Teraz jest So 21 cze, 2025 13:55


Artyleria

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

Artyleria

PostŚr 30 sie, 2006 16:04

Przedstawiam wam addonik mojej produkcji który może się przydać do misyjek w których potrzebne są dość proste skrypty artyleri.

Klik
Obrazek

Addon zawiera:
-7 typów kraterów
-Dźwieki wystrzału oraz samych eksplozji pociskow artyleryjskich
-Przykładowa misje wraz z skryptami
-Custom efekt ekplozji [bazowany na tym z Effect Pack 0.81]

Download - RDS Artillery [6.4MB]
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostŚr 30 sie, 2006 17:47

news na stronie... good job broł :spoko:
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostŚr 30 sie, 2006 19:09

Wygląda pięknie :) Zaraz wezme się za przetestowanie ;]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 30 sie, 2006 19:12

Sam skrypt, efekty i dźwięki są bardzo fajne. :spoko:
Jedyne co mi się nie podoba, to te kratery... Jakieś takie dziwne. :?
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline

Wladek

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 122
  • Dołączył(a): Cz 10 sie, 2006 15:07

PostŚr 30 sie, 2006 19:32

e nienarzekaj.bardzo fajnie to WSZYSTKO wyglada! :spoko: :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 30 sie, 2006 19:46

MIG25_Radek napisał(a):Sam skrypt, efekty i dźwięki są bardzo fajne. :spoko:
Jedyne co mi się nie podoba, to te kratery... Jakieś takie dziwne. :?

Co dokładnie? Domyślam się że niektóre kratery mogą sie nie spodbać ze wzgledu na niezbyt lejowata strukture, czyż nie o to chodziło Radku? W przyszłosci moze to zmienie, aczkolwiek dobrze by było aby na ten temat wypowiedzieli się inni.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 31 sie, 2006 00:14

Nie, tekstury mogą być, nie są takie złe. Chodzi o sam model krateru. Postawiłem sobie w edytorze wszystkie i są takie... Nie naturalne? Nie wiem, niektóre sa małe i bardzo wysokie... Blee...
Ale sam skrypt, efekty i dźwięki bardzo fajne jak już mówiłem. :)
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 31 sie, 2006 09:32

Posprzątano :mrgreen:
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostCz 31 sie, 2006 10:57

Sądzę że Rdek ma racje, Duże kratery powiny być bardziej lejkowate (dużo materiału wybuchowego= większa dziura :P ). Ale może być (w końcu to nie jest ECP :P ). Ale tak za całokształt to musze stwierdzić że świetna robota :spoko:

R - Nazhir, pisz na temat :mrgreen:
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostCz 31 sie, 2006 22:32

Hej reyhard - kapitalne efekty. Ty masz efekty, leje po pociskach - ja mam menu sprzezone z dowolnym radiem (czy "ICP_r109" czy "BAS_Satcom" - obojetnie). Moze tak bysmy cos razem wykombinowali ? Jezeli chcesz, to zglos sie do mnie i podesle Ci misje demo.
Offline
Avatar użytkownika

brambi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 123
  • Dołączył(a): Pn 20 mar, 2006 14:17
  • Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

PostPt 08 wrz, 2006 23:03

¦wietna rzecz!Prosta w obsłudze,a jaka radość gdy usłyszy się dudniące działa i zobaczy grad pocisków lecących na wroga :D

Diego

PostCz 12 paź, 2006 21:16

Całkiem całkiem się prezentuje ten addonik . Dobra robota . Oby więcej takich addonów Twojej roboty Reyhard :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostN 15 paź, 2006 00:48

Emm... Addon taki sobie.
Te kratery wyglądają jak te z powierzchni księżyca. Niestety silnik OFP'a nigdy nam nie pozwoli na robienie dziur w mapie xP To nie Wormsy.
Jednak dobrze, że miałeś w ogóle chęć za zabranie się za to.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostN 15 paź, 2006 11:03

Niestety silnik OFP'a nigdy nam nie pozwoli na robienie dziur w mapie xP To nie Wormsy.

Jakbyśmy tego nie wiedzieli...
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostN 15 paź, 2006 11:16

Ja sobie gdybałem -.-
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 22 gości

cron