Teraz jest Wt 24 cze, 2025 22:48


Proste pytania + proste odpowiedzi.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostCz 06 paź, 2005 14:12

Przypisz odpowiednie selekcje na modelu
Obrazek
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 06 paź, 2005 15:02

Jak usunąć textury, albo jak zrobić, żeby tekstura 'przemieszczała' się razem z przesuwanym facem?
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostCz 06 paź, 2005 16:09

Nie rozumiem twojego pytania... Jeśli tekstura jest nałożona na facy, to się razem z nimi przesuwa podczas animacji. Tekstury można usunąć poprzez hiddenselection (skrypt).
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 06 paź, 2005 18:18

Diesel napisał(a):Przypisz odpowiednie selekcje na modelu


Są przypisane - Model jest od Hyk... a ja tylko wziołem usunołem normalną głowe i dałem tę od llamua'y połączyłem krk i inne i głowa jest na miejscu a tyłek się przykleja do ziemi...

Jeszcze jedno pytanie czy można zamienić Model w tym przypadku głowy standardowej na tę niestandardową nie usuwając tej która już jest tylko.... no właśnie jakoś podmienić... tak aby wszystkie pointy były odrazu połączone i wszystko było dobrze. ?

DODANE: Teraz to wygląda tak. :(

Obrazek
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 06 paź, 2005 20:22

Chodzi mi o to, aby teksture usunąć z face jeszcze w oxygenie. A z tym przesuwaniem faceów to przesuwam je w O2 i mimo, że face jest po drugiej stronie siatki, to tektura w buldozerze jest na satrym miejscu bez zmian
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostCz 06 paź, 2005 20:23

MIG25_Radek napisał(a):Są przypisane - Model jest od Hyk... a ja tylko wziołem usunołem normalną głowe i dałem tę od llamua'y połączyłem krk i inne i głowa jest na miejscu a tyłek się przykleja do ziemi...

Sprawdziłeś, czy tylko dlatego tak uważasz, że jest od Hyk? :roll:

Jeszcze jedno pytanie czy można zamienić Model w tym przypadku głowy standardowej na tę niestandardową nie usuwając tej która już jest tylko.... no właśnie jakoś podmienić... tak aby wszystkie pointy były odrazu połączone i wszystko było dobrze. ?

Nie da się tak.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostCz 06 paź, 2005 20:27

Oscypek napisał(a):Chodzi mi o to, aby teksture usunąć z face jeszcze w oxygenie. A z tym przesuwaniem faceów to przesuwam je w O2 i mimo, że face jest po drugiej stronie siatki, to tektura w buldozerze jest na satrym miejscu bez zmian


Myślałem, że chodzi Ci w grze :D

Tak więc, aby usunąć teksturę z faców, wciśnij E przy zaznaczonym/zaznaczonych facach i usuń na dole ścieżkę lub trzy kropki (jeśli na zaznacznych facach jest więcej niżjedna tekstura), później wystarczy to już tylko zatwierdzić.

Tekstury razem z facami nie da się w o2 przesuwać, ale można ją zmapować (B) i następnie odczytać (PPM i background from face).
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 06 paź, 2005 22:56

Diesel napisał(a):Sprawdziłeś, czy tylko dlatego tak uważasz, że jest od Hyk?


Jedno i drugie. Nigdy nie robiłem vojaka (co dopiero z robieniem go skoro nie moge go przerobić) i nie wiem, czy i gdzie są wszystkie selekcie pododawane. Ale chyba raczej są :razz: . Z głową od BIS jest wporządku a z tą od Llauma'y robi się to co się robi - nie wiem gdzie jest błąd. Jeżeli to coś pomoże to podmieniam ją tak: Usuwam standardowy łeb wklejam ten od Llauma'y i dodaje do selekcji Hlava: głowe ponad karkiem, krk: cały kark, hrudnik: tę dolną cześć karku i klatke piersiową.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostCz 06 paź, 2005 23:37

Ja również nigdy nie bawiłem się żołnierzami, ale proponuję podejrzeć inny model z tą głową, czyli np. żołnierzy WPS i porównać selekcje
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Pietrek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): So 05 lut, 2005 14:35
  • Lokalizacja: Polska/Dolny śląsk/Głogów

PostN 09 paź, 2005 15:47

witam mam taki maly problem odnosnie mapowania tekstury na bryle,
w momencie kiedy w o2 zaznaczam bryle potem rozciagam teksture i wciskam "B" to mam nadzieje ze w w viewerze zobacze tekture na tej bryle, ale nie stety owej tekstury nie ma a bryla z niebieskiej robi sie na kolor bialy.

w czym moze tkwic przyczyna?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"
E.Burke
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 09 paź, 2005 16:25

teksturę którą nakładasz trzymaj w tym samym folderze w którym jest model. Potem nałóż jeszcze raz.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Pietrek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): So 05 lut, 2005 14:35
  • Lokalizacja: Polska/Dolny śląsk/Głogów

PostN 09 paź, 2005 19:25

MIG25_Radek napisał(a):teksturę którą nakładasz trzymaj w tym samym folderze w którym jest model. Potem nałóż jeszcze raz.


No problem w tym że teksturę, którą nakładam jest właśnie w folderze, w którym jest model.




Pietrek OUT.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"
E.Burke
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostN 09 paź, 2005 19:33

1. ¬le skonfigurowany o2
2. Jeśli działasz na wirtualnej partycji, to nie wczytujesz z niej tekstur.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Pietrek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): So 05 lut, 2005 14:35
  • Lokalizacja: Polska/Dolny śląsk/Głogów

PostWt 11 paź, 2005 21:26

Eee o2 chyba jest dobrze skonfigurowane, moje przekonanie wywodzi sie z tego ze inne tekstury, np. tekstury twarzy zrobione przez Offtime'a (nie wiem jak sie odmienia jego nick) wchodza ladnie i je widac, wiec wychodze z takiego wniosku, ze moje tektury sa zle robione, tzn. format to .pac i teraz pytanie jest jaki program alby mozna bylo zmienic z jpg na pac, bo robilem to recznie i jest taki efekt jaki opisalem, czyli bryla jest cala biala bez tekstury.

Pietrek OUT.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"
E.Burke
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostWt 11 paź, 2005 22:47

yyy.. ręcznie zmieniałeś rozszerzenie? :|
Aby zmienić rozszerzenie tekstury z jpg na pac musisz wyedytować ją w jakimś programie graficznym (np. photoshop) i następnie zapisać do TGA 32 bit (bez kompresji).

PS. Rozmiar tekstury jest ^2 ? (64, 128, 256, 512, itd)
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 9 gości

cron