Teraz jest Wt 24 cze, 2025 12:13


Proste pytania + proste odpowiedzi.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Mr0Buggy

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): Śr 08 cze, 2005 17:07

PostCz 13 paź, 2005 18:21

Głupie pytanie - Czy po zrobieniu jednej połówki modelu da się go jakoś ładnie skleić (kopiuje, wklejam i mirror) a nie łączyć punkty po kolei ??
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostCz 13 paź, 2005 20:05

Nie da się. Jedynie możesz odbić tą połówkę i pozłączać punkty. Roboty góra na 5 minut.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 14 paź, 2005 09:42

Aż tak źle z o2 nie jest :]. Wystarczy użyć Points->Merge near.... Oczywiście trzeba możliwie najdokładniej "zsunąć" połówki i dać małą wartość distance
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostN 16 paź, 2005 00:45

Mam dwa pytania odnosnie tekstur :
1. Co to jest dpi i gdzie sie to ustawia w Adobe Photoshop ?
2. Jak zmiejszyc ilosc kolorow do 256 i pozniej zapisac jako 32 bit tga ?
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 16 paź, 2005 10:42

Re1.
a) http://pl.wikipedia.org/wiki/Dpi
b) Obrazek>Wielkość obrazka...
Re2.
Obrazek>Tryb>Kolory indeksowane
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostPn 17 paź, 2005 21:17

No tak ale jak ustawiam kolory indeksowane to juz nie moge zapisac jako 32 tga bo mnie nie pyta na ile kolorow ma zapisac :/
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPn 17 paź, 2005 23:12

dlatego ze tak na prawde 32tga nie moze miec tylko 256 kolorow
jesli dasz 32 bits per pixel to sam policz
24 bits of color data and 8 bits of transparency data
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostPn 17 paź, 2005 23:22

To ja nie zrozumialem z tego co taki koles napisal czy jak ?

Another tip for converting textures to .PAA or .PAC format besides varying contrast and saturation is to reduce the number of colours of the rignal to a maximum of 256 beforehand. In my experience this reduces, though not necessarily completely prevents, the bleeding of colours.
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostWt 18 paź, 2005 00:55

bzdura, kto to napisal ?
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostWt 18 paź, 2005 01:37

Zapomnieliście, że GIF'a również można konwertować do PAC/PAA. :-)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostWt 18 paź, 2005 16:02

Jakims shitowym programem chyba ?
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostWt 18 paź, 2005 16:56

Marcin_BM napisał(a):Jakims shitowym programem chyba ?

?


TGA/GIF/PAC/PAA na pewno obsługuje PanTool i texview, nie wiem jak pantool. Tak od siebie dodam, że nie widzę żadnej różnicy w gifie i tga.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostWt 18 paź, 2005 18:16

To ja juz nic nie wiem :/
Offtme tu masz linka z "poradami" : link
posty benusa i rocka ;)
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

Pietrek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): So 05 lut, 2005 14:35
  • Lokalizacja: Polska/Dolny śląsk/Głogów

PostPn 31 paź, 2005 16:01

ja mam takie male pytanie odnosnie tekstur.
Zrobilem "teksture" w PS i zapisalem jako TGA, otwieram o2 i chce zaladowac ta teksture i pokazuje mi sie komunikat " cannot convert .tga to .paa/pac"
nawet jak starm sie w TExtviewer zmienic rozszezenie z TGA na PAC/PAA to w o2 tekstura sie nie pokazuje.

W czym moze byc problem?


Pietrek OUT.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"
E.Burke
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 31 paź, 2005 16:06

Diesel napisał(a):PS. Rozmiar tekstury jest ^2 ? (64, 128, 256, 512, itd)


To jest odpowiedź (+pytanie :twisted: )
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 12 gości

cron