Teraz jest Wt 24 cze, 2025 12:52


Skin leppera, za niedługa na waszych kompach =]

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość

HAV

PostN 29 maja, 2005 21:32

pops napisał(a):Co do Leppera.......... z tego co mi sie zdaje on ma wiekszy "brzuszek" :twisted:

:sciana: Skin, wiesz co to takiego :???:, cały czas mówimy o skinie, nie o modelu..... o skinie, skinie, skinie..... dotarło :]

chcesz nabijać posty/spamować, rób to gdzie indziej, a najlepiej nie na tym forum....

a resztę userów proszę o trzymanie się tematu.... to nie jest kącik życzeń
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostPn 30 maja, 2005 00:28

Skin bardz fajny, wreszcie cos z innej beczki...
Ale jedno pewne jak Leper to i Beger :]

a to moja lista ktorych bym w ofp chcial zobaczyc :
Rywin
Michnik
nasz 1-szy
nasz 2-gi
no i moze pana K. od orlenu
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 30 maja, 2005 10:27

Spróbowałem zrobić pięknego Romana, ale wyszedł mi dosyć średnio. W każdym razie jak na pierwszy skin całkiem nieźle :]

Obrazek
Offline

Death

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 313
  • Dołączył(a): N 21 lis, 2004 02:03
  • Lokalizacja: Szczecin

PostPn 30 maja, 2005 15:38

Aldi, ile ten skin ma KB ?
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 30 maja, 2005 16:28

Przy quality 100% niecałe 60 KB, ale przy 85% już tylko 15 KB
Offline
Avatar użytkownika

Kac

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:19
  • Lokalizacja: Nowa Sól

PostPn 30 maja, 2005 18:04

Udostępnij go, wreszcie będą mógł z dumą się na serwerze pokazać :D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 30 maja, 2005 18:18

Proszę bardzo chociaż z Romanem jest ten kłopot, że ma "końską" facjatę i musiałem mu czółko i nos skrócić żeby były w odpowiednich miejscach na modelu - dużo w ten sposób stracił ze swego "uroku" :wink: . Zresztą usta też w oryginale są niżej, ale trzeba by dla niego osobny model 3d głowy zrobić żeby wszystko pasowało.

Obrazek

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Ostatnio edytowano Pn 30 maja, 2005 18:34 przez alderous, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Dzygi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 229
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:38
  • Lokalizacja: Szczecin

PostPn 30 maja, 2005 18:26

alderous napisał(a):Proszę bardzo chociaż z Romanem jest ten kłopot, że ma "końską" facjatę i musiałem mu czułko i nos skrócić żeby były w odpowiednich miejscach na modelu - dużo w ten sposób stracił ze swego "uroku" :wink: . Zresztą usta też w oryginale są niżej, ale trzeba by dla niego osobny model 3d głowy zrobić żeby wszystko pasowało.
...

Ale te jego oczy... i nos ;] ¦wietne :) :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPn 30 maja, 2005 19:56

Cudo! Zaraz pewnie bedzie wysyp zapytań.
"Jak przypisać wrogowi własną twarz" :>
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 01 cze, 2005 09:35

Zagadka - kto to jest? (nie jest bardzo do siebie podobny niestety)

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 01 cze, 2005 09:38

Michnik? Jak nie to nie wiem...
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 01 cze, 2005 10:25

Nie to nie Michnik. Zagadka jest trudna, bo pan nie jest do siebie podobny. W ogóle do tej pory nie zastanawiałem się nad tym, ale trudno jest oddać konkretne osoby w OFP, bo model głowy jest standardowy dla wszystkich - twarz musi być szczupła i proporcjonalna, a włosy jak najkrótsze. W związku z tym oddanie twarzy okrągłej i nalanej, albo wyjątkowo szczupłej i długiej jest niemożliwe, a jeżeli do tego dochodzi jakaś bardziej bujna czupryna to wychodzi już zupełnie inna osoba. Dobrze, że chociaż robiąc osobny model 3d wystarczy zrobić jedynie nową głowę, a właściwie zmienić jej proporcje.

W każdym razie dochodzę do wniosku, że o ile zrobienie konkretnej osoby nie jest łatwe, to łatwe jest zrobienie nowych twarzy do OFP, które nie są czyjeś. O ile pamiętam ktoś kiedyś na forum BIS pisał, że potrzeba nowych twarzy (np. na kluczowe postacie do kampanii), a niestety face'y jakie się pojawiają to tylko kamuflaż albo jakieś potworki.
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 01 cze, 2005 11:53

Mi to spojrzenie kwacha przypomina. Fajny model i tekstury twarzy robi I44, albo Lluama
Obrazek
Efekty imponują i są już podobne do tych z VBS.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 01 cze, 2005 12:15

Owszem korzystałem z twarzy kwacha, ale on ma tak "nalaną" twarz (choć miałem zdjęcie z okresu gdy był w miarę szczupły) i do tego grzywkę, że mimo iż proporcje twarzy były ok, nie udało mi się uzyskać czegoś podobnego do oryginału.

Fajny model i tekstury twarzy robi I44, albo Lluama. Efekty imponują i są już podobne do tych z VBS.


Tak, ale ograniczenia są te same tzn. proporcje twarzy musza być zawsze takie same. No i głowy Lluama składają się bodajże z 700 face'ów podczas gdy BISu z niecałych 300, a tekstury są nakładane w inny sposób, więc chyba te skiny są umieszczane na nich "na stałe" :?
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 01 cze, 2005 12:30

Chyba, że uformuje się z tego nowy standard mapowania tekstur, który będzie później typowy (jeżeli jużteraz nie jest). W końcu zawsze mapa świata, po rozciągnięciu geoidy na płasczyzne wygląda tak samo - z twarzą jest podobnie. Myślę, że ewentualny standard skinów sie utrzyma (ew. niewielkie zmiany jak inna pozycja detali takich jak ręce, ramiona, oczy).
Gdzieś widziałem grę, w której można było suwakiem decydować jak szeroka byłaby szczęka, oraz jak wysokie czoło. To nasuwa mi myśl, aby w OFP2 zrobić cfg do face'a. W którym poza linkiem do tekstury, byłyby tagże wymiary głowy sugerowane do danego skina.
Chyba powinienem to napisać w wątku z suggestiami na BI Forum.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 26 gości

cron