Teraz jest Pn 23 cze, 2025 18:58


Atak samolotu

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

Atak samolotu

PostCz 03 lut, 2005 18:28

jak zrobić by samolot np. A-10 zaatakował piechotę?? próbowałem pkt tras , dofire , do target , i nic :/
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostCz 03 lut, 2005 18:30

Rozwiń bardziej swoją wypowiedź, bo nie wiem czy chcesz aby A-10 do nich strzelał czy zrzucał bomby :???:

Aha, i jaki to A10?? Ten z "podstawowej" wersji??
Aha2, czy to ma być w misji, czy w filmie??
Obrazek
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 03 lut, 2005 18:49

Zrób wyzwalacz i nazwij go trigger1. Grupą połącz go z A10.
Cyklicznie
Aktywacja : Pojazd
Warunek : this
Przy aktywacji : a10 fire "LaserGuidedBombLauncher"
W którejś jednonostce w inicjacji wpisz : this exec "wyzpoz.sqs"
I skrypt
Kod: Zaznacz cały
;wyzpoz.sqs
#pozycja
_unit = _this
trigger1 setpos getpos _unit
goto "pozycja"


I jeszcze jeden wyzwalacz :
Warunek : not(alive solider1)
Przy aktywacji : solider2 exec "wyzpoz.sqs"

I kilka innych jeszcze można.
Efekt ? A10 będąc w wyzwalaczu (Który ciągle zmienia pozycje, tak że A10 zacznie atak dopiero nad żołnierzem)zrzuci bombe. Gdy zginie jeden żołnierz, wyzwalacz zmieni pozycja na innego o nazwie solider2.
Jeśli wolisz żeby strzelał z działka żrób większy wyzwalacz i daj na maks predyspozycje. A wyzwalaczu zmień : Przy aktywacji : a10 fire "MachineGun30A10"
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostCz 03 lut, 2005 18:52

A gdzie się sprawdza nazwe karabinu , jezeli nie ma jej w readme?
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 03 lut, 2005 18:55

Powiedz jaki to addon i skąd go można wziąść.
Wtedy najlepiej skontaktuj się z autorem, lub pooglądaj confing , bo tam jest chyba zawarta informacja o nazwie karabinu.
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostCz 03 lut, 2005 18:56

ja rozpakowuje addon i sprawdzxam w pliku "config".

I nadal nie wiem czy A10 ma zrzucać te bomby, czy ma strzelać
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostPt 04 lut, 2005 00:07

Jeśli nie ma tego w readme to użyj komendy z podstawowej wersji. Jeśli ta nie zadziała, a nie ma tego w readme to skontaktuj się z autorem.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 04 lut, 2005 00:27

YacieK napisał(a):Zajrzyj na OFPEC - masz tam skrypt A10 Air attack- wystarczy w nim podać nazwę celów i wtedy A10 po wezwaniu radiem sam atakuje aż do skutku ( zniszczenia celu) .


Piechociarzy też? :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostCz 17 lut, 2005 13:12

no cóż zrobiłem co powiedziałeś , czyli zajżałem na OFPEC , poszukałem A10 AirStrike iiii nic nie znalazł :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 18 lut, 2005 12:45

dobra , ściągnąłem , ale jest jedna sprawa , nie moge zaladowac bo pisze ze wymaga addonu A10B :?
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostPt 18 lut, 2005 13:51

No bo musisz sciagnac sobie ten addon. Albo usun ten addno z mission.sqm i jesli tak sie da to zastap go innym.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 18 lut, 2005 16:07

dobra i tak juz mam te A10B :] , ale mam jeszcze jeden problem , co zrobić by atakowały one z Karabinków a nie bomb , , lepiej by bylo gdyby uzywal tego i tego :]
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 18 lut, 2005 16:22

Odejmij mu bomby, ew. zostaw tylko jedną, którą na nich zrzuci? Zresztą ciesz się, że w ogóle działa.

PS: To nie druga wojna światowa, teraz już nie ma takich akcji.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 18 lut, 2005 17:22

Drobniuteńka uwaga :wink: - Vulcan ma kaliber 20mm i sześć luf, a A-10 uzbrojony jest w Avenger'a z siedmioma 30 mm lufami.
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 18 lut, 2005 17:30

Jonez napisał(a):PS: To nie druga wojna światowa, teraz już nie ma takich akcji.
to jest druga wojna , a atakować będzie mesershmitd , A10 dałem dla przykładu :D , a pisze dopiero teraz , bo po poszukiwaniach do kampani znalazłem go i mi się spodobał
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 13 gości

cron