Teraz jest Pt 20 cze, 2025 16:50


Warunek - aP1 w teamie w ogległości x od aP2

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

Warunek - aP1 w teamie w ogległości x od aP2

PostCz 29 cze, 2006 14:41

W jaki sposób zapisać następujący warunek:
- mamy jednostki gracz i a1
- a1 dołącza się w trakcie misji jako podkomendny jednostki gracz - czyli tworzy z nim grupę

W jaki sposób zapisać, że misja ma się skończyć (to wiem :D), gdy a1 oddali się od jednostki gracz na 100 m (to też jeszcze wiem, ale dalej zaczynają się dla mnie schody), ale wtedy i tylko wtedy, gdy a1 tworzy z jednostką gracz drużynę.
Forever Punk!
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostCz 29 cze, 2006 14:49

A moze użyj tej komendy:
Group object

Typy zmiennych:
object: obiekt

Typ Zwracanej wartości:
grupa

Opis:
Zwraca grupę do której należy jednostka. W przypadku martwych jednostek zwraca grupę pustą (GrpNull)

Przykład:
group player == group leader player
Obrazek
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostCz 29 cze, 2006 14:53

hmmm...tylko jak i gdzie tego użyć? Nie jestem orłem w edytorze :( dopiero zaczynam się tak na serio bawić, więc jeżeli mógłbyś to nieco objaśnić, byłbym bardzo wdzięczny :)
Ostatnio edytowano Cz 29 cze, 2006 15:09 przez zygomir, łącznie edytowano 1 raz
Forever Punk!
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostCz 29 cze, 2006 14:56

piszę odpowiedź zanim zamkną temat i skwitują oschłym "szukaj" :D

warunek : (a1 in group gracz) && (a1 distance gracz > 100)

Jerry: Moderator ma dobry dzień dziś i nie zamknie na razie :P
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostCz 29 cze, 2006 15:08

wyskakuje coś takiego:

Kod: Zaznacz cały
in: Typ, Grupa powinno być Macierz, Obiekt


wtf? :shock:
Forever Punk!
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 29 cze, 2006 15:12

gracz - nazwa grupy [Hint "gracz = group this"]]
ew. możesz dać player, powinno też zadziałać...
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostCz 29 cze, 2006 15:25

Dalej kiszka... :cry:
Spróbuję sam jeszcze pokombinować, może coś z tego wyjdzie...
Dzięki wszystkim za pomoc :)
Forever Punk!
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 29 cze, 2006 16:36

(player distance a1 > 100) && (leader a1 == player)
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostCz 29 cze, 2006 17:42

Teraz działa :) Dzięki wielkie :spoko:
Forever Punk!
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Warunek - aP1 w teamie w ogległości x od aP2

PostPt 13 gru, 2024 04:26

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Warunek - aP1 w teamie w ogległości x od aP2


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 7 gości

cron