Teraz jest So 21 cze, 2025 00:49


Obiekty poruszające się razem z graczem

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

Obiekty poruszające się razem z graczem

PostPt 12 maja, 2006 18:03

W kilku misjach widziałem, ale nie udało mi się przebić na tyle przez ich konstrukcję, żeby zajarzyć, jak to zrobić. A chodzi mi mianowicie o to:

Mamy żołnierza, chcę, żeby wokół niego w określonej odległości utworzyć 4 otaczające go "niewidzialne cele", które będą się "poruszały" razem z nim, zachowując stałą odległość od niego. Dodatkowo obiekty te winny znajdować się na godzinach: 12, 3, 6 i 9 od niego :] Jeśli coś jeszcze nie jasnego - pytajcie :)
Obrazek
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostPt 12 maja, 2006 20:25

Kod: Zaznacz cały
; STWORZ 4 ELEMENTY LOGICZNE WOKOL GRACZA
_ludek = this select 0
_dir = getDir _ludek
_cel_1 = "Logic" camCreate [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir+0),(getpos _ludek select 0)+5*cos (_dir+0),0]
_cel_2 = "Logic" camCreate [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir+90),(getpos _ludek select 0)+5*cos (_dir+90),0]
_cel_3 = "Logic" camCreate [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir+180),(getpos _ludek select 0)+5*cos (_dir+180),0]
_cel_4 = "Logic" camCreate [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir-90),(getpos _ludek select 0)+5*cos (_dir-90),0]
;UPDATUJ POZYCJE ELEMENTOW LOGICZNYCH
#loop
_dir = getDir _ludek
_cel_1 = setpos [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir+0),(getpos _ludek select 0)+5*cos (_dir+0),0]
_cel_2 = setpos [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir+90),(getpos _ludek select 0)+5*cos (_dir+90),0]
_cel_3 = setpos [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir+180),(getpos _ludek select 0)+5*cos (_dir+180),0]
_cel_4 = setpos [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir-90),(getpos _ludek select 0)+5*cos (_dir-90),0]

~0.1
goto "loop"


Moga byc bledy bo pisane na poczekaniu i do tego chyba od roku nie bawilem sie edytorem, ale mysl przewodnia jest wlasciwa :D
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 14 maja, 2006 13:52

Hmm...

Obrazek

:D
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 14 maja, 2006 14:49

2 poprawki:
1. _ludek = _this select 0
2. pousuwaj znaki "=" z petli
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 14 maja, 2006 16:14

Błędów już nie wywala, niemniej nie tworzy też niczego wokół jednostki.
Obrazek
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostN 14 maja, 2006 17:26

Bo tworzy elementy logiczne?
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 14 maja, 2006 18:17

Nie, stosowałem to samo do invisible targets od mapfactu, bas'u, nawet w odniesieniu do zwykłej beczki, czy Cobry i dalej nic
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 14 maja, 2006 18:21

_cel_1 = "Logic" camCreate [(getpos _ludek select 0)+5*sin (_dir+0),(getpos _ludek select 1)+5*cos (_dir+0),0]


Nie powinno być w drugiej linijce select 1?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 14 maja, 2006 19:00

Może i powinno, ale efektów zmiana nie dała :/
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 15 maja, 2006 02:00

mi tak dziala, przynajmniej z T80. Pamietaj ze wielkosc liter w nazwach klas jest wazna i jak przegladalem jakis skrypt (nie sprawdzalem jego poprawnosci) to "logic" bylo z malej litery
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPn 15 maja, 2006 14:21

No właśnie w tym był problem, że o ile normalne jednostki i obiekty tworzył, to za nic nie potrafił wykreować Invisible targets, niezależnie, czy próbowałem z tymi od BAS'u, czy od Mapfactu. Zmuszony byłem przerobic skrypt tak, żeby nadawał pozycję już istniejącym na mapie celom i wszystko gra :] Dziękuje wszystkim za pomoc :)
Obrazek
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Obiekty poruszające się razem z graczem

PostPt 13 gru, 2024 02:33

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Obiekty poruszające się razem z graczem


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 5 gości

cron