Teraz jest Wt 24 cze, 2025 14:22


Andersen Gunship dm (znowu)

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

Andersen Gunship dm (znowu)

PostN 13 lis, 2005 21:20

Chcę zrealizować pewien pomysł, a dokładniej zrobić "klona" Andersen Gunship Deathmatch poprawionego tam gdzie uważam to za konieczne. Cechy charakterystyczne to:

  • Nowa wyspa, całkowicie pustynna i pozbawiona obiektów, o pagórkowatej powierzchni. Przypomina z grupsza koło o średnicy 4 km.
  • Pojazdy może obsługiwać jedna osoba tzn. wykorzystuje addon który dodaje jednoosobowe warianty pojazdów BIS (M1Abrams, T80, T72, M60, BMP1, BMP2, Bradley, ZSU, Vulcan i T55). W śmigłowcach i samolotach gracz może bez problemu latać i strzelać jednocześnie, wiec nie było potrzeby tworzenia jednoosobowych, a ponadto Kamov, Su25 i A10 są z założenia jednoosobowe (oprócz już wymienionych występują: UH60, AH1, AH64, OH-58, Mi-17, Mi24).
  • Można grać z AI tzn. nie jest ono bierne - tworzy pojazdy i szuka przeciwnika. Jeżeli ktoś straci połączenie to po śmierci powstałe AI również staje się "aktywne".
  • Niezależny od istniejącej punktacji system zliczania "killsów" (przy dynamicznie tworzonych pojazdach punktacja MP czasami wariuje).
  • Wraki i ciała są usuwane by nie tworzyć laga
  • W odróżnieniu od pierwowzoru, gracz może stworzyć sobie losowo wybrany pojazd (za pomocą menu akcji) tzn. nie ma podziału na kategorie tego co można utworzyć i nie ma się zielonego pojęcia co tym razem się pojawi. Pojazd pozostawiony pusty po 30 wybucha. Nie można utworzyć nowego pojazdu dopóki poprzednio stworzony nie zostanie zniszczony (można samemu go zniszczyć)
  • Po respawnie gracz zaczyna zawsze z M16 i LAW.


Addony już są, wyspa też i misja w większości już powstała choć nie było testu MP (w edytorze skrypty działają bez problemu).

PS. Wielkość addonów jest raczej symboliczna (parenaście kB)
Offline
Avatar użytkownika

Mefiu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 230
  • Dołączył(a): So 19 lut, 2005 23:28

PostN 13 lis, 2005 21:46

Nigdy nie lubiałem AG, watpie czy teraz go polubie, chociaz zapowiada się być lepszym niz klasyczna wersja.
www.armedassault.pl
www.wre.f2z.avx.pl/wre/news.php
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostPn 14 lis, 2005 00:43

Aldi, jeśli będziesz potrzebował beta-testera, to daj mi znać :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 14 lis, 2005 12:50

Zmniejszyłem wyspę czterokrotnie tj. do średnicy 2 km, bo nawet 12 graczy nie bardzo mogło nawiązać walki (dotyczyło to pojazdów gąsiennicowych, bo samoloty i śmigłowce nie miały z tym problemu).

Nie wiem czemu, ale AI śmigłowców nie atakuje innych śmigłowców czyli ogranicza sie do pojazdów gąsiennicowych. Natomiast samoloty bardzo chętnie atakują działkami śmigłowce i inne samoloty.

Wytwarza się sytuacja w której śmigłowce i samoloty polują na bezbronne czołgi i bwp, które ze względu na odległości walczą między sobą dosyć rzadko. W związku z tym zastanawiam się czy nie zmodyfikować nieco szans na utworzenie pojazdów tak by gąsiennicowe pojawiały się częściej - obecnie każdy jest tak samo prawdopodobny, a jest 10 pojazdów gąsiennicowych (5 czołgów, 3 bwp i 2 SPAA), 7 śmigłowców i 2 samoloty. Inne rozwiązanie to dodanie większej ilości slotów - obecnie jest 12, a można by np. podwoić tę liczbę.

pozostaje też kwestia broni dla graczy - może Stinger to jednak lepsze rozwiązanie.
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostPn 14 lis, 2005 21:36

Według mnie niech część graczy dostanie Lawy, a reszta Stingery. Może, a raczej powinno to być określane losowo. Jeśli chodzi o samoloty i śmigłowce można im dać po 10 rakiet niekierowanych oraz amunicję do działka. Mavericki bym całkowicie usunął.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 14 lis, 2005 22:05

Może dać wybór broni, jak w typowych C&H?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 14 lis, 2005 23:06

Przekombinujecie to, a mnie formuła AGDM odpowiada. Dodałem dodatkowe sloty i z 23 botami gra się bardzo fajnie. Wśród 24 grających prawie zawsze znajdą się 1-2 Vulcany lub ZSU i to temperuje latające towarzystwo. Spróbuję zrobić test z jedną osobą i jeśli wszystko zadziała ok, zrobię test z większą liczbą ludzi.

Co do usuwania rakiet kierowanych to jest to sprawa dyskusyjna. Chyba dam to jako parametr misji tzn. granie "z" lub "bez" do wyboru.
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostPn 21 lis, 2005 14:38

Podeśle mi ktoś tę misje? (O ile jest skończona)
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 21 lis, 2005 16:11

Zabix napisał(a):Podeśle mi ktoś tę misje? (O ile jest skończona)


Jeszcze nie jest skończona. AI czasem mi szwankuje. Ale jeśli ktoś chce to mogę dać do zassania - bez AI już można grać.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 22 lis, 2005 16:19

Wysłałem ci mailem, ale przed chwilą doszedłem do wniosku że chyba wiem co jest nie tak - sprawdzę to. Feedback mile widziany.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 23 lis, 2005 16:24

Sorry za tego flah'a - nie wiem co to jest :?

Pomysł nie jest mój - to po prostu Andersen Gunship. Zmieniłem to co mnie najbardziej irytowało. Zachowanie AI miało być ciekawym dodatkiem, ale przede wszystkim zmiany wymagała mapa i część pojazdów. Desert Island jest po prostu za płaska i nie ma regularnego kształtu, a używanie pojazdów gąsiennicowych było w AGDM niezbyt wygodne. Poza tym te Stingery sprawiały, że latanie kończyło się zbyt szybko. Usunięcie PPK też poprawiło grę (IFV ich nie zabierałem, bo byłyby całkiem bezbronne).

Przenoszenie gry na inne mapy nie jest specjalnie dobrym pomysłem, bo lag może być zabójczy.

Szkoda, że skrypty nawalają. Wgląda jakby czasem się uruchamiały, a czasem nie - im gra trwa dłużej tym częściej napotyka sie pojazdy które stoją bez ruchu.
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostŚr 23 lis, 2005 18:47

Alderousie można prosić na zabix@aster.pl ? :)

EDIT

Dzieki za wysłanie, jak znajde czas to sprawdze.
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Andersen Gunship dm (znowu)

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Andersen Gunship dm (znowu)

PostPn 09 wrz, 2024 03:09

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Andersen Gunship dm (znowu)

Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 29 gości