Teraz jest Wt 24 cze, 2025 15:42


Modern Malden

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostCz 29 gru, 2005 00:42

Posprzątano zgodnie z życzeniem żukera. Następne posty nie na temat będą automatycznie kasowane.
Offline
Avatar użytkownika

TheDeathOne

Kapral

Kapral

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): Wt 26 kwi, 2005 13:21
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

PostCz 29 gru, 2005 19:41

drabina, może zmień tą "trawę" z maldenu na tą z nogovy? Dzięki temu laga tak dużego nie będzie a efekt na pewno lepszy niż by zostawić te żółte plamy, które są domyślnie na maldenie..
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 29 gru, 2005 19:45

Em.. laga tak dużego nie będzie ? To Ty nie wiesz, że tekstury z Nogovy są dwa razy większej rozdzielczości, niż Maldenowskie ? :]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

TheDeathOne

Kapral

Kapral

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): Wt 26 kwi, 2005 13:21
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

PostCz 29 gru, 2005 20:45

Wiem, a komuś tnęło na nogovie? Spójż na mnie:

Celeron~700Mhz
SDRAM 512
GeFroce 4 64mb

i mi nie tnie nogova. Na pewno nie ma na tym forum gorszego kompa od mojego ;) A wracając do tematu, drabina nie słuchaj ich ;) uważam, że najlepiej będzie, jak byś zrobił trawę z nogovy. Efekt poprawią a na pewno nie będzie chodzić tak jak TONAL
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 29 gru, 2005 20:49

Hmm.... Detale obiektów 1024, pozostałe tekstury na 512, włączony dxdll na full opcji, geometria 3D na 5000, lod obiektów na najbardziej szczegółowe, to zacznie Ci i Nogova ciąć... Mieć 35 fps przy ustawieniach na absolutnym minimum to nie sztuka...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

TheDeathOne

Kapral

Kapral

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): Wt 26 kwi, 2005 13:21
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

PostCz 29 gru, 2005 20:55

Zgadzam się, ale przy takich ustawieniach, jakie ty podajesz, to mi desert island bez jednostek będzie cięło. O takiej graficzce co ty mówisz to ja moge sobie pomarzyć w ofp

Może tak: wydaj wersję light i heavy
Ostatnio edytowano Cz 29 gru, 2005 20:57 przez TheDeathOne, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 29 gru, 2005 20:56

To już lepiej zostawić standardowe bisowe teksturki a jak ktoś chce to podmieni sobie np texturkami od WGL.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

TheDeathOne

Kapral

Kapral

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): Wt 26 kwi, 2005 13:21
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

PostCz 29 gru, 2005 21:01

reyhard napisał(a):To już lepiej zostawić standardowe bisowe teksturki a jak ktoś chce to podmieni sobie np texturkami od WGL.


A jak ktoś nie umie podmieniać texturki od WGL?

:sciana:

No dobra, może drabina zadecyduje?
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 29 gru, 2005 21:04

Jak umie zainstalowc wyspe to i takie coś zrobi, ewentualnie można ich odrazu użyć.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

TheDeathOne

Kapral

Kapral

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): Wt 26 kwi, 2005 13:21
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

PostCz 29 gru, 2005 21:09

Dobra, jak chcecie, wkońcu to nie ja robię tę mapke. Tylko drabina, nie zniechęcaj się. I nie zrezygnuj z ciufci :)
Offline

drabina

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 117
  • Dołączył(a): Cz 26 maja, 2005 21:13

PostCz 29 gru, 2005 21:29

Proszę: http://modernmalden.mo.funpic.de/module ... =3&forum=5 :)

Powiem tylko tak, na początek chcę wydać wersję ze standardowymi teksturami, ponieważ chcę abyście najpierw ją ocenili i powiedzieli czy się nadaje do dalszej edycji i prac nad nią... a już do pierwszej wersji nie wiele brakuje...

:spoko:

A pozamieniałem dodać, że prace dzisiaj przebiagały mi na tyle dobrze, że skończyłem wioskę na północ od La Pessagne(jak się ona nazywa - nie pamiętam), dodałem posterunek wojskowy na skrzyżowaniu dróg pomiędzy Arrudy a północą kraju :) a także kilka (mam nadzieję) smaczków, jak mini stacja radarowa na wzniesieniu, zniszczona wioska i las...
Offline
Avatar użytkownika

TheDeathOne

Kapral

Kapral

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): Wt 26 kwi, 2005 13:21
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

PostCz 29 gru, 2005 21:44

No i dobrze. fajnie to wszystko będzie wyglądało w całości.
BTW: Posterunek wojskowy czy policji?
Offline

drabina

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 117
  • Dołączył(a): Cz 26 maja, 2005 21:13

PostCz 29 gru, 2005 21:55

Raczej wojskowy ;) chociaż dla policji również może posłużyć, tylko bardziej pasuje pod wojsko ze względu, na to, iż są do dwa budynki posten z addony Barraks - zresztą jak wejdę na windows to wrzucę screeny.
Offline
Avatar użytkownika

TheDeathOne

Kapral

Kapral

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): Wt 26 kwi, 2005 13:21
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

PostPn 16 sty, 2006 13:00

I jak tam prace trwają? Czy dałeś sobie spokój?
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostPn 16 sty, 2006 13:26

Drabina, możesz jesteś zainteresowany przerobieniem swoich portów na nową wersję 2.0, taką jak tu (KLIK)?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 17 gości