
W config.cpp wpisujemy:
1. na początku, tam gdzie są komendy preprocesora:
- Kod: Zaznacz cały
//type destrType
#define DESTRUCTNO 0
#define DESTRUCTBUILDING 1
#define DESTRUCTENGINE 2
#define DESTRUCTTREE 3
#define DESTRUCTTENT 4
#define DESTRUCTMAN 5
#define DESTRUCTDEFAULT 6
2. w odpowiedniej klasie naszego budynku w cfgVehicles dodajemy taką linijkę:
destrType=DESTRUCTNO;
Dzięki temu budynek jest nadal "teoretycznie" zniszczony po zadaniu odpowiednich uszkodzen (zaleznie od armor), ale nie rozpada się jak domek z papieru (wogóle się nie zmienia pod względem wyglądu).
3. Aby efekt ten był uwzględniany dla budynków wbudowanych w mapę WRP, należy w modelu dodać named property: dammage=no
Więcej na temat named properties
PS. Alderous, uwzglednienie powyższego przydałoby się w twoim tutorialu "budujemy dom".