
reyhard napisał(a):yhy a może tak dwa zespoły konkurują ze sobą o łódź którą można uciec z wyspy, widzę tylko dwa problemy: a)gdzie by się respawnowali gracz, b) co zrobić żeby gra nie kończyła się za szybko. I dwa możliwe rozwiązania: a)respawny byłby na dwóch końcach wysp a łódź i respawn zombi byłby na środku b)Zmniejszyć trochę mgle oraz można by było zrobić tak że gracze muszą doprowadzić ciężarówkę z bazy przeciwnika
(nie wiem tylko czy dało by rade zrobić że jedna drużyna może korzystać z pojazdu a druga nie)
Szukasz nielogicznych elementów w tym co z założenia jest nielogiczne czyli w zwykłych misjach non-cooperative. Czy jest coś logicznego w tym że dwie grupy zabierają sobie flagi (które zresztą znikają i pojawiają sie z powrotem w bazach), a zabici w niewyjaśniony sposób pojawiają się cali i zdrowi w respawn'ie? Tu nie ma co się zastanawiać nad realizmem.
Nie widzę problemu w miejscu w którym respawnować się będą gracze

![:]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)