Teraz jest Wt 24 cze, 2025 19:28


Black Hawk Down

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

Black Hawk Down

PostWt 06 gru, 2005 23:54

Hmmm... Biorąc pod uwagę możliwości rozkazywania załogom helikopterów dzięki modowi ECP dziwię się, że nikt nie zrobił jakiejś misji/kampanii w klimacie "Helikoptera w ogniu". Nie jestem jeszcze doświadczonym levelmakerem, więc nie porywam się z motyką na słońce, ale aż dziw mnie bierze, że nikt z "weteranów" nie zrobił czegoś takiego na przykład na wyspie "Mogadishu". Dzięki innowacjom z ECP nie trzeba by się było bawić w zbyt duże skryptowanie misji itp. itd. Think of it :)

Jerry: Z Edycją nie ma to aż tyle wspólnego, żeby siedzieć w moim dziale =] Przenoszę =]
Ostatnio edytowano Śr 07 gru, 2005 15:37 przez zygomir, łącznie edytowano 1 raz
Offline

Rots

Kapral

Kapral

  • Posty: 58
  • Dołączył(a): Śr 10 lis, 2004 00:15

PostŚr 07 gru, 2005 00:02

Ależ zrobił, zrobił :grin:
Huczna zapowiedź, 60 misji, custom soundy, długie cutscenki...
Jeno jak przyszło co do czego to słuch zaginął :]
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostŚr 07 gru, 2005 00:15

A ja powiem kto to był: INGRAM! :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostŚr 07 gru, 2005 18:02

60 misji



:lol:
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

Re: Black Hawk Down

PostŚr 07 gru, 2005 19:58

zygomir napisał(a):Hmmm... Biorąc pod uwagę możliwości rozkazywania załogom helikopterów dzięki modowi ECP dziwię się, że nikt nie zrobił jakiejś misji/kampanii w klimacie "Helikoptera w ogniu". Nie jestem jeszcze doświadczonym levelmakerem, więc nie porywam się z motyką na słońce, ale aż dziw mnie bierze, że nikt z "weteranów" nie zrobił czegoś takiego na przykład na wyspie "Mogadishu". Dzięki innowacjom z ECP nie trzeba by się było bawić w zbyt duże skryptowanie misji itp. itd. Think of it :)

Jerry: Z Edycją nie ma to aż tyle wspólnego, żeby siedzieć w moim dziale =] Przenoszę =]


Nikt nie zrobił z jednego powodu. Nie ma wyspy ktora by ładnie odwzorowywała Mogadishu. Albo chociaż jego małą część. Owszem są 2 wyspy, ale jedna ma szpetne tekstury i domki z czerwonymi dachami :lol: , a druga jest nawet ok. Niestety między budynkami są duże przestrzenie, co psuje klimat. Za Tonal nie ma się co brać, ponieważ umieścisz tam za dużo jednostek i na przeciętnym kompie zaczyna lagować.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 07 gru, 2005 20:21

kiedys sam mialem ochote pobawic sie w takie misje ale AI zachowuje sie idiotycznie pomiedzy budynkami, ciezko zrobic cos sensownego
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostŚr 07 gru, 2005 21:37

dokladnie. nie ma modulu walki w miastach wiec nie da rady:)
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 07 gru, 2005 22:41

kiedys sam mialem ochote pobawic sie w takie misje ale AI zachowuje sie idiotycznie pomiedzy budynkami, ciezko zrobic cos sensownego


Tłum somalijskich bojówkarzy nie zachowywał się specjalnie inteligentnie :wink:

BTW. Znalazłem już dwie misje typu BHD - wystarczy chwilę poszukać.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 08 gru, 2005 07:43

ale sprawienie aby konwoj przemieszczal sie tak jak chcemy i nie zacinal na budynkach czy innym smieciu na ulicy graniczy z cudem.....
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostSo 10 gru, 2005 13:52

Hmm... A może gdyby stworzyć kilka bardzo małych, a za to 'zbitych w sobie' wysepek, które odwzorowywałyby poszczególne dzielnice Mogadishu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możnaby stworzyć wyspę, która byłaby przynajmniej w miarę grywalna na low-endowych kompach (przy czym możnaby skorzytsać ze starego numeru filmowców :D czyli sztuczek wizualnych np. nie wstawiać całych budynków, a tylko ich fragmenty częściowo wtopione w wzgórze tuż za nim [front, ściany boczne, dach a z tyłu wzniesienie, w które wtapia się budynek]. To zawsze jedna ściana mniej do wyświetlenia, a przy dużej ilości obiektów takie szczegóły robią różnicę. :)

btw. bez besztów jeżeli się mylę. Nigdy nie budowałem wysp, za to wiem jak ofp zachowuje się na moim gracie na poszczególnych wyspach :D
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostSo 10 gru, 2005 13:59

Skończę tylko na: głupi pomysł. :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 10 gru, 2005 14:49

jesli czegos nie widzisz to nie jest to renderowane, fakt nie wymodelowania tego wogole oszczedzi tylko troszke pamieci, za malo aby naprawde cos na tym zyskac.

nawet najbardziej zurbanizowane mapy gra sie dosc gladko, pod warunkiem ze view distance sie ustawi tak aby widziec tylko 3 budynki do przodu ;-)
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostSo 10 gru, 2005 15:04

no ale musi być jakiś sposób na zmniejszenie wykorzystania pamięci, tak aby silnie zabudowana mapa działała w miarę płynnie, bez konieczności zmiany view distance
Ostatnio edytowano So 10 gru, 2005 15:26 przez zygomir, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostSo 10 gru, 2005 15:25

zygomir napisał(a):no ale musi być jakiś sposób na zmniejszenie wykorzystania pamięci, tak aby silnie zabudowana mapa działała w miarę płynnie, bez konieczności zmiany distance view


Nie da się. Tak jest gra zbudowana. Taki ma silnik. Niestety.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 10 gru, 2005 15:26

i co Ci ze zurbanizowanej mapy jak ai bedzie sie platac na niej jak banda przyglopow ?
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 1 gość

cron