Teraz jest Pn 01 gru, 2025 13:18


CSLA Mod v.2.10 wydany!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Akab3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): Śr 04 maja, 2005 19:23

PostSo 02 lip, 2005 17:19

więc pojazdy ok ale piechota :cry: dziwnie trzyma karabiny i jescze zdeka sie nie postarali ze taxturami na smigłowce radzieckie, a broń
jest za stara w tych jednostakch sowieckich i partyzantach są nowsze packi Orcs i Lasera
pozdro wszystkim :)
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostSo 02 lip, 2005 21:18

Ja z przykrością musze stwierdzić jedną rzecz. Kiedy grałem w kampanie Red Head z CSLA ver. 2,02 na moim kompie (256RAMu) wszystko szło bez problemu - nic nie cięło, wszystko grało (w dosłownym tego słowa znaczeniu...) Teraz mam 512RAMu i co widzę po uruchomieniu Intra kampanii Red Head :?: FPS spada do 4 i maksymalnie tnie...zupełnie nie da się grać mimo tego, że tych dodatkowych efektów nie instalowałem.

Co do reszty...to napewno wymiata fizyka broni, a zwłaszcza odrzut. Do tego dobrane fantastyczne głosy - M16 wymiata. Także natknąłem się na świetnie zrobionego BlackHawka (nowe tekstury zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne) - doskonała robota... Muzyka - troche mało - tylko 4 utwory dość krótkie, ale klimatyczne - dla missionmakerów bardzo przydatne.

Tyle narazie...wracamy do zabawy (szkoda, że nie w kampanii :cry: )
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45

PostSo 02 lip, 2005 21:23

Mirage, co to za problem zmniejszyć ustawienia i zagrać w tą kampanię ?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostSo 02 lip, 2005 21:25

Tyle, że ja gram w miare na najmniejszych... W miarę...
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45

PostSo 02 lip, 2005 22:22

Zmniejsz głównie tekstury obiektów i krajobrazów i wyłącz auto dostosowanie (ew. też detale obiektów w lewo ) ;-)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostSo 02 lip, 2005 23:12

No i miałem rację:)
Jest tam T-80 robiony przez RHS:)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 03 lip, 2005 02:33

Ingram napisał(a):No i miałem rację:)
Jest tam T-80 robiony przez RHS:)

ktory niestety na screenach wygladal lepiej niz w grze......
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostN 03 lip, 2005 02:38

Z regóły wszystkie addony wyglądają lepiej na screnach niż w grze :razz:
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostN 03 lip, 2005 10:47

No na screenach wszystko lepiej wygląda:)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostN 03 lip, 2005 11:00

MI się za to bardzo podobają Mi24 no i oczywiście Mig 21, chociaż dlatego że jest bardzo podobny do naszych ołówków.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 03 lip, 2005 12:58

M16, M113 i BlackHawk po prostu wymiatają =]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostN 03 lip, 2005 15:50

żałosne... 2gb ramu nawet nie wyrabiają... Tekstury swietne, dużo fajnych rzeczy. Intro z wczesniejszej wersji CSLA było znacznie lepsze i ciekawsze, te jest jakies nudne i monotonne. Czy przypadkiem animacje wychylania się, turlania itp to nie są z LAMu?
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 03 lip, 2005 15:57

ram jak ram, wazny ten ram na pokladzie karty graficznej, i na jakim czipsecie jest
z moim gf moge sobie slideshow w cutscenkach ogladac.
Offline
Avatar użytkownika

Clarkson

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 120
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 17:08

PostN 03 lip, 2005 16:05

Mam nadzieje, że pustynny mod będzie o 100 % lepszy!!!!!!!!!!!!!!! I tu apel do twórców CSLA żeby mnie nie zawiedli :P
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostN 03 lip, 2005 16:12

A czy to cos pustynnego od CSLA to nie bedzie przypadkiem dodatek VBSa?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości