alderous napisał(a):Co do AI nie korzystającego z nich to niewątpliwie prawda, ale podczas MP (z wyłączeniem coopów) gracze mogą wykorzystać możliwość wchodzenia do budynków.
Owszem, tylko, że oprócz paru wysp, większość raczej nie jest wykorzystywana/przystosowana do rozgrywek MP, także jesli autor robi wyspę z myślą jedynie o SP ( większośc wysp tylko do tego trybu jest wykorzystywana ), to nie będzie się specjalnie trudził, żeby było jak najwięcej budynków, do których mozna wleźć.
alderous napisał(a):
Nie wiem co jest najlepszym rozwiązaniem i czy istnieje. W każdym razie na mapach takich jak CAT Afganistan 1.2 miasta są małe i można sobie spokojnie pozwolić na budynki do których można wejść. W przypadku miast takich jak na Tonalu to nie wchodzi w rachubę, ale sądzę że "istotne" budynki powinne być "otwarte".
No, poza tym, o ile na Tonalu jest i tak gdzie się ukryć, to na Afghanistanie juz takich miejsc jest mało.. Niemniej jednak niezależnie od wielkości miasta, przydałoby się, żeby chociaż 20-25% stanowiły w nim budynki z możliwością schronienia w nich....
alderous napisał(a):
Zastanawiam się czy nie przydała by się bardzo mała wyłącznie miejska, mapa na potrzeby rozgrywek MP - taka w której większość stanowiły by budynki do których można wejść, a samo miasto było dosyć duże.
Jedna sprawa, czy by zbyt nie lagowało, ale powazniejszym problemem mogłoby byc dobranie stylu takiej wyspy. W gruncie rzeczy obecnie budynki spełniające te kryteria sa po trochu na Nogovie, Tonalu i Afghanistanie ( na Tonalu głownie ruiny, budynek lotniska itp. ), także cięzko by było jakoś to zebrać, żeby nie prezentowało się jako mix klimatów z całego świata