// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7
#define true 1
#define false 0
// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2
class CfgPatches
{
class SAT
{
units[] = {SAT};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.46;
};
};
class CfgAmmo
{
class Default {};
class AT3: Default {};
class Hellfire: AT3 {};
class Maverick: Hellfire {};
class X : Maverick
{
model = \*\at3;
};
};
class CfgWeapons
{
class Default {};
class LAWLauncher: Default {};
class CarlGustavLauncher : LAWLauncher {};
class AT3Launcher: CarlGustavLauncher {};
class HellfireLauncher: AT3Launcher {};
class MaverickLauncher: HellfireLauncher {};
class XLauncher: MaverickLauncher
{
ammo=X;
displayName=Y;
displayNameMagazine=Y;
shortNameMagazine=Y;
count=1;
};
};
class CfgVehicles
{
class All{};
class AllVehicles:All{};
class Land: AllVehicles{};
class LandVehicle: Land{};
class Tank: LandVehicle{};
class APC: Tank{};
class M113:APC{};
class M2StaticMG: M113{};
class SAT: M2StaticMG
{
displayName="*";
picture="im113";
model="\*\site";
cost=15000;
weapons[]={"XLauncher"};
magazines[]={"X"};
side=1;
crew="SoldierWB";
armor=60;
armorStructural=20.000000;
icon="kulomet.paa";
gunnerAction="ManActm2pGunner";
gunnerInAction="ManActm2pGunner";
class Turret
{
gunAxis = "OsaHlavne";
turretAxis = "OsaVeze";
soundServo[]={Vehicles\gun_elevate2,db-30,1.0};
body = "OtocVez";
minElev=-30;
maxElev=+20;
minTurn=-45;
maxTurn=+45;
};
};
};
class CfgNonAIVehicles
{
class ProxyWeapon {};
class ProxyCh_29T : ProxyWeapon {model = \Su25\Ch_29T; simulation = "maverickweapon";}
};
class CfgVehicleActions
{
m2pGunner="LyingToBinocLying";
}
To tyle, przekonstruowałem config.cpp z Su25 Bisu, to w CfgNonAIVehicles zostawiłem tak na wszelki wypadek, czy właśnie to coś komplikuje mi życie
PS. Zamaskowałem parę zmiennych by nie zdradzać nad czym pracuję

. * to nie istotne zmienne (katalogi itp.) natomiast X i Y oznaczają te same "wartości".
PS2. Forum pozjadało odstępy, wybaczcie.