Teraz jest Wt 24 cze, 2025 12:21


Operation Black Mamba RELEASE. Pytania i odpowiedzi.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint

Jak Ci sie podoba misja ?

Ankieta wygasła Wt 06 cze, 2006 01:21

pierwszorzedna - brak slów
6
26%
super
6
26%
dobra
2
9%
moze byc
4
17%
nie podobala mi sie
5
22%
 
Liczba głosów : 23

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

Operation Black Mamba RELEASE. Pytania i odpowiedzi.

PostPn 06 cze, 2005 01:21

Witam, chcialbym aby Ci z was, którzy nie uzywaja forum BIS podanym w Readme.txt do "Operation Black Mamba" i maja problem, pytanie, jakies wskazówki czy innego rodzaju slowa na temat misji pisali tutaj do mnie. Bede staral sie w miare czesto (w ciagu nastepnych 1-2 tygodni) bywac tutaj aby odpowiadac na pytania i pomagac przy usuwaniu problemów zwiazanych z misja.

Operation Black Mamba DOWNLOAD !

Obrazek

W misji znajduje się wiele sekwencji filmowych. Dostępne są 4 wersje językowe, poniższa tabelka pokazuje co w jakim języku zostało zrealizowane

---------------------------------------------------------------------------
JĂŠZYK.............mowa.......tekst.........briefing/overview....readme
---------------------------------------------------------------------------
ANGIELSKI .........v............v........................v..................v......
NIEMIECKI .........v.............v........................v..................v.....
POLSKI ..............x.............v........................v..................x.....
FRANCUSKI ........x.............x.......................v...................v.....
INNE ..................x.............x........................x..................x......
---------------------------------------------------------------------------

UWAGA I: Wazne jest aby zredukowac detale tekstur i inne detale przy misji, poniewaz wyspa Tonal jest bardzo zdetalowana i bez redukcji w 90% przypadków sie nie obejdzie.

UWAGA II: Nie bylo by bledem przeczytac sobie Readme i F.a.Q. Niestety obie sa tylko po angielsku i niemiecku. Nie zdazylem napisac po polsku, a takze ze wzgledu na znikome wsparcie od strony polskich userów (tzw. "slomiany zapal") nie dalem rady zrealizowac sampli po polsku.

Jezeli znajdzie sie wystarczajaca ilosc speakerów/pomocników, to moge jeszcze zrealizowac kiedys update i wgrac polskie sample. Ale tylko jesli bede mial wszystkie sample.


:)
Offline
Avatar użytkownika

Kuba

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1608
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Wawa

PostPn 06 cze, 2005 15:02

Link w readme.txt do Editor upgrade 102 chyba nie działa prawidłowo - mimo rejsracji na mapfact wyskakuje błąd 404.
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostPn 06 cze, 2005 16:10

Misja super, odwaliłes kawał dobrej roboty. Nie podoba mi się tylko powalająca ilość skryptów :? . No i te wymagania...
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostPn 06 cze, 2005 17:39

Tego, ze za duzo skryptów mi nikt jeszcze nie powiedzial. Móglbys uzasadnic ?
Wymagania nie maja nic wspólnego z misja tylko z samymi addonami i ofp. Ale czytajac F.a.Q. i stosujac sie do wskazówek nie bedziesz mial problemu w misji jesli Twój PC jest szybszy niz 2GHz.

@ Kuba
Dzieki za informacje; mam nadzieje, ze znalazles juz Editorupdate na stronie mapfactu ?

Najlepsi sa Ci, którzy votuja na punkt ostatni, ale nawet nie uracza i nie oswieca nas odpowiedzia dlaczego tak postepuja. :-x
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostPn 06 cze, 2005 18:15

jak na razie to tylko jeden głos ale takimi nie należy się przejmować - ot stały element krajobrazu ;)
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 06 cze, 2005 18:39

waaagh! FPS podczas intra pominę [...], podczas samej misji - jest w porządku [przynajmniej na początku - bo tam jestem :D]. Mam kilka sugestii, które z chęcią napiszę, gdy skończę grać. [Aha, i dość kłujący w oczy błąd - "Menue" zamiast "Menu" :)]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kuba

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1608
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Wawa

PostPn 06 cze, 2005 19:22

@Chaos

Nie szukałem. Miałem te editor update ściągniete już wcześniej wraz z poprzednią wersją Twojej misji. Nie robiłem reinstalki OFP od tamtego czasu :-)
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostPn 06 cze, 2005 19:27

Chaos, mam powyzej 2ghz ale i tak niezle czasem potrafi zamulić, wkoncu to Tonal. Co do skryptów, rozumiem ze za każdy ruch jednostki wroga (i nie tylko) odpowiada skrypt. Duzo skryptów niezle potrafi zmulić kompa, sama misja odpalała mi sie kilka minut ale pominmy to :)
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostPn 06 cze, 2005 20:21

@ MaRcin
Wiem, ze to "normalka". Ale zawsze nie moge sie nadziwic jaka zlosliwosc w niektórych mieszka.

@ Jonez
Jaka masz konfiguracje systemu i czy dostrajales misje wg. moich wskazówek ?

@ Zabix
Tak, to z dlugim startem jest mi niestety znane i opisalem to w F.a.Q. Ale na moim 2.5GHz z 1024MB DDR RAM i Radeon 9700SE z 128MB DDR RAM misja dziala dobrze. Powyzej tej konfiguracji powinno byc coraz lepiej.

Chetnie dowiedzialbym sie od was takze jak dlugo zabralo wam przejscie misji, ile zabójstw i ile strat mieliscie na koniec.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 06 cze, 2005 22:12

Człowieku... proszę... nie rozbrajaj mnie :] Może sprzęt jaki wymieniłeś jest "standardem" w Niemczech, ale na pewno nie u nas :???: Co do misji:

1) Skoro już jest opcja wyłączenia radia - to może użyjesz HSVAM [Hand Signals via Action Menu], czyli addon'u pozwalającego wydawać komendy gestami ręki?
2) Do poprawienia jest Menue [Powinno być menu].
3) Nie wiedzieć czemu gdy dawałem moim podwładnym "Return to formation" Ci odpełzali gdzieś... Na początku również nie chcieli słuchać rozkazów "Move to...".
4) MachineGunner miał M240B, mimo, że w Briefingu zmieniłem mu broń. WTF??

To chyba tyle narazie. Widać, że włożyłeś w misję dużo pracy i że jest ona dopracowana. Mogę powiedzieć tylko tyle - to z pewnością NAJBARDZIEJ dopracowana w szczegółach misja w jaką grałem. Naprawdę duże brawa za to.

Intro jest imo dość klimatyczne i dobrze wprowadza w klimat samego "konfliktu". Tylko to fps :killer:

PS: Mój komp to P4 2,4 Ghz, GF4Mx440 128 MB i 512 MB Ram. O takim sprzęcie jak Ty mogę co najwyżej pomarzyć :/
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostPn 06 cze, 2005 22:27

No co Ty ? Przeciez mój sprzet jest juz prawie jak "z lamusa". Takie procki i karta graficzna jak te co mam sa tanie jak barszcz. Ale nie o tym mowa. Chodzi o to, ze to wyspa "zre" ressource, a nie misja.

1) HSVAM nie jest mi znane raczej, chyba ze chodzi Ci o addOn w misji "Realistic Combat Patrol" - jak wiesz misje rozwijalem przez 14 miesiecy i nie bede w 13 miesiacu zaczynal wszystkiego od poczatku tylko dlatego, ze wyszedl jakis nowa addon.
2) poprawie
3) to problem KI i "nieprzekraczalnych objektów" na wyspie Tonal. To samo jest jesli dowodzisz czolgiem na Everonie - KI zaczyna wyrabiac bzdury. Rozkazów nie sluchaja na poczatku poniewaz sa na "stop". Jesli bym tego nie zrobil polozyli by sie w innej formacji i utoneli by przy okazji. Dopiero gdy przejdziesz pare metrów ruszaja za toba
4) Tak, to ze wzgledów technicznych musialem tak zostawic niestety. To jedyna dosc "nielogiczna" rzecz, której postanowilem nie usuwac
5) Dzieki ;-)
6) FPS na wstepie jest znosne dopiero od 3.4 GHz z tego co wiem. Dopiero od 2giej sceny zmienia sie tempo. Te same scenki w dzungli tej samej wyspy nie powodowaly by tego. Czyli odpowiedzialne sa za to miasta. Nawet redukcja na tylko 2 grupy przeciwników nie zmienia prawie niczego, a ujmuje tylko wiarygodnosci i redukuje wszystko do zwyklej bujki ulicznej jak na ulicach W-wy.

:twisted:
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostWt 07 cze, 2005 00:44

jedyne zastzrezenie jakie mam to sposob w jaki mozna ja sciagnac, probvlematyczny...
a poza tym same mile rzeczy :-)
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostWt 07 cze, 2005 12:28

Zobacz na strone - juz nie ma rejestracji.
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostWt 07 cze, 2005 20:11

No, jesli inne misje na Tonalu z wieloma objektami dzialaja u Ciebie to moze sie udac. Nie wiem jeszcze dokladnie, ale redukcja rozdzielczosci wszystkich tekstur w pasmie 256x256 lub nawet 128x128 moze byc pomocna. Dokladniej jest to wszystko opisane w Mamba_F.a.Q.txt zalaczonej do pliku.

Czy ktos przeszedl misje juz w miedzyczasie ? Czy wiecie, ze podczas ratowania ministra mozna poprzez mala, ale dosc logiczna akcje oszczedzic sobie kaszany w drodze do ladowiska ? Czy wiecie, ze smiglowiec moze was na calej dlugosci plazy z róznych miejsc odebrac i ze mozecie miec do czynienia zarówno z Blackhawkami jak i z Littlebirdami podczas ekstrakcji ? Próbowal ktos isc caly czas w jednym kierunku ? Warto wszystko wypróbowac.
:razz:
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostWt 07 cze, 2005 22:27

Zainstalowałem sobie misje. Misja mi poszła. Podczas intra miałem 1 fps. To znaczy widziałem tylko jedna klatkę bo jakiś błąd mi wyskoczył coś w stylu " no entry ble ble ble " Misja już się uruchomiła (chociaż też coś wyskoczyło) Na plus można zaliczyć ( o ile samo to się robi ) dostrojenie gry a dokładniej widoczności na początku misji. W menu akcji jest za dużo komend, przez co wybranie np RPG staje się trudniejsze. Proponował bym menu graficzne ( coś na wzór takich jakie mamy przy CTI ) Narazie misje przeszłem do pierwszej bazy ( za bardzo mi się tnie aby w pełni czerpać przyjemność z misji ). Jak ja dokończże napisze coś więcej. Ach i ten efekt postrzelenia, zarąbisty. :spoko:

Ps. To nie jest wada, ale dlaczego prawie 2/3 misji dzieje się nad samym ranem lub zmierzchem. Wiem ze to tak nastrojowo wygląda, ale szczerze mówiąc przejadły mi się takie misje :razz:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 20 gości

cron