Mam drobny problem , mianowicie ja zrobie teksture w photoshopie taką ze ma ona wyciete czesci to pozniej w grze wokol tych miejsc mam bialą obwodke . Jak zrobic zeby jej nie było
Ostatnio edytowano N 13 lut, 2005 19:47 przez Marcin_BM, łącznie edytowano 1 raz
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
musisz sprawic aby twoja warstwa alpha posiadala tylko dwa kolory, bialy i czarny, uwaga ! zadnych odcienie szarosci !
w psp na warstwie alpha uzyj obrazek>dopasuj>próg...
ponad to zapisz texture jako pac
tu masz wyjasnione dlaczego...
Marcin_BM napisał(a):Mi bardziej chodzi o kolorowe tekstury np trawy ... (konwertuje do PAA)
a jakie to ma znaczenie ?
jesli alpha chanel bedziesz mial ok to bez roznicy do czego skonwertujesz
ale i tak nie rozumie dlaczego akurat "kolorowe, np trawy" lepiej konwertowac do paa ? nie logiczne wogole.
Aha czyli sam kanał alpha ustawić i wszystko bedzie ok , nie zaleznie od tego czy ta tekstura bedzie kolorowa czy nie . Dzieki za odpowiedz bardzo mi byla potrzebna
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany