
Chcę zrealizować pewien pomysł, a dokładniej zrobić "klona" Andersen Gunship Deathmatch poprawionego tam gdzie uważam to za konieczne. Cechy charakterystyczne to:
Addony już są, wyspa też i misja w większości już powstała choć nie było testu MP (w edytorze skrypty działają bez problemu).
PS. Wielkość addonów jest raczej symboliczna (parenaście kB)
- Nowa wyspa, całkowicie pustynna i pozbawiona obiektów, o pagórkowatej powierzchni. Przypomina z grupsza koło o średnicy 4 km.
- Pojazdy może obsługiwać jedna osoba tzn. wykorzystuje addon który dodaje jednoosobowe warianty pojazdów BIS (M1Abrams, T80, T72, M60, BMP1, BMP2, Bradley, ZSU, Vulcan i T55). W śmigłowcach i samolotach gracz może bez problemu latać i strzelać jednocześnie, wiec nie było potrzeby tworzenia jednoosobowych, a ponadto Kamov, Su25 i A10 są z założenia jednoosobowe (oprócz już wymienionych występują: UH60, AH1, AH64, OH-58, Mi-17, Mi24).
- Można grać z AI tzn. nie jest ono bierne - tworzy pojazdy i szuka przeciwnika. Jeżeli ktoś straci połączenie to po śmierci powstałe AI również staje się "aktywne".
- Niezależny od istniejącej punktacji system zliczania "killsów" (przy dynamicznie tworzonych pojazdach punktacja MP czasami wariuje).
- Wraki i ciała są usuwane by nie tworzyć laga
- W odróżnieniu od pierwowzoru, gracz może stworzyć sobie losowo wybrany pojazd (za pomocą menu akcji) tzn. nie ma podziału na kategorie tego co można utworzyć i nie ma się zielonego pojęcia co tym razem się pojawi. Pojazd pozostawiony pusty po 30 wybucha. Nie można utworzyć nowego pojazdu dopóki poprzednio stworzony nie zostanie zniszczony (można samemu go zniszczyć)
- Po respawnie gracz zaczyna zawsze z M16 i LAW.
Addony już są, wyspa też i misja w większości już powstała choć nie było testu MP (w edytorze skrypty działają bez problemu).
PS. Wielkość addonów jest raczej symboliczna (parenaście kB)