
Chciałem zrobić przerywnik że żołnierz salutuje i gada z innym kolesiem ale jak wstawiłem obrót kamery to po prostu on dalej nie działa a chciałem zrobić że po rozmowie kamera zmienia się i czas bardzo szybko leci tak gdzieś przesuwa się trzy godziny później i jakiś inny żołnierz podbiega że atakują i koniec. Napisałem to mniej więcej tak. I co może być nie tak ?
Proszę o pomoc i pozdrawiam:
Proszę o pomoc i pozdrawiam:
TitleCut ["", "BLACK OUT", 2]
~2
TitleCut ["", "BLACK IN", 2]
EnableRadio false
_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
_cam CamSetTarget aP
_ox = GetPos f1 Select 0
_oy = GetPos f1 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,2]
_cam CamCommit 0
~5
@(aP Distance aC <3)
aP SetMimic "Smile"
aP SwitchMove "EffectStandSalute"
~2
aP SwitchMove "EffectStandSaluteEnd"
aP Say "S10"
~5
aP SetMimic "Normal"
aC say "S11"
~7
_cam CamSetTarget aC
_cam CamCommit 0
_i=0
#Loop
_i=_i+1
_cam CamSetRelPos [3,2,2]
_cam CamCommit 3
~3
?(_i<200):Goto "Loop"
~0
aP say "S12"
~6
aC say "S13"
~6
_cam CamSetTarget flag
_ox = GetPos f2 Select 0
_oy = GetPos f2 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,1]
_cam CamCommit 0
~5
SetAccTime v=3
~3
_cam CamSetTarget aC
_ox = GetPos f2 Select 0
_oy = GetPos f2 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,1]
_cam CamCommit 3
~3
_cam CamSetTarget aC
_ox = GetPos f1 Select 0
_oy = GetPos f1 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,1]
_cam CamCommit 5
~5
aC say "S14"
~7
aA say "S15"
~7
aC say "S16"
~7
_cam CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _cam
EnableRadio true
koniec=true
Exit