Teraz jest Wt 24 cze, 2025 16:00


Nevis Island

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

Nevis Island

PostN 25 gru, 2005 13:43

Właśnie pracuję nad moją nową wyspą o nazwie Nevis. Wyspa jest ukończona w 30% - prawie gotowa jest elewacja, gotowe są główne drogi oraz lasy. Na wyspie zastosowałem tekstury z WGL texture replacement pack oraz lasy i drzewa z niedawno wydanego Berghoff's Nature Pack 3 - Nordic. Planuję także umieścić na niej trawy UWAR grass. Jeżeli znajdę czas to myślę, że uda mi się ukończyć prace nad wyspą za około 3-4 dni. Poniżej kilka screenów:


http://www.f2z.avx.pl/nevis/nevis4.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/nevis2.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/nevis1.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/nevis5.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/nevis3.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostN 25 gru, 2005 14:06

News na stronę dodany!

No czekamy z niecierpliwością. Zaraz po wydaniu postaram się jak najszybciej przetestować tą wyspę na stronie.
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostN 25 gru, 2005 14:12

a co z OFPL Lechistan ?
Obrazek
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostN 25 gru, 2005 14:14

a co z OFPL Lechistan ?

Mała przerwa w pracy. Muszę poczekać aż wróci Ag Smith bo ma jeszcze jakieś nowe obiekty dla wyspy.
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostN 25 gru, 2005 15:39

http://www.f2z.avx.pl/nevis/nevis5.jpg

Tekstura skały na wzgórzu trochę nierealistycznie wygląda. Popatrz, gdzie jest największy spadek i tam zostaw skałę, resztę otocz trawą. Albo znacznie zwiększ stromość pagórka. ;)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 25 gru, 2005 15:40

Pytanie do twórców map - da się zrobić jakieś sensowne skarpy?

Pytanie i zarazem prośba do Twórcy - zrobiłbyś wersję z "normalną" roślinnością z Ofp?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostN 25 gru, 2005 15:40

dzięki agencie, napewno to poprawię.

Pytanie i zarazem prośba do Twórcy - zrobiłbyś wersję z "normalną" roślinnością z Ofp?

Może tak, muszę to jeszcze przemyśleć.
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostN 01 sty, 2006 16:27

Nevis v.1.0

http://www.f2z.avx.pl/nevis/nevis.rar - 28 Mb

Wymagane addony:

Berghoff's Nature Pack 3 - ftp://www.gamezone.cz:8021/ofpd/unofadd ... A_1.03.rar

UWAR gras - ftp://www.gamezone.cz:8021/ofpd/unofadd ... _grass.zip

Screeny:

http://www.f2z.avx.pl/nevis/new/nevis1.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/new/nevis2.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/new/nevis3.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/new/nevis4.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/new/nevis5.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/new/nevis6.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/new/nevis7.jpg
http://www.f2z.avx.pl/nevis/new/nevis8.jpg

Przedstawiam wszystkim moją kolejną wyspę o nazwie Nevis. Jak widac na screenach postawilem na wzniesienia, dlatego wyspa jest bardzo górzysta. Starałem się także szczególnie urozmaicić linię brzegową. Tekstury z WGL texture replacement pack oraz obiekty z Berghoff's Nature Pack 3 - Nordic nadają wyspie ciekawy klimat.

Podziękowania dla Mirage za wymyślenie nazwy wyspy - Nevis :spoko:

(chyba pierwsza wydana wyspa w tym roku :grin: )

Miłego testowania.
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostN 01 sty, 2006 16:32

Newsik na stronie, wlasnie zasysam :)
Offline
Avatar użytkownika

Monty

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 462
  • Dołączył(a): Śr 28 lip, 2004 22:49
  • Lokalizacja: Sosnowiec

PostN 01 sty, 2006 18:27

Wyspę przetestowałem i muszę powiedzieć, że wygląda świetnie. Bardzo ładnie wygląda wyspa z teksturami WGL i Nature pack'iem BergHoff'a. Na wyspie jest dużo lasów, jednak spacery po nich powodują lagi. Minusem jest długie ładowanie się wyspy (u mnie ok.3 minut), po uruchomieniu wyspy pojawia się błąd związany z trawą Uwar ("Error loading uwar_grass\weeds2m.p3d (Magic)"). Myślę, że mogłbyś wykorzystać baraki Mapfactu w bazach. Całość wygląda bardzo przyjemnie dla oka, piękne krzaki, drzewa, niewielkie wioski (nie ma ich zbyt wiele, dużo jest otwartego, niezagospodarowanego terenu, oczywiście poza obecnością roślin), ale może właśnie taki był Twój zamysł, tworząc tą wyspę. Bardzo przyjemnie jest podróżować po niej zwykłym jeep'em ;-), widoki są przepiękne, jest także niewielki półwysep typowo pustynny na północy wyspy, który również wygląda bardzo dobrze. Jak już wspomniałem, wyspa posiada dużo otwartego terenu, co sprzyja tworzeniu misji typowo desantowych i obfitujących w zmagania pancerne. Pytanie tylko, czy jest to możliwe, czy lag nie będzie zbyt duży, mając na uwadze obecność lagowatej trawy Uwar, tekstur WGL i Nature Packu BergHoffa. Tak czy inaczej, uważam, że Nevis Island jest naprawdę warta ściągnięcia i zagrania :)

EDIT: Jeszcze raz ją kilkakrotnie uruchamiałem, nadal długo się wczytuje, nie miałem już tego komunikatu: ("Error loading uwar_grass\weeds2m.p3d (Magic)"). Jednak po otworzeniu laptopa z wyspami i wybraniu wyspy Nevis pojawia się komunikat "Cannot load texture nevis".
Ostatnio edytowano N 01 sty, 2006 19:11 przez Monty, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostN 01 sty, 2006 18:43

Siakaś pusta strasznie... Monty mi się wczytała w 30 sekund :) Linia brzegowa strasznie potargana, ogolnie spoko. Co to za tekstury lotniska?
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostN 01 sty, 2006 18:49

Mi sie wczytywała ponad 2 minuty...
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostN 01 sty, 2006 19:08

Mi się wczytuje 30 sekund ale to zapewne z powodu dosyć dobrego kompa.
Co to za tekstury lotniska?

Były razem z teksturami WGL texture replacement pack.

pojawia się błąd związany z trawą Uwar ("Error loading uwar_grass\weeds2m.p3d (Magic)")

a masz tą trawę w addons?

Domyślam się, że wyspa ładuje sie tak długo z powodu uwar_grass ale jeszcze to sprawdzę.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 04 sty, 2006 22:03

Mi ładuje się około 30 sekund.

Inna sprawa. Czy tylko u mnie "trawa" ogranicza się do pojędyńczych kępek trawy? Nie całych połaci, KĂŠPEK :/

Poza tym - wyspa całkiem fajna, ale:

a) Wciąż mało urozmaicona. [mało miast, obiektów...]
b) Lasy pełne krzaków są beznadziejne do prowadzenia walk. Proponuję usunąć 70-80 % krzaków z lasów.
c) Teren lekko pofałdowany - fajnie to wygląda [a jeszcze fajniej się po tym jeździ :D], ale teren wciąż w wielu miejscach zbyt płaski [patrząc ogólnie, wyspa za mało pofałdowana imo] więcej pagórków, małych dolinek, etc...
Ostatnio edytowano Śr 04 sty, 2006 22:14 przez Jon, łącznie edytowano 1 raz
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 22 gości

cron