Teraz jest Śr 25 cze, 2025 13:39


Przejmowanie przez cpu LAW/RPG od poległego żołnierza.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

DeltaFOX

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Pn 30 sty, 2006 00:42

Przejmowanie przez cpu LAW/RPG od poległego żołnierza.

PostPn 30 sty, 2006 00:59

Witam. Jestem tu nowy, w OFP gram od początku jej wydania lecz nigdy nie spotkałem się z modyfikacją która, rozwiązałaby ten dylemet. Chodzi mi o to, że np. nieszczęsny oddział napotyka na swojej drodze czołg, żołnierz obsługujący wyrzutnie LAW ginie, normalnie kończy sie to masakrą całego oddziału ale czy istnieje coś takiego, że po stracie tego żołnierza, drugi człowiek z grupy, przejmuje LAW i załatwia T80. Czy spotkaliście sie z takim czymś...? Dzieki i proszę o wyrozumiałość.
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostPn 30 sty, 2006 01:00

Mam dziwne wrażenie, że...pomyliłeś działy ;)
Przeniesione do Edycji...
Offline
Avatar użytkownika

DeltaFOX

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Pn 30 sty, 2006 00:42

PostPn 30 sty, 2006 01:01

no tak sorry, to z braku doświadczenia, zaraz to przeniosę
Offline
Avatar użytkownika

olgierd

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 24 sty, 2006 18:06
  • Lokalizacja: K-ce

PostPn 30 sty, 2006 10:58

Istnieje możliwość wydania polecenia przez dowódce oddziału, aby jeden z żołnierzy wziął sobie broń od martwego kumpla. Ale chyba to nie o to Tobie chodzi...
-----------------------------------------
She isn't real
I can't make her real...
I'm a slave 'n I'm a master
No restraints and urgent collapses
-----------------------------------------
Offline
Avatar użytkownika

DeltaFOX

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Pn 30 sty, 2006 00:42

PostPn 30 sty, 2006 19:58

Ja tam w dowódcę odddziału nigdy nie lubiłem sie bawić. Wolałbym żeby robiło to AI komputera. Trochę przykre jest to jak patrze na bezradność niektórych żołnierzy. Myślę jednak, że coś takiego istnieje. Poczekam może ktoś coś konkretnego napisze...
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPn 30 sty, 2006 20:28

Można napisać skrypt, który aktywowałby tą komędę za każdym razem gdy pada rpg a w odleglosci 400m jest jakiś pojazd wroga.
Offline
Avatar użytkownika

Chooca

Kapral

Kapral

  • Posty: 72
  • Dołączył(a): Śr 18 sie, 2004 12:18

PostCz 02 lut, 2006 01:55

Zdaje sie, ze w najnowszym ECP cos takiego istnieje. Gram w niego dopeiro od dzisiaj, lae widzialem kilka razy jak AI z innych ddzialow zbieralo bron od poleglych.
Offline
Avatar użytkownika

DeltaFOX

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Pn 30 sty, 2006 00:42

PostN 05 lut, 2006 12:47

A jaka jest najnowsza wersja? Jeśli to prawda to super, wreszcie coś konkretnego w inteligencji AI zimpletowali.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 05 lut, 2006 12:54

1.085. Chociaż jakoś sobie nie przypominam aby brali od poległych rpg/law :?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

traffix

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): So 04 mar, 2006 19:39

PostŚr 15 mar, 2006 16:52

mi się zdaje że jest możliwe stworzenie takiej komendy... ale nie wiem czy akurat da się określić co ma wziąć... widziałem gdzieś skrypt opisujący tę komendę ale nie wiem czy nie była to tylko animacja... swoją drogą jeśli w kampanii (misja trening) jakiś żołnierz zabierał broń z miejsca z amunicją to chyba można też zrobić to skryptem... ale nie jestem pewien...
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostŚr 15 mar, 2006 19:15

Taaa.... Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz, w któym kościele... Poznaj trochę więcej edytor to może Twoje porady będą celniejsze ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 15 mar, 2006 23:20

Taa, to nie takie proste jak ci się wydaje...

Kod: Zaznacz cały
;_sol - nazwa soldata :]; np _sol = (this select 1 nazwagrp) :F
_trup = getpos (nearestObject [_unit,"SoldierELAW"] )
_sol domove getpos _trup
@(unitready _sol)
;_take - nazwa rpg, wypadła mi z głowy
_sol action ["takeweapon", _take]


Dodać do tego warunek który sprawdzi ci czy jest czołg z danej listy (to już zabawa z Event handlerami...) i gotowe :twisted:

Btw: nieładnie tak kasować to co moderator napisał ;p
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Przejmowanie przez cpu LAW/RPG od poległego żołnierza.

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Przejmowanie przez cpu LAW/RPG od poległego żołnierza.

PostPn 09 wrz, 2024 07:18

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Przejmowanie przez cpu LAW/RPG od poległego żołnierza.

Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości

cron