Teraz jest Pn 01 gru, 2025 22:36


Powstaje nowy mod!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 30 sty, 2005 00:26

Ach te pismaki! :P Nie wiedzą o co chodzi i piszą co im ślina na język przyniesie. Niemiecka prasa bulwarowa :]
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostN 30 sty, 2005 10:38

Wypaśny ten "Dozer Mouse" no a nam pozostaje czekać na linki... nadal :]
a jak ten "opancerzony jeep" będzie sie nazywał :) :D "ex-żabka" rotfl :?:
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 02 lut, 2005 02:24

Ronin_[PL] napisał(a):a jak ten "opancerzony jeep" będzie sie nazywał :) :D "ex-żabka" rotfl :?:


Prosiłem żeby dowcipy zamieszczać gdzie indziej (zwłaszcza jeśli są mało śmieszne).

A ja tymczasem doprawiam koguta :P

{dodane}

Informuję tych nieszczęśników (czyli testerów), którzy nie mogli do końca nacieszyć się deathmatch'em z użyciem Dozer Mouse, że na 99,9% wszystko działa już poprawnie. Tak przynajmniej wynika z testu przeprowadzonego z udziałem Watchdog'a. Chciałbym przeprowadzić test z udziałem większej grupy, więc można by się jakoś zgadać i ustalić jakiś termin. Wydanie myszy się opóźnia, ale lepiej dokładnie sprawdzić czy wszystko gra - kilka osób zrobi to dokładniej, a MP to dobre miejsce do testowania takich parametrów jak siła ognia, wytrzymałość itp. Może konieczne będą jakieś korekty (np. zdaje mi się że przydało by się mniej efektów pirotechnicznych w przypadku rakiet).
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostŚr 02 lut, 2005 16:18

Szkoda ze akurat odinstalowalem OFP( :beksa: ) bo bym z WIELKA checia przetestowal to cudenko :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45

PostŚr 02 lut, 2005 17:44

Z chęcią bym potestował, tylko zależy o któej godzinie ;-)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostŚr 02 lut, 2005 20:25

Jutro po 13 mam czas :] tylko daj wcześniej znać :]
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 02 lut, 2005 20:57

Zwarty i gotowy. Czekam na info.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 03 lut, 2005 16:18

Dziękowałem już w notatkach do misji, ale podziękuje jeszcze raz tym osobom które pomogły. Za każdym raze znajduje się coś nowego, ale ostatnie rozgrywki były już w miarę normalne. Znowu wydaje mi się że już absolutnie wszystko jest już poprawnie (zobaczymy następnym razem :roll: ).

{dodane} Nie było :lol:. W związku z tym zaszło trochę, a nawet całkiem sporo zmian. Killzone działa więc z wycieczek do innych miast nici. Natomiast jest już możłiwość grania o różnych porach dnia i jest druga misja, która rozgrywa się w Lipanach (poza tym wszystko tak samo). Mam nadzieję że zawirowania z punktacją wynikały z tego że nie zawsze gracze mieli ujemny rating -jeśli tak to powinno być już ok.

Sama mysz też została nieco zmodyfikowana. Już tak nie trzęsie w czasie jazdy (niższy środek ciężkości i poprawiłem położenie punktów określających styczność z gruntem), światło generowane przez koguta pojawia się dokładnie tam gdzie on się znajduje. Poza tym mała nowość - wprowadziłem dopalacz który pozwala na uzyskanie niezłego przyspieszena i ucieczkę z kłopotów, ale ma tę wadę, że w 10 sekund zużywa całe paliwo. Poza tym poprawiłem tez kilka mniej istotnych drobiazgów.
Offline

pops

Spammer

Spammer

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 10:27
  • Lokalizacja: TYCHY

PostCz 03 lut, 2005 16:24

A powiedz Aldi....... przewidujesz pojazdy latajace?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostCz 03 lut, 2005 17:44

Też chciałbym się zapisać na testy o ile było by to możliwe. Szczególnie spodobał mi się opis dopalacza :spoko:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 03 lut, 2005 17:55

pops napisał(a):A powiedz Aldi....... przewidujesz pojazdy latajace?


Tak, chociaż raczej śmigłowce i VTOL. Po prostu łatwiej się je pilotuje i nie wymagają tak dużych prędkości by utrzymać się w powietrzu. Na pewno nie będą wyglądały "typowo" i będą uzbrojone raczej w broń niekierowaną, bo samonaprowadzające się są zbyt proste w obsłudze. Podobają mi się pojazdy nieduże i z odkrytymi kabinami (mam sentyment do walk powietrznych WWI). Może być tak że będzie ich dużo na polu walki (tzn. tyle ile pojazdów lądowych), choć będa mniej zabójcze niż A-10 czy AH-64.

Tak czy inaczej bedzie to dla mnie wyzwanie, bo żadnych latadeł nie robiłem do tej pory.
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45

PostCz 03 lut, 2005 19:50

Zapewniam, że to równie łatwe jak zrobienie samochodu :twisted:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 04 lut, 2005 19:26

Diesel napisał(a):Zapewniam, że to równie łatwe jak zrobienie samochodu :twisted:


Wiem co myslisz o tym i częściowo masz rację, bo LODy są te same, a selekcje do obejrzenia w modelach BISu (zresztą informacji też jest dużo np. tutorial BRSEEBa). Niestety spodziewam się kłopotów, bo tworzę pojazdy dosyć nietypowe, a w przypadku gąsiennicowych, samochodów, budynków i broni orientuję się już w configu i sprawach z nim związanych (choćby dzięki eksperymentom z przypisywaniem różnych wartości). Takie doświadczenia z latadłami nie mam i chcąc zrobić coś nietypowego mogę mieć kłopoty.

{dodane} No i mam miny. Wygląda to mniej więcaj tak, że gracz ma w menu akcji opcję pozwalajacą pozostawić minę. Kiedy ją użyje za pojazdem pojawia się mina (dokładnie 5 metrów za nim). Pojazd musi być w ruchu, bo w przeciwnym razie sam uaktywni minę, co oznacza de facto zniszczenie (miny w OFP wybuchają gdy czołg jest kilka metrów od nich :roll: ). Mina czeka sobie na swoją ofiarę 10 sekund po czym eksploduje (tak na prawdę jest to detonacja Heat120). Między jednym pozostawieniem miny, a możliwością pozostawienia następnej upływa 60 sekund (dopiero po tym czasie akcja pojawia się ponownie). O możliwości pozostawienia miny informuje paląca się na pulpicie lampka kontrolna - kiedy pozostawisz minę gaśnie na 60 sekund. Planuję dodanie jeszcze jakiegoś komunikatu, ale na razie nie mam odpowiedniego. Mina jest typową miną ppanc z OFP i jej siła jest wystarczająca by zniszczyć Dozer Mouse. jednak destrukcja nie następuje od razu i w praktyce ma się całkiem duza szansę na wyskoczenie z wozu i ucieczkę nim krytycznie uszkodzony Mouse wybuchnie. Nie jest to więc taka mordercza broń, a rozważam nawet dalsze zmniejszenie jej mocy. Ponadto sposobem na jej uniknięcie jest nie podążanie bezpośrednio po śladach gąsiennic uciekającego przeciwnika oraz bezpośrednio w ich pobliżu. Jednak jeśli przeciwnik jest sprytny to przejedzie przez jakieś "wąskie gardło" pomiędzy budynkami pozostawiając minę.
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostPt 04 lut, 2005 19:29

A czy AI też używa miny ? czy to tylko opcja z myślą o MP ?
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 04 lut, 2005 19:38

marker napisał(a):A czy AI też używa miny ? czy to tylko opcja z myślą o MP ?


Wszystko z myślą o MP. AI nie jest na tyle bystre by sobie z tym poradzić i nie wyobrażam sobie by udało się tak je oskryptować aby robiło sensowny użytek z min i dopalacza - warunki jakie muszą być spełnione są zbyt skomplikowane by ująć je w jakieś "formalne ramy". Aczkolwiek są to skrypty i missionmaker może je wywoływać.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron