
Witam !
Zacząłem ostatnio bawić się skryptami. Postanowiłem zrobić mapkę FPP + RTS opartą na jak najmniejszej liczbie dodatkowych modów. Mam problem z jednym skryptem, raz działa, coś zmienię i przestaje działać, nie wiem dalczego, możecie doradzić ?
Sa 3 niszczalne budynki, kluczowe dla druzyny, nazywaja sie "ws_baza1" "ws_baza2" i "ws_baza3". Dorobilem 3 triggery, do kazdego budynku po jednym, dzialajace tak
Problem jest tej natury, że skrypt się raz uruchamia i tak jakby się zawieszał, nie mogę znaleźć przyczyny. Podejrzewam, że gdzieś się zapętla albo nie kończy, dlatego nie jest po raz kolejny uruchamiany.
Tak P.S. Do jakiego języka jest podobny albo którego języka używa OPF ? Nie znam składni, więc może w tym jest problem ?
A TERAZ SAM BydynkiWS.sqs :
Edit
wpisujemy cytaty i zawartosci skryptów, description itd w tagi quote i / quote
prosze pamiętaj o tym...- Yaciek
Zacząłem ostatnio bawić się skryptami. Postanowiłem zrobić mapkę FPP + RTS opartą na jak najmniejszej liczbie dodatkowych modów. Mam problem z jednym skryptem, raz działa, coś zmienię i przestaje działać, nie wiem dalczego, możecie doradzić ?
Sa 3 niszczalne budynki, kluczowe dla druzyny, nazywaja sie "ws_baza1" "ws_baza2" i "ws_baza3". Dorobilem 3 triggery, do kazdego budynku po jednym, dzialajace tak
expCond="damage ws_baza2 > 0";
expActiv="[ws_baza2, ""WS_Magazyn""] exec ""BudynkiWS.sqs""";
expDesactiv="ws_baza2 setDammage 0";
Problem jest tej natury, że skrypt się raz uruchamia i tak jakby się zawieszał, nie mogę znaleźć przyczyny. Podejrzewam, że gdzieś się zapętla albo nie kończy, dlatego nie jest po raz kolejny uruchamiany.
Tak P.S. Do jakiego języka jest podobny albo którego języka używa OPF ? Nie znam składni, więc może w tym jest problem ?
A TERAZ SAM BydynkiWS.sqs :
_budowla=_this select 0
_obiekt=_this select 1
?(Player Distance _budowla > 200) : goto "Koniec"
?(_obiekt == "WS_Biuro") : goto "Biuro_WS"
?(_obiekt == "WS_Magazyn") : goto "Magazyn_WS"
?(_obiekt == "WS_Silos") : goto "Silos_WS"
goto "Koniec"
#Biuro_WS
?((Zniszczony_WS Select 0) == 1) : goto "Koniec"
_ilosc= damage _budowla
Obrazenia_WS = [(Obrazenia_WS Select 0) + 900 * _ilosc, Obrazenia_WS Select 1, Obrazenia_WS Select 2]
?(Obrazenia_WS Select 0 >= MaxHP Select 0): goto "BWS_BOOM"
_procent = 100 * ((Obrazenia_WS Select 0) / (MaxHP Select 0))
cutText[format["Budynek biurowca jest atakowany! Uszkodzenia %1", _procent]+"%", "PLAIN DOWN"]
goto "Koniec"
#Magazyn_WS
?((Zniszczony_WS Select 1) == 1) : goto "Koniec"
_ilosc= damage _budowla
Obrazenia_WS = [(Obrazenia_WS Select 0), (Obrazenia_WS Select 1) + 900 * _ilosc, Obrazenia_WS Select 2]
?(Obrazenia_WS Select 1 >= MaxHP Select 1): goto "MWS_BOOM"
_procent = 100 * ((Obrazenia_WS Select 1) / (MaxHP Select 1))
cutText[format["Stacja transformatorowa jest atakowana! Uszkodzenia %1", _procent]+"%", "PLAIN DOWN"]
goto "Koniec"
#Silos_WS
?((Zniszczony_WS Select 2) == 1) : goto "Koniec"
_ilosc= damage _budowla
Obrazenia_WS = [(Obrazenia_WS Select 0), (Obrazenia_WS Select 1), (Obrazenia_WS Select 2) + 900 * _ilosc]
?(Obrazenia_WS Select 2 >= MaxHP Select 2): goto "SWS_BOOM"
_procent = 100 * ((Obrazenia_WS Select 2) / (MaxHP Select 2))
cutText[format["Silos jest atakowany! Uszkodzenia %1", _procent]+"%", "PLAIN DOWN"]
goto "Koniec"
#BWS_BOOM
Zniszczony_WS = [1,(Zniszczony_WS Select 1),(Zniszczony_WS Select 2)]
cutText["Biurowiec strony wschodniej zniszczony!", "PLAIN DOWN"]
goto "Koniec"
#MWS_BOOM
Zniszczony_WS = [(Zniszczony_WS Select 0),1,(Zniszczony_WS Select 2)]
cutText["Magazyn strony wschodniej zniszczony!", "PLAIN DOWN"]
goto "Koniec"
#SWS_BOOM
Zniszczony_WS = [(Zniszczony_WS Select 0),(Zniszczony_WS Select 1),1]
cutText["Silos strony wschodniej zniszczony!", "PLAIN DOWN"]
goto "Koniec"
#Koniec
_budowla setDammage 0
exit
Deklaracje zmiennych w init
Kasa_WS = 0
Kasa_ZA = 0
Obrazenia_WS = [0,0,0]
Obrazenia_ZA = [0,0,0]
Zniszczony_WS = [0,0,0]
Zniszczony_ZA = [0,0,0]
MaxHp = [220,200,2000]
Harv1_Cargo_WS = 0
Harv2_Cargo_WS = 0
Harv3_Cargo_WS = 0
Harv1_Cargo_ZA = 0
Harv2_Cargo_ZA = 0
Harv3_Cargo_ZA = 0
PublicVariable "Kasa_WS"
PublicVariable "Kasa_ZA"
PublicVariable "Obrazenia_WS"
PublicVariable "Obrazenia_ZA"
PublicVariable "Zniszczony_WS"
PublicVariable "Zniszczony_ZA"
PublicVariable "MaxHP"
PublicVariable "Harv1_Cargo_WS"
PublicVariable "Harv2_Cargo_WS"
PublicVariable "Harv3_Cargo_WS"
PublicVariable "Harv1_Cargo_ZA"
PublicVariable "Harv2_Cargo_ZA"
PublicVariable "Harv3_Cargo_ZA"
Edit
wpisujemy cytaty i zawartosci skryptów, description itd w tagi quote i / quote