Teraz jest Wt 24 cze, 2025 23:44


WP Soldiers 0.5

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 13 lis, 2005 23:16

Bo to są dwa obrazki Wojtuś :P
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostN 13 lis, 2005 23:33

Piękny, przepiękny... Ingram i reszta screenmakerów - do roboty :wink: Pokażcie, że nie jesteście gorsi :wink:
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostPn 14 lis, 2005 00:28

lol faktycznie:D ale po co przerwa miedzy nimi?:)fakt screen piekny ale moze sceneria inna by sie przydala...
ps. Wojtus ...moze Wojtek co?:)bo Wojtus to raczej dziewczyny mowia:)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPn 14 lis, 2005 00:42

jeden screen i antena od brdm'a
Offline
Avatar użytkownika

Wiking

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2004 14:42

PostPn 14 lis, 2005 15:13

ag_smith napisał(a):Aby użyć Semtexu, żołnierz musi mieć dodaną broń OFPL_ObjCarry. Po prostu w polu init wpisz
Kod: Zaznacz cały
this addWeapon "OFPL_ObjCarry"


Działa, ale tylko do czasu zapisania misji w edytorze. Ustawiłem 2 żołnierzy na desert island wszystko działało do czasu eksportu jako SP. Po otworzeniu nie tylko ja nie jestem w stanie podłożyć semtexu, ale nawet dywersant, który jest ze mną w grupie.
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostWt 15 lis, 2005 00:36

Mirage napisał(a):Piękny, przepiękny... Ingram i reszta screenmakerów - do roboty :wink: Pokażcie, że nie jesteście gorsi :wink:


W CP już dałem 2 screeny:)

Ogólnie to dobra robota:)
żołnierze z WPSoldiers są jednymi z najlepiej wyglądających w OFP:)
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostWt 15 lis, 2005 11:31

Jak zwykle oczywiście nikt readme nie przeczytał i potem twierdzi, że polskie nazwiska nie działają. Jak zrobić, żeby działały jest wyjaśnione w opisie OFPL_Events.
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostWt 15 lis, 2005 20:17

Wiking napisał(a):
ag_smith napisał(a):Aby użyć Semtexu, żołnierz musi mieć dodaną broń OFPL_ObjCarry. Po prostu w polu init wpisz
Kod: Zaznacz cały
this addWeapon "OFPL_ObjCarry"


Działa, ale tylko do czasu zapisania misji w edytorze. Ustawiłem 2 żołnierzy na desert island wszystko działało do czasu eksportu jako SP. Po otworzeniu nie tylko ja nie jestem w stanie podłożyć semtexu, ale nawet dywersant, który jest ze mną w grupie.


Właśnie sprawdziłem. U mnie dodanie Semtexu w ten sposób:
Kod: Zaznacz cały
this addmagazine "OFPL_TBomb"; this addWeapon "OFPL_ObjCarry";
daje możliwość użycia go zarówno w edytorze, jak i po eksporcie do SP. Powinno działać zarówno z żołnierzami WPS, jak i OM. PS. Upewnij się, że zastąpiłeś wszystkie stare wersje plików i usunąłeś OFPL_adds.pbo, które już nie jest potrzebne w tej wersji.


Do moderacji: wiem, że mogłem edytować poprzedni post, ale staram się zachować "przejrzystość" wątku.
Ostatnio edytowano Śr 16 lis, 2005 01:03 przez ag_smith, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostŚr 16 lis, 2005 01:02

WPS Patch 0.5 do 0.51

DOWNLOAD (2MB)

Wymagane jest uprzednie zainstalowanie wersji 0.5.

Zmiany:
- Star 266 - poprawiona brakująca tekstura na kole, szyba tłucze się "szybciej", inne drobne poprawki w widoku kierowcy.
- BRDM2M96 - usunięte dodatkowe koła, dodana optyka strzelca. Zmieniona pozycja kamery w widoku zewnętrznym, poprawiony widok przez peryskopy.
- Mi-8 - Poprawione sterowanie i dodana animacja przedniego podwozia.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 16 lis, 2005 14:09

Nadal trzeba wystrzelać magazynek z akm'u aby szyba się potłukła (kolejny magazynek trzeba natomiast wystrzelać aby szyba się do reszty roztłukła). Co do reszty to niemam zastrzeżeń. ¦wietna robota :spoko:
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostŚr 16 lis, 2005 19:18

jestem z Was dumny:) powiedzialem o paru bugach tak jak inni ijuz nich nie ma:)gjs
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostŚr 16 lis, 2005 19:57

Barbarian napisał(a):Nadal trzeba wystrzelać magazynek z akm'u aby szyba się potłukła (kolejny magazynek trzeba natomiast wystrzelać aby szyba się do reszty roztłukła). Co do reszty to niemam zastrzeżeń. ¦wietna robota :spoko:


U mnie to się tłuką bo kilku strzałach...
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostPt 18 lis, 2005 19:48

ARTYKUł O WP SOLDIERS <--- zapraszam do czytania...
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostSo 19 lis, 2005 11:37

No jest ekstra:)
WPSoldiers to jest dla mnie jedyny mod gdzie żołnierze są tak dobrze wykonani:)
BRDM i reszta też mnie zachwyciła, zwłaszcza ten Star:)
Super robota ludzie:) Gratuluję Wam:)
Tak sobie pomyślałem, że przydałby się teraz jakiś BWP w polskich barwach. Nie myśleliście może o przteksturowaniu ICP BMP na polskie kolory?:) Efekt wyszedłby świetnie.
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostSo 19 lis, 2005 12:09

ORCS nigdy nie zgadzają się na reteksturowanie swoich addonów, więc jeśli powstanie BWP, to raczej będzie to w całości nasza praca.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości

cron