Teraz jest Śr 25 cze, 2025 01:40


LIBERATION!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 06 gru, 2005 16:33

Volt napisał(a):
alderous napisał(a):Bo AI oczywiście jest świetnym taktykiem :roll: Zastanawiasz się czasem nad tym co piszesz?

Ja mówię o graczu


A ja mówię o modzie Liberation i o tym jak funkcjonuje w nim AI, więc jeśli chcesz sobie pogadać o graczu to załóż sobie własny temat.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostWt 06 gru, 2005 16:42

Artyleria... Lepiej nie wprowadzac jej bo z LIB w MP strasznie laguje...
Przydało by się też odebrać AI granaty albo chociaż żeby serwer miał zmieniony skrypt granatu odłamkowego. Oczywiście na testy też się pisze :>

Ps. Rozumiem że problem głównie jest z Maximem gdy się atakuje ruskich?

EDIT: Zapomniałe dodać że 18 graczy w MP to samobójstwo (i tak zapewne tyle osób nie bedzie ale...)
Ostatnio edytowano Wt 06 gru, 2005 16:51 przez reyhard, łącznie edytowano 1 raz
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostWt 06 gru, 2005 16:49

Ciekawe czy dało by się przerobić 88'ki tak aby mogły poprowadzić ostrzał altyleryjski ;-)
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 06 gru, 2005 17:25

reyhard napisał(a):Artyleria... Lepiej nie wprowadzac jej bo z LIB w MP strasznie laguje...
Przydało by się też odebrać AI granaty albo chociaż żeby serwer miał zmieniony skrypt granatu odłamkowego. Oczywiście na testy też się pisze :>

Ps. Rozumiem że problem głównie jest z Maximem gdy się atakuje ruskich?

EDIT: Zapomniałe dodać że 18 graczy w MP to samobójstwo (i tak zapewne tyle osób nie bedzie ale...)


Z Maksimem pewnie też, ale przede wszystkim 45'tka zdejmuje oba czołgi (zaznaczam, że czołgi mają predyspozycje na maks, a działo na zero i czołgi są w grupie z piechotą, która powinna szybko wykryć i wskazać czołgistom cel). Mam wrażenie, że w porównaniu z PaK36 jest dużo lepsza.

W każdym razie wariant drugi tj. 4*squad + 4*T-26M39 vs. 3*squad+PaK36+2*HMG34 sprawdza się lepiej (potem jest potężny kontratak faszystów).

18 ludzi nie przewiduję, bo tyle mi serek nie udźwignie.

IMHO mod jest kompletnie spieprzony. Takie ładne modele, tekstury i efekty, a tak beznadziejne od strony technicznej :/
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostWt 06 gru, 2005 17:39

Alderous napisał(a):mod jest kompletnie spieprzony. Takie ładne modele, tekstury i efekty, a tak beznadziejne od strony technicznej

Może z powódek nacjonalistycznych (mosin też jest lepszy od mausera mimo iż powino byc na odwrót). A co do dział p.panc to radziecka 45 byla lepsza od 37mm PaK'a 36 (słynej koładki).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 06 gru, 2005 18:00

Barbarian napisał(a):Może z powódek nacjonalistycznych (mosin też jest lepszy od mausera mimo iż powino byc na odwrót). A co do dział p.panc to radziecka 45 byla lepsza od 37mm PaK'a 36 (słynej koładki).


Na takim dystansie te 8mm nie ma znaczenia - penetracja w obu przypadkach powinna być wystarczająca co nie zmienia faktu, że trafić i przebić nie znaczy zniszczyć.

Spodziewałem się, że to będzie coś w rodzaju CMBB z pierwszej perspektywy, ale z realiami WWII to ma niewiele wspólnego :(

ładuje się w to swój czas, a na koniec ma wrażenie że można go było spędzić pożyteczniej...coś OFP mnie zawodzi.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostWt 06 gru, 2005 18:20

Addony zawsze mozna przerobić. I tak zrobili dużo dobrej roboty (¦wietna balistyka). Zawalili natomiast przebicie niektórych rodzajów broni (chociaż zachowali pewne proporcje). Problem polega także na odległościach. Większość starć w misjach dzieje się na dystansie kilkudziesięciu metrów. Podczas gdy w CM byl to czesto dystans kilkuset metrów (starcia czołgów/ostrzał z dział i km'ów). Wszystko moim zdaniem rozbiło się o możliwości silnika ofp.
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 06 gru, 2005 19:11

Można przerobić, ale nie wiem czy to coś da i nie wiem czy będą próbowali. W każdym razie mam wrażenie, że nie tylko nie udało im się oddać realiów tamtych czasów, ale jednocześnie pozbawili ten mod grywalności - chyba nie tylko mnie skoro mimo wysokiej jakości wizualnej ich addonów, misji jest jak na lekarstwo.

PS. Zabawne bugi znalazłem. Patrząc przez właz kierowcy w T-26 nie widzi się budynków - działa to samo ograniczenie engineu OFP co w przypadku szyb w samochodach. Poza tym źle skorelowali lufę z celownikami broni - widać to np. w Flak18 (brak zooma celownika w tym dziale to kuriozum).
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostWt 06 gru, 2005 19:19

Może by zapodać ekipie lib mod liste "buraczków" jakie znalazłeś w tym modzie (nie daje to gwarancji że coś poprawią, ale napewno to nie zaszkodzi)? Mi tam ten mod daje duzo frajdy (ustawić kilka drużyn przeciwnika i pruć do nich z ppsh lub mg34 :twisted:). Zresztą zna ktoś modyfikacje która spełniła oczekiwania graczy (poza fdf)?

Btw. Mnie najbardziej zirytowała celność 20mm dzialka pzII oraz zbyt mała efektywność "wiązek granatów" (tylko raz mi się udało zniszczyć T-34 tą bronią).
Ostatnio edytowano Wt 06 gru, 2005 19:38 przez Barbarian, łącznie edytowano 1 raz
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostWt 06 gru, 2005 19:30

No to tak:
-Podczas gry MP jak skonczy sie mag w BMW R71 /w MG34 i jest kierowany on przez dwoch graczy to wtedy nie działa opcja reloade (chyba że jeden z graczy wysiadzie z niego)
-Podczas gry w MP gdy próbujesz wejść do T34 (zauważyłem ze wystepuje to w wszystkich czolgach na ktorych mozna zamontować MG) nastepuje okropna desynchronizacja
-Gdy obraczasz Mg to raca on do poziomu (szczegolnie denerwujace na wzniesieniach)
-Można bagnetem robić "dziury" w wyspie
-A siłe ognia i celność niektórych czołgów pominne...
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 06 gru, 2005 19:33

i jeden blad kosmetyczny
-brak animacji zamka "bolt action"
Niby nic ale o durnowato wyglada jak "ziom" strzeli i stoi jak palant nic nie robiac :)
Offline

Foliescu

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): So 10 wrz, 2005 14:33

PostCz 08 gru, 2005 10:27

bugi- gdy sie wejdzie na piętro budynku i wyjrzy przez okno to nie widać pojazdów... [chciałem z peemki serie do środka wpuścić :)]
a co do ruskiej 45 tki... to yła dobra armata.. niestety amunicja do niej była niesolidnie wykonywana- szczególnie na początku wojny- pociski b często rozpadały się... fajnie to widać w cmbb
Wenn ist das Nunstuck git und slotenmeyer?
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 08 gru, 2005 14:54

To nie wina Liberationa tylko budynków [od bisu?]. Co do błędów, bardzo dziwnym błędem jest siła MP 28. Np. 2 seryjki z bergmana i juz po Opel Blitzu, co dziwniejsze, hitboxy przestają działać gdy strzelasz z MP-28 (spróbujcie ustrzelić z niego załogę pak 36).
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 08 gru, 2005 22:16

Jako że misji MP pod Liberationa nie ma prawie
wcale postanowiłem stworzyć kilka aby wypełnić tą luke :)
Niestety, Lib jest "troszeczke" lagowaty w MP i potrzeba dość silny
komputer aby je odpalić w MP (chociaż raczej to bardziej łącze
zapycha :P)

Pack zawiera:
-6 misji cooperative mojego autorstwa
-1 przeróbka misji (Mounatin Wars,Lothaar [DV])
-1 Battlefield style mission (rnd pos nie działa)
-3 Bisowe misje przerobione pod Liberationa

Wymagane addony w readme. Czekam na komentarze :)

http://reyhard.boo.pl/ofp/misje/Lib_MP_Pack.rar
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

BOLO

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 116
  • Dołączył(a): Cz 09 lut, 2006 18:55
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

PostPt 04 sie, 2006 13:04

A ja tak dopowiem, że wyszła poprawka do moda, dodająca animacje przeładowania mausera. (Ale ja dale zostaje na nextgenie!)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości

cron