pozwolisz potestowac troche ;-)


Ok. Zresztą ja też muszę wrócić do innych zajęć. Postaram się jak najszybciej doprowadzić go do pełnej funkcjonalności i na pewno trafi do ciebie na testy (jak zresztą i inne następne). Do tutorialu na temat migaczy link posiadam, a co do strony to jeszcze się wstrzymam (w sumie nie wiem co miałbym na niej podać :mrgreen: ), ale w razie czego się zgłoszę.

A oto najnowsze dzieło szalonego naukowca

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 23 sty, 2005 23:47

Twoj pierwszy projekt z lekkim przymruzeniem oka pasowalby do realiow fallouta, kolejne dwa calkowicie odpadaja...
nastepny bedzie mial uszy myszki miki ? :/
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostPn 24 sty, 2005 00:02

Jeżeli szukasz dalszych pomysłów to powinieneś zobaczyć izraelskie pojazdy opancerzone NagmaSho't i Nagmachon
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 24 sty, 2005 21:01

offtime napisał(a):Twoj pierwszy projekt z lekkim przymruzeniem oka pasowalby do realiow fallouta, kolejne dwa calkowicie odpadaja...
nastepny bedzie mial uszy myszki miki ? :/


Ponosi mnie bo właściwie sam nie wiem do czego dążę. Chciałem groteskowości, ale może faktycznie przesadziłem, bo zaczynają być śmieszne, a chyba nie do końca o to mi chodziło. Wygląda na to że będę jednak musiał się zastanowić o czym z grubsza ma być ten mod.

A co do pojazdów to sądzę, że wystarczy usunąć cechy nadające im wygląd istot żywych, by przestały śmieszyć.

{dodane}

Gąsiennice działają już bez zarzutu, AI używa broni, a przed chwilą zakończyłem wstępnie kwestię rakiet (niestety wyrzutnie musiały powędrować do przodu, bo musżą być na tej samej wysokości co lufa).

Obrazek

Trzeba będzie jeszcze pogrzebać w configu, bo AI trochę za często używa tych rakiet :twisted:. Poza tym chyba warto by podmienić dźwięki na jakiś efektowniejsze.
Offline

pops

Spammer

Spammer

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 10:27
  • Lokalizacja: TYCHY

PostPn 24 sty, 2005 23:28

Ej to jak bedzie? Dodasz koguty i reflektory?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 24 sty, 2005 23:56

pops napisał(a):Ej to jak bedzie? Dodasz koguty i reflektory?


Pops. Dziecie drogie. Wsadź sobie te reflektory i koguta głęboko w...
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostWt 25 sty, 2005 00:14

a dlaczego "musialy" powedrowac do przodu ? jakie to ma znaczenie ? :???:
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 25 sty, 2005 00:42

offtime napisał(a):a dlaczego "musialy" powedrowac do przodu ? jakie to ma znaczenie ? :???:


Nie wiem jak zamierzałeś to zrobić, ale teoretycznie nie da sie zrobić pojazdu z dwoma wyrzutniami (a przynajmniej ja nie wiedzialem jak to zrobić). Udało mi się sprawić że strzelał z jednej wyrzutni (dzięki zdefiniowaniu jej tak jak każdej wyrzutni w IFV), ale nie mogłem sprawić by raz strzelał z jednej, a raz z drugiej. Próbowałem użyć takich vertexów jak w Mi17, ale bez rezultatu (nie ta klasa). Ostatecznie przyjąłem że pociski wylatują z lufy, tzn. zrobiłem tak że działo strzela i pociskami Shell120 i rakietami, ale ze względu na to że rakiety mają model który zrobiłeś, wydaje się że wylatują z wyrzutni. W tym miejscu pojawił się problem, bo mimo iż rakiety były ustawione na takiej wysokości by wylatywały z wyrzutni, to engine umieszczał je zawsze na tej samej wysokości co lufa.

W sumie przyszło mi jeszcze coś do głowy o czym nie pomyślałem. Na szczęście zmieniałem model tylko w pierwszym LOD.

{dodane} Ech...nie myślę zupełnie :/ Już wszystko wróciło do normy.

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostWt 25 sty, 2005 00:46

moge potestowac ? :D moge potestowac ? :D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 29 sty, 2005 23:57

Może zabrzmi to dziwnie, ale dziękuję za niezbyt przychylny komentarz odnośnie dwóch ostatnich modeli. Szedłem w złą stronę, udziwniając modele na siłę. W każdym razie obecnie opracowywany model wygląda "normalniej", a tamte dwa będę musiał nieco przerobić (W związku z tym nazwa "żabka" pewnie się zdezaktualizuje).

Obecnie robię coś opartego na configu jeep'a z kaemem, ale bardziej opancerzonego i ładowniejszego. Niestety nie uda mi się sprawić by jeden z reflektorów obracał się razem z wieżą tak jak planowałem, więc robocza nazwa "cyklop" też już jest niekatualna - oba reflektory wylądują z przodu.

Obrazek

{dodane} Podmieniłem obrazek na nowszy i dodaję obecny wygląd ex-żabki. Będzie pełnić rolę ciężkiego działa szturmowego (coś jak Brummbar, albo ISU-152).

Obrazek

Zredukowałem liczbę faceów i uprościłem budowę - wygląda normalniej.

Pomyślałem że dobrze byłoby unifikować budowę tzn. stosować podobne części w różnych pojazdach - to też uprości tworzenie modeli.


{dodane} Dozer Mouse po zabudowaniu przez Offtime'a szoferki. W sumie już niewiele zostało do zrobienia.

Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostN 30 sty, 2005 00:18

Good Times Gone
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 15 gości

cron