Ok to jeszcze raz. Zapomniałem dodać na końcu:
_gun = pilot
_group = k1
#Loop2
?NOT alive _gun OR to_end : exit
?"alive _x" count units _group <= 0 : Goto "koniec"
_gunner = units _group select (count units _group - 1)
_obiekt = _gunner
#Loop3
_gun doMove [(getPos _obiekt select 0)-5,(getPos _obiekt select 1)+200]
?NOT alive _obiekt: Goto "Loop2"
~0.1
Goto "loop3"
#koniec
PoP napisał(a):Zrob sobie array jednostek do ktorego przypiszesz jednostki z grupy, a nastepnie od tego arraya odejmij ta jedna jednostke. I losuj z tego arraya.
Wiem o takiej możliwości, ale ona od razu odpadła, bo w pobliżu są też inne jednostki, które nie mają być losowane.
offtime napisał(a):jakis dziwny ten skrypt
napisz co tak wlasciwie chcesz osiagnac w grze to moze cos podpowiemy
Chodzi o to, aby wylosować jednostkę, za którą będzie podążać Al. Jeżeli ta jednostka zostanie zabita wtedy zostaje wybrana następna jednostka z grupy. I tak aż zostanie jedna jednostka o nazwie
k3Gery napisał(a):Gdzie tam jest losowanie? Bo mnie sie wydaje, zey wybierasz ostatnia jednosteke z listy w grupie...
Zapomniałem dodać tej komendy zaznaczonej na żółto
