
Co do pierwszego pytania o animację to jest to dość proste, należy zapętlić animację skryptem i dać warunek w którym to żołnierz przestanie wykonywać animację kiedy zobaczy wroga, problem w tym, że wróg może go zajść z tylu i wtedy nici ze wszystkiego. Moża też dać warunek w którym wojak przestanie wykonywać animację, jeżeli wróg zbliży się do niego na określoną odległość.
Powinno wyglądać to mniej więcej tak:
;czunosc.sqs
_czujny = this
#animation
_czujny SwitchMove "Nazwa_Animacji"
;teraz w zależności od tego w jakim czasie będzię żołnierz wykonywał animację wstawiamy odpowiedni czas, czas w którym animację będzię wykonywana, podam tylko przykład.
~5
goto "animation"
?(_czujny KnowsAbout zlygosc1 > 1) OR (_czujny KnowsAbout zlygosc2 > 1) OR (_czujny KnowsAbout zlygosc3 > 1)
goto "next"
#next
_czujny SwitchMove "Stand"
_czujny SwitchMove ""
_czujny setbehaviour "Aware"
exit
No raczej powinno działać, wpisujesz mu w inicjacji this exec "czujnosc.sqs" i powinno działać.
Co do tych "podpórek" to spróbuj ustawić je w nogach łóżka na odpowiedniej wysokości i powinno być dobrze.
Barb i powiedz, czy ten skrypt, który napisałem działa, bo nie wiem, czy wprowadzić jakieś poprawki, czy raczej dać sobie spokój.