Teraz jest Pn 23 cze, 2025 15:09


FALLOUT mod - teoria...

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ive

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 195
  • Dołączył(a): So 10 gru, 2005 22:24
  • Lokalizacja: Biecz

PostPn 06 lut, 2006 13:08

tak, pustynia wyglada duzo fajniej...
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Obrazek
Offline

admo13

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): Śr 04 sty, 2006 17:28

PostPn 06 lut, 2006 18:36

Pomysł zrobienia "niby" fallouta jest dobry,tylko kto powiedział,że są tam jedynie zgliszcza i ruiny? Przecież np. w fallout 2 istniało urządenie zwane G.E.C.K (czy jakoś tak...),które zmienia kawałek obszaru w żyzny teren i wspaniałą metropolię (nie wiem czy dokładnie robiło to,bo w fallouta grałem wieki temu...),więc nie zapomnijcie o tym
P.S: Z niecierpiliwością czekam na jakąś wzmiankę chociaż o rozpoczęciu prac
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostPn 06 lut, 2006 20:47

W OFP gram dla realizmu... Poza tym OFP jest bardzo urozmaicony(w ilu FPP pojawiają się samochody, już o helikopterach czy samolotach nie wspominając?) A co do laserów wydają mi się znacznie bardziej bardziej odpowiednie dla czasów w których rozgrywa się Fallout niż AK-47(vide Fallout Tactics:BoS).

CYTAT ;
Założenie podstawowe fallouta jest takie, że pokazuje świat po konflikcie nuklearnym, a wszelkie lasery i bajery były jedynie dodatkiem.

Czyli głównym założeniem D&D jest fantasy a wszelkie rasy, klasy, czary broń itp to tylko dodatki? I D&D nie różni się niby od M&M, bo to fantasy i to?
Chyba istnieją jakieś elementy charakterystyczne dla fallouta wśród multum gier/filmów itp poartych na postnuklearnym świecie?
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline
Avatar użytkownika

Chooca

Kapral

Kapral

  • Posty: 72
  • Dołączył(a): Śr 18 sie, 2004 12:18

PostŚr 08 lut, 2006 20:10

Ja mam taka propozycje. Otoz skoro jak ktos juz stwierdzil mapa Wasteland sie nie nadaje to mapa do modu mogla by przedstawiac cos innego. Bylo by to powiazane razem z fabula jaka mozna by stworzyc. A mianowicie: w skutek uderzen jadrowych czesc zachodniego wybrzeza USA odlancza sie od kontynentu ( taki pomysl by juz chyba zrealizowany w jakies grze lub filmie). Dzieki temu mozna by storzyc gre w tym samym swiecie co fallout, ale pozwalajaca na wprowadzenie wlasnych frakcji, grupy itd, jako ze teren akcji bylby odlaczony od obszaru znanego z orginalnego Fallouta
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostCz 09 lut, 2006 17:12

Co do realizmu może nie powala, ale przynajmniej w przeciwieństwie do 95% fps, nawet tych z pozoru taktycznych, walka toczy się na rozsądny dystans(a nie na 10m- jeden kolega stwierdził, że Call of Duty 2 jest realistyczny:P).
Co do propozycji, to na pewno dźwięk należy wyjąć z Fallouta(cóż za odkrywczość :grin:).
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 09 lut, 2006 17:43

A w real'u to walki niby nie toczą się na dystansie 10 m?

Problemem Ofp jest właśnie to, że toczą, a on w takim wypadku bardzo kuleje.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

admo13

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): Śr 04 sty, 2006 17:28

PostCz 09 lut, 2006 17:57

Xardas napisał(a):Co do propozycji, to na pewno dźwięk należy wyjąć z Fallouta(cóż za odkrywczość :grin:).


Akurat to już było powiedziane... :?

offtime napisał(a):jesli chodzi o muzyke to bez problemu mozna wyciagnac z fallouta


Akurat o muzykę mu chodziło,ale w innym poście w tym topicu coś powiedziano na temat dzwięków,że też z fallouta można wyjąć
(trochę to bez ładu i składu,ale domyślicie się chyba :] )
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostN 05 mar, 2006 22:08

[img=http://img430.imageshack.us/img430/8583/ruina9bu.th.jpg]
Obrazek
Taką ruinkę(kiepskie tekstury, nie miałem lepszych pod ręką) idzie zrobić w 2 min. Ba, nawet losowy generator zrobić mogę. Rysunek pochodzi z 3ds max 8.0.
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostN 05 mar, 2006 22:13

Bo ta Twoja wygląda, że tak powiem... hmm... jakby "od razu" taka była, nie jakby budynek został zniszczony, ale jakby od razu wybudowali ruinę:P
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostN 05 mar, 2006 22:55

tylko potem to coś trzeba przeniść z 3ds max do o2 a tym jest trochę zabawy :roll:
Good Times Gone
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostPn 06 mar, 2006 15:36

Jakiś full converter by sie przydał:P
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostWt 07 mar, 2006 15:40

Czy ty myślisz, że tego nie wiem? :razz:
To, że tekstury NIJAK się mają do Fallouta to wiem, nawet napisałem. Zaś co się tyczy modelu, mógłbym zrobić oczywiście o wiele bardziej Falloutowy(nawet te charakterystyczne "góry" budynków), ale im więcej wielokątów tym wolniejsze granie... Poza tym patrz na intro Fallouta 1: zmienić tekstury, uformować coś bardziej ludzkiego(ten róg rzeczywiście niezbyt Falloutowy) i będzie. A fakt faktem budynki mają metalową kratownicę, tego nie zmienisz :razz:

A tak do twojej informacji Fallouta 1 przeszedłem 6 razy(fakt że ostatnie 3 tydzień temu i w czasie ok 12-15 min :razz:) a Fallouta 2 cztery razy, oba mam zainstalowane na kompie.

I "Falloutowe" tekstury nawet mi by się bardzo przydały, bo wyciągnąć z Fallouta(2D, 640x480 itp.) raczej się nie da a ostatnio nie za wiele gier co by pasowały tekstury.
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostWt 07 mar, 2006 20:36

Niestety nie... ale to dlatego, że nie jestem raczej grafikiem tylko programistą... co się nie przyda raczej w addon makingu.
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostPt 10 mar, 2006 21:28

[img=http://img71.imageshack.us/img71/1695/bb1ih.jpg]
Obrazek
Ta sama ruina, ale tekstury z Fallouta 2.
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline
Avatar użytkownika

Black Shadow

Major

Major

  • Posty: 590
  • Dołączył(a): N 11 gru, 2005 18:04
  • Lokalizacja: World of Darkness

PostCz 16 mar, 2006 15:16

Przeglądam ten temat i widzę, że teoria projektu idzie w dobrą stronę. Jeśli nie udało by się zrobić addonów żołnierzy Bractwa Stali (jeśli chcecie bardzo szczególowo odtworzyć Fallouta w OFP) lub winikły by trudności z tworzeniem mapy do moda to proponuję alternatywę (może nie za dobrą dla zagorzałych fanów Fallouta). Można wykorzystać zwykłe wyspy CWC i Res, ale po przejściach. Może sytuacja była by taka, że w wyspy nie uderzyły głowice jądrowe, ale promieniowanie i tak częściowo ich objęło.Rreszta zależy od was. Można też wzorować się trochę na misji Abandoned Armies 1.4 Final.

Jeśli zajdzie potrzeba mogę zgłosić się do pisania scenariusza kampanii, misji, które być może będą tworzone za jakieś pare(naście) lat, jeżeli oczywiście mod wyjdzie. Jak wspominaliście - to tylko teoria.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 8 gości