Teraz jest Wt 24 cze, 2025 13:59


Czas reakcji AI

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Czas reakcji AI

PostSo 15 paź, 2005 13:21

No właśnie, pytanko do addonmakerów - czy da się jakoś zmniejszyć czas reakcji AI? Wiem, że da się sprawić by AI z AK strzelało jak ze snajperki [czyt. potrafiło zdjąć gracza z np. 500 m jednym strzałem], więc czy da się coś takiego zrobić z refleksem? Bo w Ofp poczuć się zagrożonym można dopiero, gdy na plac boju wtacza się cięższy sprzęt, lub conajmniej pluton piechoty... a to z realizmem [przynajmniej wg. mnie] się kłóci...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostSo 15 paź, 2005 15:41

Da sie, trza ustawic chyba tylko wiekszy sensitivity w configu ...
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 15 paź, 2005 15:57

Dzięki Bogu, bo ja też mam dosyć walki z botami które "zdejmą cię" z 300m pierwszym strzałem a posiadają refleks 80-cio letniego schorowanego dziadka.
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 15 paź, 2005 19:20

Marcin_BM napisał(a):Da sie, trza ustawic chyba tylko wiekszy sensitivity w configu ...


AFAIK ten parametr odpowiada za wzrokowe wykrywanie przeciwnika (za słuch odpowiada parametr sensitivityEar), a nie za szybkość reakcji po jego zauważeniu.
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostSo 15 paź, 2005 21:49

Tak, ale czym wczesniej wykryje tym wczesniej zareaguje, a nie wiem jak skrocic czas samej reakcji :/
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 15 paź, 2005 21:55

Czyli kicha :neutral: Szkoda. Może ArmA poprawi na tyle si aby gracz był zmuszony do wysiłku nie tylko walcząc z wrogiem posiadającym liczebną przewage .
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 15 paź, 2005 22:33

Barbarian napisał(a):Czyli kicha :neutral: Szkoda. Może ArmA poprawi na tyle si aby gracz był zmuszony do wysiłku nie tylko walcząc z wrogiem posiadającym liczebną przewage .


Tylko po co? To gra w której mamy wygrywać, a nie ginąć masowo i bezsensownie jak to miało i ma miejsce w rzeczywistości.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 15 paź, 2005 23:49

alderous napisał(a):Tylko po co? To gra w której mamy wygrywać, a nie ginąć masowo i bezsensownie jak to miało i ma miejsce w rzeczywistości.


Tak, ale wtedy ArmA będzie tak samo łatwe jak OFP :???:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostN 16 paź, 2005 00:29

podstawa to balistyka w i warunki pogodowe oraz umiejetnosci strzeleckie no i fart, jak sie to uda odwzorowac realistycznie to latwo nie bedzie ;)
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostN 16 paź, 2005 00:50

Więcej będzie zależeć od siły zespołu. Rozgrywka będzie także wymuszć na graczu podporządkowanie się do drużyny którą współtwoży. Czyli karność i dyscyplina, oraz taktyczne rozumowanie będzie nagadzane. Sama brawura+celne oko już nie wystarczy. A chyba o to chodzi.
Ostatnio edytowano Pn 17 paź, 2005 00:00 przez Barbarian, łącznie edytowano 1 raz
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostN 16 paź, 2005 01:41

Tak ale to ogolnie, bo jak skopia balistyke to i tak d**a bedzie ...
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 16 paź, 2005 23:56

MIG25_Radek napisał(a):
alderous napisał(a):Tylko po co? To gra w której mamy wygrywać, a nie ginąć masowo i bezsensownie jak to miało i ma miejsce w rzeczywistości.


Tak, ale wtedy ArmA będzie tak samo łatwe jak OFP :???:


no comments :roll:
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPn 17 paź, 2005 12:08

subforum dotyczy rozwiazywania problemow addonmakerow
nie ma tu miejsca na polemike w stylu, moze arma... bla bla bla
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Czas reakcji AI

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Czas reakcji AI

PostPn 09 wrz, 2024 01:45

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 30 gości