Teraz jest Śr 25 cze, 2025 09:03


LIBERATION!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostN 04 gru, 2005 18:58

a ja jestem nowy i mam taki problem z tym modem ze po chwili grania sie zetnie na dlusza chwile i odetnie i tak z kilka razy, potem wyskakuje jakis blad i gdy znowu chce wlaczyc OFP to wyskakuje takie cos
"Cannot create 3D device:
Adapter 0 (NVIDIA GeForce FX 5200) Fullscreen
Resolution 1024x768, format X8R8G8B8/D24S8, refresh 75Hz.
Error D3DERR_NOTAVAILABLE"
Dopiero jak zrobie reseta zaczyna dzialac i znowu blad i tak dalej :cry: .
Prosze o pomoc

Powiem jeszcze ze mam platynowa wersje zpatchowna do 1.96
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 04 gru, 2005 19:08

-nomap
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostN 04 gru, 2005 22:42

za szybko sie ucieszylem :oops: , fakt teraz troche dluzej pogram nim sie zacznie j.... ale i tak sie wkoncu j.... :mad: ma ktos jeszcze jakis pomysl??
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostN 04 gru, 2005 22:44

Opcja "Szukaj" :P
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostN 04 gru, 2005 23:36

juz szukam i szukam ladne kilka godzin i nic tylko to z -nomap i nic wiecej :beksa: , nikt nie mial takiego problemu jak ja?!aaaaa i przy instalacji modu(juz na sam koniec) wyskoczylo cos takiego ze nie moze znalesc pliku operation czy cos takiego.
a moze jednak ktos wie co nie tak jest
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 06 gru, 2005 11:46

Mam propozycję. Za słabo "czuję" tego moda by robić misje, ale coś prostego można zrobić i posprawdzać jak się gra. Na przykład taki coop: oddział wehrmachtu w sile dwóch drużyn piechoty (gracze) wspartych dwoma Sturmgeschutze atakuje wypaloną wioskę na Kołgujewie, trzymaną przez dwie drużyny RKKA z HMG i działem 45 mm. Po zajęciu wioski następuje kontratak w sile dwóch drużyn RKKA i dwóch T-26M39, który trzeba odeprzeć. Proste jak drut, ale można się pobawić w WWII. Byłoby 18 slotów i respawn dałbym typu "group". Wchodzi w to ktoś?
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 06 gru, 2005 12:25

Do testów sie podpisuje nawet stopami :D
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 06 gru, 2005 12:47

Ja też
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostWt 06 gru, 2005 13:57

Alderous czuje klimat II wojny (gra CM:BB robi swoje ;-) ). Nawet realistyczny scenariusz. Jeszcze jak by były "porządne" fortyfikacje do ofp (jeżli si potrafiła by z nich korzystać) to byłby to scenariusz typowego dnia na froncie wschodnim ;-)
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 06 gru, 2005 14:39

Barbarian napisał(a):Alderous czuje klimat II wojny (gra CM:BB robi swoje ;-) ). Nawet realistyczny scenariusz. Jeszcze jak by były "porządne" fortyfikacje do ofp (jeżli si potrafiła by z nich korzystać) to byłby to scenariusz typowego dnia na froncie wschodnim ;-)


Szkoda że autorzy Liberationa go nie czują :x , a ja w ogóle nie czuję tego moda. W każdym razie nie można zakładać że jeżeli coś w realiach WWII by się zdarzyło to w Liberationie też się zdarzy. Na przykład taki T-26 to super czołg - wygrywa pojedynki z 88'ką na dystansie 1000m :roll:

Wspomniany zestaw czyli dwa squady + 2 stug'i, nie mają szans z dwoma squad'ami + HMG + 45-tka. Nawet po zamianie stugów na Pzkfw III nic się nie zmieniło. W każdym razie ten wariant też można zagrać, ale zrobiłem drugi ze stroną sowiecką jako atakującą.

Uważam, że w tym modzie atakujący musi mieć przynajmniej trzykrotną przewagę aby można było założyć, że zgodnie z planem wygra. .
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 06 gru, 2005 14:59

Jeżeli bylby to coop to IQ uczestnikow by sobie prawdopodobnie poradziło SI :)
PS: Aldi może wprowadzisz mozliwosc wezwania artylerii (najlepiej nieograniczonej :) ) to by tez byla jakas przewaga i przyjemnosc :)
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostWt 06 gru, 2005 15:06

alderous napisał(a):Uważam, że w tym modzie atakujący musi mieć przynajmniej trzykrotną przewagę aby można było założyć, że zgodnie z planem wygra. .


Tu się nie zgodzę , jeżeli jest ktoś dobrym taktykiem i potrafi wykorzystać teren, to można wszystko wygrać :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostWt 06 gru, 2005 15:18

Trudno, lepszej modyfikacji o drugiej wojnie światowej nie ma :/ :( . Co najwyżej można dawać stronie atakującej na maksa predyspozycje oraz ustawianie jak najmniejszych predyspozycji stronie broniacej (utrudnianie jej "życia" w postaci zmniejszania ilości amunicji oraz stan zdrowia). Opłaca się także skryptować misje (że np ruska 45 nie bedzie atakować jednego stugIII lub zastosoawać ogień zaporowy). Tak swoją drogą to zadziwia mnie efektywność pocisków burzących/odłamkowych (HE) w niszczeniu piechoty. Ogólnie zbyt łatwo wykończyć piechote (co jest winą si). Strasznie bitni są Ci komputerowi wojacy :twisted: ;-) Wogule się nie poddają i nie "dają tyłów" (może by zastosować jakiś skrypt). I życie im strasznie nie miłe (te szarże samobójcze) ;-) Ale jeżeli to ma być coop to raczej nie ma sensu stosować takowych rozwiązań (no chyba że grywalna będzie tylko strona atakująca).
Ostatnio edytowano Wt 06 gru, 2005 15:51 przez Barbarian, łącznie edytowano 1 raz
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 06 gru, 2005 15:31

Volt napisał(a):
alderous napisał(a):Uważam, że w tym modzie atakujący musi mieć przynajmniej trzykrotną przewagę aby można było założyć, że zgodnie z planem wygra. .


Tu się nie zgodzę , jeżeli jest ktoś dobrym taktykiem i potrafi wykorzystać teren, to można wszystko wygrać :)


Bo AI oczywiście jest świetnym taktykiem :roll: Zastanawiasz się czasem nad tym co piszesz?

PS: Aldi może wprowadzisz mozliwosc wezwania artylerii (najlepiej nieograniczonej Smile ) to by tez byla jakas przewaga i przyjemnosc Smile


Nie. Nie mogę i nie mam czasu
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostWt 06 gru, 2005 15:36

alderous napisał(a):Bo AI oczywiście jest świetnym taktykiem :roll: Zastanawiasz się czasem nad tym co piszesz?

Ja mówię o graczu
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości

cron