Teraz jest Pn 23 cze, 2025 22:43


Animacja ( martwy żołnierz )

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

Animacja ( martwy żołnierz )

PostSo 05 lut, 2005 22:27

Czy możliwe jest dodanie animacji do gry wieloosobowej która by powodowała iż żołnierz udaje martwego np: ( misja battlefield nie masz rakietnicy a słyszysz że do ciebie zbliża się jakiś czołg nie masz szans na ukrycie i wtedy włączasz tą animacje i udajesz martwego ) Czy takie coś jest zaliczane do chaterstwa ??
Ostatnio edytowano So 05 lut, 2005 22:35 przez JaFranek, łącznie edytowano 1 raz
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostSo 05 lut, 2005 22:33

Kod: Zaznacz cały
PLAYER addAction ["Udawaj martwego",dead.sqs]
(Nie pamiętam czy dead.sqs w cudzysłowiu czy nie )

Kod: Zaznacz cały
dead.sqs :
_unit = _this
_unit switchmove "animacja"


Nie znam się na tym w 100%, ale skoro jest MP, w każdym kompie będzie akcja "Udawaj martwego". Jeśli gracz uruchomi akcje, zadziała skrypt dead.sqs
Ale tu nie jestem w 100% pewny działania.
Można zrobić za pomocą Radia, co chyba jest łatwiejsze :
Kod: Zaznacz cały
Przy aktywacji : PLAYER exec "dead.sqs"

Jako że gracz aktywuje skrypt _this będzie odnosiło się jego.

Przepraszam za błędy YacieK
Ostatnio edytowano N 06 lut, 2005 11:41 przez Oscypek, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostSo 05 lut, 2005 22:40

Tz. Ta animacja bedzie działała na tego kto ja włączy ? I czy inni gracze też będą to mieli w radiu ? Pozatym to raczej nie może być w misji zapisane bo nie wiem jak na to serwer zareaguje.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

Re: Animacja ( martwy żołnierz )

PostSo 05 lut, 2005 22:59

JaFranek napisał(a):Czy takie coś jest zaliczane do chaterstwa ??


Trudno to nazywać cheaterstwem skoro każdy gracz może to wykorzystać w misji - nikt nie ma nieuczciwie uzyskanej przewagi. ¦miem jednak wątpić w skuteczność tej metody - mając świadomość że przeciwnik może udawać, gracze będą po prostu faszerować każde ciało ołowiem tak na wszelki wypadek.
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostSo 05 lut, 2005 23:04

To taka mała sugestia, w dead.sqs możnaby było dodać to:
_unit = _this
_unit switchmove "animacja"
_unit setDammage 0.5

Ta linijka, którą dodałem sprawiałaby, że "martwy" żołnierz byłby "bardziej" martwy, ponieważ odniósłby rany.

¦miem jednak wątpić w skuteczność tej metody - mając świadomość że przeciwnik może udawać, gracze będą po prostu faszerować każde ciało ołowiem tak na wszelki wypadek.

Dzięki temu byłaby większa jatka :) (moim zdaniem)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

Re: Animacja ( martwy żołnierz )

PostN 06 lut, 2005 01:01

alderous napisał(a):
JaFranek napisał(a):Czy takie coś jest zaliczane do chaterstwa ??


Trudno to nazywać cheaterstwem skoro każdy gracz może to wykorzystać w misji - nikt nie ma nieuczciwie uzyskanej przewagi. ¦miem jednak wątpić w skuteczność tej metody - mając świadomość że przeciwnik może udawać, gracze będą po prostu faszerować każde ciało ołowiem tak na wszelki wypadek.


Każde " faszerowanie ołowiem " wiązało by się z ujawnieniem poprzez wywołanie chałasu z broni ( no chyba że posiadamy MP5 lub Bizona ).

Ale wy wszyscy chba mnie źle zrozumieliście, ja nie mam zamiaru robić mapki z tym skryptem. Ja chce ten skrypt jakoś dodać do istniejących map bez ich zmieniania.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

Re: Animacja ( martwy żołnierz )

PostN 06 lut, 2005 01:03

JaFranek napisał(a):Ale wy wszyscy chba mnie źle zrozumieliście, ja nie mam zamiaru robić mapki z tym skryptem. Ja chce ten skrypt jakoś dodać do istniejących map bez ich zmieniania.



Jak ty to sobie wyobrażasz? :?
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 06 lut, 2005 10:51

YacieK napisał(a):Chciałbym zauważyć że animacja martwego żołnierza animacją - ale czy "AI" przedewszytkim nie sprawdza stanu jednostki ? Tu ukłon w stronę "getDammage"? Wykonanie takiej animacji to nie problem i w rozgrywkach typu MP może by sprawdziło się w grze z żywym przeciwnikiem - ale co z bootami?


setCaptive true
Offline
Avatar użytkownika

Ravq

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Wt 12 paź, 2004 14:36

PostN 06 lut, 2005 11:23

YacieK napisał(a):Chciałbym zauważyć że animacja martwego żołnierza animacją - ale czy "AI" przedewszytkim nie sprawdza stanu jednostki ? Tu ukłon w stronę "getDammage"? Wykonanie takiej animacji to nie problem i w rozgrywkach typu MP może by sprawdziło się w grze z żywym przeciwnikiem - ale co z bootami?



Ale z AI nikt nie gra
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 06 lut, 2005 11:34

AI się zawsze może pojawić np. gdy gracz straci połączenie
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostN 06 lut, 2005 12:07

Ale jeszcze potrzeba skryptu który przywróci poprzedni stan :?
Może inna animacja, którą da się dezaktywować ?
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostN 06 lut, 2005 12:26

Z samą animacją to nie będzie aż takiego problemu. Ale gorzej już będzie z wprowadzeniem jej do gry.

alderous napisał(a):
JaFranek napisał(a):Ale wy wszyscy chba mnie źle zrozumieliście, ja nie mam zamiaru robić mapki z tym skryptem. Ja chce ten skrypt jakoś dodać do istniejących map bez ich zmieniania.



Jak ty to sobie wyobrażasz? :?


Jak bym wiedział nie zakładał bym tego tematu :neutral:


Teraz widzę zastosowanie tego skryptu nawet w SP misjach. Chyba zaraz zacznę tworzyć nową misje :grin:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 06 lut, 2005 15:24

W SP? :???: Przecież AI zastrzeli takiego "udawacza" :???: To dalej będzie żywy żołnierz - tylko, że co najwyżej okaleczony, leżący w animacji śmierci - Chociaż... gdyby użyć Gracz SetCaptive True?

PS: Udawana śmierć :)
http://www.ofpec.com/editors/resource_view.php?id=732
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 06 lut, 2005 15:29

JaFranek napisał(a):
alderous napisał(a):Jak ty to sobie wyobrażasz? :?


Jak bym wiedział nie zakładał bym tego tematu :neutral:


Błeh...zawracanie du**. Kolejny temat z cyklu "fajnie by było gdyby w OFP można było..."
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostN 06 lut, 2005 21:41

alderous napisał(a):
JaFranek napisał(a):
alderous napisał(a):Jak ty to sobie wyobrażasz? :?


Jak bym wiedział nie zakładał bym tego tematu :neutral:


Błeh...zawracanie du**. Kolejny temat z cyklu "fajnie by było gdyby w OFP można było..."


Zawracaniem du** by było zadawanie pytań retorycznych. Ten skryp by mi się bardzo przydał w misjach mp i wielokrotnie mógłby mi uratować życie.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 25 gości