Mój raport:
- mogę się poskarżyć na czas ładowania (ale nie jest to istotna przypadłość), zapewne jak już wcześniej wspominałem spowodowany ilością obiektów trawy, ale podczas samej gry lagu nie ma, co zapewne spowodowane jest małym zagęszczeniem obiektów - mapka trochę pusta jest. Lasy z paku Berghoffa wyszły fajnie (miejmy nadzieję, że Berghoff poprawi problemy z teksturami na kolejnych LODach) i ich wykorzystanie to plus.
- teksturki z WGLu też fajnie wyglądają w połączeniu z lasami, ale tak jak na załączonym obrazku, te ciemne powinny być raczej tylko jako podkład do lasu, tak jak to zrobiłeś w niektórych miejscach. Na "łąki" wydają się za ciemne.
- klify jak na obrazku nie powinny na dole być zanurzone w wodzie, trochę dziwnie to wygląda, taka kamienista plaża (ale się czepiam, nie?... to tylko sugestie na przyszłość

)
- niektóre RESowe budynki, jak ratusz czy ten na obrazku, trzeba obniżyć o jakieś 0.5-1m w WRPToolu, bo ich podłoga wychodzi za wysoko.
Ogólny wniosek... chyba lepiej robić mapki 12x12km niż 25x25km. Przy tej samej ilości obiektów ich zagęszczenie będzie większe przez co nie będą wyglądać tak "pusto" i będą bardziej CPU-friendly. No i 4 razy mniej terenu to 4 razy mniej pracy nad jego wypełnieniem.
