Teraz jest Pt 20 cze, 2025 20:50


Zróbmy sobie ArmA ;)

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostN 28 maja, 2006 01:15

Dobra, dobra YacieK! Ty nam smaki nie rób tylko się sprężaj bo mi ( i wszystkim innym ) tak ślina cieknie że ręczniczków MOLA nie wystarcza :wink:

Co do screenów: Czy w grze też będzie tak wyglądać jak na obrazkach ? :]
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostN 28 maja, 2006 01:46

Dobra jeszcze jedno głupie pytanie. Czy masz zamiar całą swoją pracę włożyć w jeden sky pack i potem zaprzestac jakichkolwiek update'ów i wersji numer 2 , czy będziesz starał się cały czas ulepszać to niebo ?
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostN 28 maja, 2006 13:29

Ja powiem tylko jedno - screeny MIAżDZ¡. W dosłownym znaczeniu.
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostN 28 maja, 2006 17:07

- Powiem tak:
Filmik ogólnie rzecz biorąc świetnie zrealizowany, trzymający w napięciu. Moją uwagę zwróciły świetne efekty specjalne. Wybuchy to po prostu mistrzostwo! Naprawdę widać, że Koala (thx) się przyłożył. Wzruszyłem się oglądając napisy końcowe...
- A na serio:
Nie moge się doczekać! Po prostu, to wszystko tak ze sobą współgra, że ho ho i jeszcze troche! Tylko ten księżyc :/
- I pytanko:
Czy ta mgła też będzie w packu?

ps. myślałem, że tylko ja na tym forum słucham ZZ Top :D
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostPn 29 maja, 2006 07:44

Naprawde swietna robota. Trailer bardzo zachecajacy :) Swoja droga jak udalo ci sie uzyskac opary unoszace sie nad ziemia. Wyglada to fenomenalnie, nigdy czegos takiego w Ofp nie widzialem. Jakies istniejace skrypty czy autorski projekt ?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 29 maja, 2006 11:27

Mgła jest miodna.

Co do nieba, fajnie wygląda, tylko że na niektórych screenach wygląda to, jakby niebo było "załamane" lub zupełnie źle ustawione [pionowo zamiast poziomo]. Czy to "coś" występuje podczas gry? Bo jeśli nie, to chętnie looknę.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPn 29 maja, 2006 14:24

Yac - no ja jestem testerem i jakoś nie moge ściągnąć...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostPn 29 maja, 2006 14:36

Yaciek, chciałem ci pogratulować świetnej roboty. Niebo jest naprawdę ładne i ciekawie wykonane ( malutkie chmurki przy choryzoncie rządzą :spoko: ).
Z niecierpliwością czekam na tropikal'a.
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostWt 30 maja, 2006 12:39

Zastanawiajace sa te skaly obrosniete roslinnoscia... Co to wlasciwie jest od strony technicznej? Nalozone na niebo, czy jakies obiekty? Bo jesli to pierwsze, to sie beda oddalaly wraz marszem na ich kierunku.
Bardzo ladne tak na marginesie :D

UPDATE W nocy widac, ze to nalozone. Ale mysle, ze i tak warto dla klimatu. Fajny pomysl.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostCz 01 cze, 2006 00:15

Yaciek czy mozna sie spodziewac wydania skryptow odpowiadajacych za tworzenie mgielki ? Wyglada to naprawde bardzo zaj... i chyba podnosi niezle klimat gry.
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostCz 01 cze, 2006 08:03

Po przetestowaniu na szybko (jeszcze pogram z tym niebem coopy i porobie screeny) mysle ze:
1. Daje to ciekawy efekt, przynajmniej w pierwszej chwili bylo WOW :)
2. Zalamania w tej chwili tak bardzo mi nie przeszkadzaja, choc sa widoczne
3. Przeszkadza mi za to kropkowanie nieba, jkaby bylo w 16bitach. Przy zwyklym widoku jest ok, ale gdy przyblizysz widok, nawet przez muszke i szczerbinke, widac te kropki bardzo dobrze, co ogolnie pogarsza jakosc screena / widoku. Cy jest to podyktowane oszczednoscia w wielkosci, wynika z konwersji do paa i czy jest do usuniecia? Bo jesli tak, to moze mozesz przemyslec wydanie wersji highres i lowres?
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostCz 01 cze, 2006 10:43

Textview uzywam tylko do konwersji z paa i pac do tga. W druga strone tylko paatool. Nie da sie porownac wynikow. Mysle, ze zmiana narzedzia naprawi ten problem
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostN 11 cze, 2006 09:58

YacieK, niech zgadnę. Te wzgórza w tle, to ty podstawiłeś na potrzeby screen'ów ? Jeśli tak to fajnie ci to wyszło :)

A tak a propo nieba, pamiętam że wersja beta desert sky'a, różniła się znacząco ( wogóle inny wygląd nieba ) od wydanej później wersji. Tak też będzie w tym przypadku ?
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 11 cze, 2006 11:51

Szkoda, że to wzgórze to tylko część nieba :(.
Ale z drugiej strony, wtedy ArmA byłoby zbędne :twisted:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostPn 12 cze, 2006 13:55

Jacek - Wietnam świetny będziesz w K-linie masz u mnie browara albo i dwa ;]
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron