Teraz jest Wt 24 cze, 2025 19:42


Woda Kegetysa

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 31 gru, 2005 18:27

dent0n napisał(a):Jerry - przecież napisałem, że nie używam żadnych tekstur wody :/ Wsio jest original.


Wybacz, źle zrozumiałem Twoje "nie" ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 31 gru, 2005 18:33

Możliwe, że to właśnie wersja Ofp jest winna :( Polecam kupić Resistance. Warto.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

dent0n

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): So 31 gru, 2005 01:55

PostSo 31 gru, 2005 18:47

Poczekam jakiś czas, może znowu dorzucą gdzieś (może do CDA znowuż - to jedyny raz kiedy kupiłem ten magazy, właśnie gdy dali OFP i RH :>).

Chciałem sobie po prostu odświeżyć znajomość z jedną z najlepszych gier w historii, a przy okazji odmłodzić ją...

Aha, jeszcze ściągnąłem dodatek Y2K3, ale to już chyba offtopic będzie, więc...

Tak czy siak, jakby jeszcze coś Wam przyszło do glowy odnośnie tej wody to dajcie znać.

Do siego roku ;>
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 31 gru, 2005 19:06

Nawzajem :)

PS: Y2k3 na 100 % nie ruszy bez Resa 1.96.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

dent0n

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): So 31 gru, 2005 01:55

PostSo 31 gru, 2005 19:21

Dobra --- aby dxdll działał w pełni poprawnie należy zainstalować także Resistance'a.

Taki annoucement dam, jakby ktoś miał podobny problem.

Zrobiłem czary mary i dałem Resistance'a + 1.96 i są odbicia 8)
Trochę mi się nie podoba ten efekt rozświetlenia w nocy, jak strzelam z gunshipa jakiegoś, ale widziałem na tej stronie chyba jakiś zastępczy mod.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Spocznij.
;)


Jonez - fakt, dzięki. ( vvv )
Ostatnio edytowano So 31 gru, 2005 19:28 przez dent0n, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 31 gru, 2005 19:25

Zawsze możesz wyłączyć efekt, który Ci nie pasuje. Ten nazywa się "Glare"
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

HAV

PostSo 18 lut, 2006 14:37

Posty przeniesione stąd

Sudayev napisał(a):Podczas gry z wlaczonym "postprocessingiem" w dx dll, przy wybuchu badz nawet samoistnie - drzewa i budynki robia sie autentycznie zolte. Przy obracaniu kamera problem znika by zaraz znow sie aktywowac. Co jest grane, bardzo chcialbym doswiadczyc pelnego efektu tej biblioteki do naszej ulubionej gry. Mam aktualnie GF5600 256mb.

Jerry napisał(a):Em.. Możesz to zaprezentować na screenie jakimś ? Mam tego samego typu kartę i takowych problemów nie uświadczyłem.

Sudayev napisał(a):Prosze bardzo oto screen. Przy wylaczonym efekcie postprocessingu, problem ten nie wystepuje.

Obrazek

Ive napisał(a):sorki ale ja tu widze normalne drzewa :| ...

Sudayev napisał(a):Szkoda ze nie zauwazyles zoltej skory wojaka czy zoltej sciany budynku ;-) Jak komus malo to moge dolozyc jeszcze screen jak lece helikopterem w nocy a wszyskie drzewka pala sie na zolto :) Ktos ma podobny problem, jakies sugestie by to rozwiazac, z gory dziekuje.

Jonez napisał(a):Kombinowałeś z ustawieniami Hard Light i Desaturate? PS: Rodzaj tematu.

Sudayev napisał(a):
Jonez
Wysłany: 15 Lut 2006, 0:19 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Kombinowałeś z ustawieniami Hard Light i Desaturate? PS: Rodzaj tematu.



Nie w tym temacie wszystko, mam ustawione z ustawieniami producenta ;)

Matte napisał(a):wg mnie efekt jest całkiem fajny
ps. wyślij na maila swoj config dxdll Mattepl@vp.pl

101 st paratroop napisał(a):Ja także mam problem z dxdll. Nie wiem czy ma tak być ale jak gram w np.nocy i skieruje widok na niebo, a potem za bardzo krótką chwilę gdzies obrócę w inną stronę pozostają smugi zostawione przez gwiazdy i nie znikają.
Inny przykład to podczas startowania ofp ten napis "jeszcze chwileczkę" Ma taką śmieszną poświatę dookoła. Zrzesztą nie tylko on tylko wszystkie napisy. Czy to ma tak być? A jeśli nie to czy ktoś ma ten problem i wie jak go naprawić? :cry:

Jerry napisał(a):
101 st paratroop napisał(a):Ja także mam problem z dxdll. Nie wiem czy ma tak być ale jak gram w np.nocy i skieruje widok na niebo, a potem za bardzo krótką chwilę gdzies obrócę w inną stronę pozostają smugi zostawione przez gwiazdy i nie znikają.
Inny przykład to podczas startowania ofp ten napis "jeszcze chwileczkę" Ma taką śmieszną poświatę dookoła. Zrzesztą nie tylko on tylko wszystkie napisy. Czy to ma tak być? A jeśli nie to czy ktoś ma ten problem i wie jak go naprawić? :cry:


Norma, Blur z postprocessingiem również powodują rozmywanie napisów. Smugi też są normą ( akurat nie wiem, kóra opcja odpowiada za to )
Offline
Avatar użytkownika

ivan999

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 03:51

PostSo 18 lut, 2006 15:07

Co do nocnych bugów to moze zaznacz "Remove night pixelshader effect".Wydaje mi się ,ze powinno pomóc.A co do napisów to "Sharpen user interface" i "Disable postprocessing for map".Powoduje ,że (jak sama nazwa wskazuje) wyłacza efekty i rozmycia w interfejsie gracza i na mapie.Zresztą każda z opcji jest opisana w configu DxDll.Może pomoze (niezły rym) :)

Ps. Jeszcze taka propozycja ...skoro to ma być topik o Dxdll to może zmienić temat na bardziej ogólny.Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 22 lut, 2006 01:18

Ostatnio grzebalem w tych konfigach, udalo mi sie dociec iz ... Refleksje na wodzie (na moim kompie) nie wystepuja pomimo tego iz sa wlaczone, na dodatek zamiast refleksji mam zazolcone drzewa i budynki (patrz screen). Najciekawiej to wyglada gdy lece samolotem i zrzuce bombe, wowczas na calej mapie zaswiecaja sie obiekty - niezly lol co ? Co moze byc z tym grane ?
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 22 lut, 2006 07:30

Sudayev napisał(a):Podczas gry z wlaczonym "postprocessingiem" w dx dll, przy wybuchu badz nawet samoistnie - drzewa i budynki robia sie autentycznie zolte. Przy obracaniu kamera problem znika by zaraz znow sie aktywowac. Co jest grane, bardzo chcialbym doswiadczyc pelnego efektu tej biblioteki do naszej ulubionej gry. Mam aktualnie GF5600 256mb].

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... =4;t=40962

to temat w ktorym dxdll byl opublikowany
"DXDLL 1.0 (not Geforce MX compatible)"
na jakim czipsecie jest Twoj GF ?
jesli to jakas krojona wersja (nawet nie koniecznie mx) to wszystko staje sie jasne

dodam jeszcze ze sam mam Gf Titanium, niby 2 razy lepszy od MX, ale niestety bez potrzebnych efektow, wiec dxdll mi nie dziala....

dxdll poprostu nie zostal stworzony dla kart GF...
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 22 lut, 2006 09:52

Jakas bzdura, po zaladowaniu swiezych sterownikow wszystko dziala, tylko te refleksje sie chrzania. W innych grach zero problemow a tu zawsze sie cos j....ć musi. Na starym sprzecie 256ram,agpx4, winfastfx5600 wszystko dzialalo jak trzeba. Badz co badz wylaczam refleksje, tylko wydajnosc leci w dol a chodzi o to by miec ladna gre a nie odbicia w wodzie.
EOT
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostŚr 22 lut, 2006 16:44

offtime napisał(a):(...)
dxdll poprostu nie zostal stworzony dla kart GF...


Zależy, o jakiej generacji owych kart mówimy... :] Fakt, faktem, że MX'y wiele nie pociągną, ale miałem swego czasu GF 3 Ti i oprócz odbić w wodzie ( wiadomo, brak obsługi pixelshader'ów przez kartę ), działało wszystko, również obecny FX5600 obsługuje już wszystko bez żadnych krzaków, łącznie z odbiciami, i jak mówię, opisany problem u mnie nie występuje, więc jednak obstawiam stwarzanie problemów przez (nie)włączoną którąś z opcji. Czasem trzeba się nieźle pobawić, zeby znaleźć rozwiązanie.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 22 lut, 2006 17:43

U mnie, na nowiutkim GF6600 włączone odbicia powodują spadek do 4-5 fps, z nieznanego mi powodu. Any ideas?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 22 lut, 2006 22:53

z powodu wlaczonych odbic ;)
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostSo 25 mar, 2006 18:14

Bolo - jeszcze jeden taki durny post i podziękujemy na zawsze. Spam usunięty.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron