Teraz jest Wt 24 cze, 2025 09:33


Modern Malden

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

drabina

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 117
  • Dołączył(a): Cz 26 maja, 2005 21:13

Modern Malden

PostCz 06 paź, 2005 17:53

Witam serdecznie !

Chciałbym zakomunikować, iż wczoraj rozpocząłem modyfikowanie wyspy Malden.
Wyspa ta idealnie się na daje na wyspę rolniczo-przemysłową, tak by ją dostosować na współczesnych warunków. Narazie prace idą nieźle i nawet przedstawiłem sobie kilka celów:
-dwie drogi szybkiego ruchu
-stworzenie 3 portów
-okręgu przemysłowego wraz z kopalniami
-licznych pól uprawnych
-kompletna przepudowa miast(zarówno podzielonych na dzielnice burżujskie jak i robotnicze)
-2 bazy wosjkowe
-więzienie
-przebudowa portu lotniczego
-zastanawiam się jeszcze nad:
-torami z addonu chernobyl demo
-zastosowaniem europejskich drzew
-połączeniem dawnej, wojskowej wyspy z lądem
-i kilku innych rzeczach, jak np. wały przeciw powodziowe Smile

Mówię od razu, że jest to mój pierwszy projekt, więc proszę mnie besztać

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostCz 06 paź, 2005 20:50

No, no musze przyznac ze ciekawie sie zapowiada ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 06 paź, 2005 20:57

Drabina napisał(a):zastanawiam się jeszcze nad:


-torami z addonu chernobyl demo

Jestem za!!

-zastosowaniem europejskich drzew

Chodzi o pack Berghoffa, tak? Proponuję zrobić najpierw wersję bez - a dopiero potem ew. zrobić wersję wykorzystującą go.

-połączeniem dawnej, wojskowej wyspy z lądem

Nah. Nie wydaje mi się by to był dobry pomysł.

-i kilku innych rzeczach, jak np. wały przeciw powodziowe

Wały powodziowe? Po co? x|

Mówię od razu, że jest to mój pierwszy projekt, więc proszę mnie besztać
Czy aby na pewno nie pominęłeś słowa "nie"? :D

Anyway - zapowiada się ciekawie - zobaczymy, co z tego wyniknie =]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 06 paź, 2005 21:53

Uwielbiam Malden więc z
niecierpliwością oczekuje wydania addonu

Dla mnie to najlepszy projekt od czasu wydania WPS =]
Na pierwszy rzut oka wygląda wporządku, może wyjdzie ci nawet lepsze niż Maldevic FDF'a, co jest rzeczą piękną :] A teksturki będą zmienione?
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostCz 06 paź, 2005 23:06

Dodam troche nie na temat, zobaczcie na http://ofp.info, jak zgapili mojego newsa nt. wyspy ktora tworzy drabina. Nawet te same screeny dali, ktore ja na kompa sciagnalem :lol: :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostCz 06 paź, 2005 23:14

Jak dla mnie troszke za mało rozśliności. Ale biorąc pod uwage wczesny etap prac to napewno bedzie odpowiednia ilość zieleni na Malden.
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline

drabina

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 117
  • Dołączył(a): Cz 26 maja, 2005 21:13

PostCz 06 paź, 2005 23:15

tak więc pod wpływem waszych propozycji to tak:

Tak więc nie będzie wałów, ale będą tory :) no i będą dwie(może nawet trzy wersje wyspy: - wersja ciężka ze standardowymi drzewami, wersja lekka ze standardowymi drzewami, oraz wersja ciężka z drzewami Berghoffa)

Tekstury - będą częściowo zmieniane, w miastach, portach itd. lecz większość wyspy raczej będzie przy standardowych.

Oprócz tych dwóch dróg szybkiego ruchu, czyli z la rivery na północ oraz z portu w rejonie houdan w kierunku St. Marie być może stworzę drogę z Goisse(które najprawdopodobniej będzie miastem dla burżujów) na lotnisko, tylko niestety tutaj dość dużym problemem są góry.
I nie będę oszukiwać, iż jak do tej pory największy problem mam z portami oraz dobraniem odpowiedniej tekstury do miasta.

Teraz na tę chwilę skończyłem robić bazę wojskową na dalekiej północy (sektor E1), która jest bardzo mała, ale taka ma być.

I trochę fotek:

Obrazek


Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 06 paź, 2005 23:21

No moge tylko podpisać się pod słowami przedmówców.

Mnie osobiście wkurzało, że nie ma Modern Malden chociażby pod Y2K3 :]
Co do tych drzew to użyjesz packa nr. 2 tak, ale czy ten 1 istnieje bo go nie znalazłem :P

Mała sugestia: Jak nowoczesny malden może mieć tylko jedno lotnisko :twisted: , może dałoby się wsicnąć tam gdzieś drugie ? :spoko:

No i powodzenia, projekt godny uwagi :)
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 06 paź, 2005 23:25

Może by tak użyć tekstur podłoża z packu wysp WGL? [ale samych texów podłoża]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

drabina

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 117
  • Dołączył(a): Cz 26 maja, 2005 21:13

PostPt 07 paź, 2005 00:21

Może by tak użyć tekstur podłoża z packu wysp WGL? [ale samych texów podłoża]


Owszem można, ale może znacie jeszcze jakieś inne, fajne teksturki ;) ?

A tak swoja droga to ostatnie screeny na dzisiaj:
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPt 07 paź, 2005 00:28

We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostPt 07 paź, 2005 00:40

może wyjdzie ci nawet lepsze niż Maldevic FDF'a


No Tu mogę się kłócić, Malden drabiny fajnie wygląda...ale wg. mnie Maldevica nie przebije.
Chociaż, jeżeli zastosuje roślinność od BRG, to mówię od razu, że na bank będzie leprze od WGL Malden. Zmienić też tekstury ziemi i na bank będzie super.
Ostatnio edytowano Pt 07 paź, 2005 09:33 przez Ingram, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 07 paź, 2005 01:03

No Tu mogę się kłucić

To się "kłuć" analfabeto.

Drabina - jak w % mógłbyś określić wykończenie wyspy?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostPt 07 paź, 2005 02:04

Jak już ktoś zauważył - narazie wydaje się bardzo pusta. Ostatnio jest moda na trawę, więc i ją proponowałbym wsadzić do wersji "ciężkiej".
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostPt 07 paź, 2005 09:36

analfabeto.


Co jak co ale przesadzasz wiesz?
Człowiek ma prawo się pomylić, a Ty od razu mnie wyzywasz od analfabety.

Drabina, jak pisałem ostatnio, bardzo dobrym pomysłem jest wstawić tan roślinność od BRG ze względu na to, że bardzo dobrze pasuje do tej wyspy. Z WGL Everon, Malden i Kolgujev, to właśnie Malden najlepiej wygląda. Trzymam kciuki.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 7 gości