Teraz jest Wt 24 cze, 2025 20:35


Wyłącznie pistolety w MP

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

olgierd

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 24 sty, 2006 18:06
  • Lokalizacja: K-ce

Wyłącznie pistolety w MP

PostWt 24 sty, 2006 18:25

Próbuje przerobić jedną z oryginalnych misji typu Flagfight w Flashpoint'cie. Chce sprawić aby zamiast broni głównej żołnierze używali wyłącznie pistoletów. Nie wiem jak to zrobić, czy wystarczy dodać wyzwalacz pokrywający cały teren działań i w nim wstawić "formułę" rozbrajającą żołnierza, a później dodającą mu pistolet i amunicję ? Chce zrobić tą misję pod Y2K3, nie znam tylko nazw pistoletów jakie musiałbym umieścić w wyzwalaczu etc. Byłbym wdzięczny za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostWt 24 sty, 2006 18:49

Proponuje metodą kopiuj wklej każdej jednostce w polu inicjacja:

removeallweapons this; this addweapon nazwa; this addmagazine nazwa
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

olgierd

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 24 sty, 2006 18:06
  • Lokalizacja: K-ce

PostWt 24 sty, 2006 19:15

Już tak próbowałem, coprawda z początku po załączeniu mapy działa dobrze. Aczkolwiek gdy zostane zabity i respawnuje w łapy trafia mi m16 :|
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostWt 24 sty, 2006 20:12

musi byc wykonywany skrypt dla kazdego gracza o tresci:

#petla
removeallweapons player; player addweapon nazwa; player addmagazine nazwa
@(not alive player)
goto "petla"
Offline
Avatar użytkownika

olgierd

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 24 sty, 2006 18:06
  • Lokalizacja: K-ce

PostWt 24 sty, 2006 20:54

Skrypty nie są moją mocną stroną, ale jakoś coś wypoce. Dzięki za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

olgierd

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 24 sty, 2006 18:06
  • Lokalizacja: K-ce

PostCz 02 lut, 2006 13:25

Nie no bo byłem przygotowany na to, że będe musiał zrobić ogólnie jakiś skrypt. Coprawda mam program do tego ale to i tak nie dla mnie. ¬le to odebrałem :P. Dzięki za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostCz 02 lut, 2006 14:17

Jedna z misji na Nogovie na MP jest wyłącznie na pistolety. Poszukaj , rozpakuj i zobacz jak to tam jest zrobione.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostCz 02 lut, 2006 16:46

1. tworzysz plik np: tylko_pistolety.sqs z trescia jaka napisalem wyzej
2. robisz wielki wyzwalacz, ktory obejmie wszystkich graczy i w polu przy aktywacji wpisujesz [] exec "tylko_pistolety.sqs"
3.koniec - choc byc moze u AI to nie zadziala, tylko dla ludzkich graczy
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 02 lut, 2006 17:09

Yyy, mam zastrzeżenia co do punktu 2, powinno się odaplić w wyzwalaczu tak -> {[_x,side] exec "tylko_pistolety.sqs"}Foreach thislist (dodałem mozliwosc definiowania strony dla ktorej res, wiec robi sie 2 wyzwalacze, jeden z aktywacja east,drugi z west, mozna zrezygnowac z tego kasujac wszystkie rzeczy odpowiedzialne za side)
Sam skrypt wyglądał by mniej więcej tak ->

Kod: Zaznacz cały
_unit = _this select 0
_side = _this select 1
;side - rus/USA - mozna skasowac cala sekcje z side'ami jezeli jest to DM
#loop
removeallweapons _unit

?(_side == rus):_unit addweapon "nazwapistolcarus";_unit addmagazine "magrus";_unit addmagazine "magrus";_unit addmagazine "magrus";_unit addmagazine "magrus"
?(_side == USA):_unit addweapon "nazwapistolcausa"; _unit addmagazine "magus"; _unit addmagazine "magus";_unit addmagazine "magus";_unit addmagazine "magus"

@(not (alive _unit))
goto "loop"


EDIT: Oscypek, tych zmiennych to ja nie lubie :F
Ostatnio edytowano Cz 02 lut, 2006 18:29 przez reyhard, łącznie edytowano 1 raz
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 02 lut, 2006 18:24

a nie przypadkiem: _side == EAST i _side == WEST ?
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostCz 02 lut, 2006 18:38

po co zaciemniasz wszystko? w misji flagfight nie ma stron
nie programuje sie czegos o czym nie ma mowy w specyfikacji
ps: west,east to nie sa zmienne
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 02 lut, 2006 21:33

...po co wpisywać dodatkową wartość skoro jako "_side" można ustawić "side _unit".

PS Jak nie lubisz to trudno, co ja poradzę :D ; Kondor - WEST i EAST to nie zmienne tylko dwie strony świata :P
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Wyłącznie pistolety w MP

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Wyłącznie pistolety w MP

PostPn 09 wrz, 2024 07:00

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Wyłącznie pistolety w MP

Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 2 gości