Teraz jest Śr 25 cze, 2025 10:34


Wrzesień 1939

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPt 01 wrz, 2006 10:34

Dzięki :-)

W takim razie lecę robić crash-testy ...

R- Brambi, to nie czat, post usunięty...
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 01 wrz, 2006 11:24

Ja slyszalem jeszcze z Wieluniem.

Ledwie 15 min. przed Westerplatte (i to w dodatku zbombardowno cywilne obiekty-w tym szpital).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 01 wrz, 2006 11:25

Ah aż miodnie sie sprawdza te jednostki
Ale...
-.30tka nie ma dzwieków
-VISa nie da sie sprawdzic bo wywala bład p3d
-ogólnie broń krótka powoduje "zfreezowanie" postaci - czyli postac moze sie tylko delikatnie obrócic i nie moze chodzic
- "Parabelka" nie ma dzwieków
-MG34 nie działa (czyt nie strzela)
-"Erma" ma w sumie tylko jeden magazynek - bo mimo usilnych prób nie da sie zaladowac drugiego (tzn widac animacje ladowania itp ale w magazynku dalej nie ma amunicji)
- koktajle mołotowa ktore spadaja pod nogi ...niewazne pod jakim kątem rzuce i tak mnie zabijaja - ale jakie "kamikadze bo cie zaczadze" wychodzi ;D

I mimo tego bardzo mi sie ten mod podoba bo wykonanie jest nieporównywalnie lepsze od vilasowego...
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostPt 01 wrz, 2006 11:40

Patch zostanie wydany jeszcze dzisiaj, albo jak coś nie wyjdzie to jutro;p
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 01 wrz, 2006 11:41

Po krótkiej zabawie na maldenie znalazłem nastepujące błędy:
-Drugi lod w plakatach ma złą scieżke, jest W39_plakaty, powinno być W39_obiekty
-Koktajl Mołotowa to drugi Little Boy... Nie da sie tym walczyć, byle jak to rzucisz to i tak zginiesz od eksplozji tego trunku, po za tym brakuje mi tu jakiegos skryptu ale to juz czepialstwo ;P
-ckm wz.30 ma złą ścieżke do dźwieku wystrzału, jest w39_bron\dzwieki\y\38.wav powinnno być w39_bron\dzwieki\38.wav
-Nie działa snajper, a dokladniej jego giwera, zapomniało sie katalogu "w39_bron\o\wyb.p3d"
-To samo co powyżej tyle że z Visem
-Moździerz ma nieotexturowana część
-Skrót nie działa, ale to niespodzianka nie było :P
-Config.cpp powinien być w .bin :P - To jest powód freez'a postaci


Ogólnie bardzo podobaja mi się modele piechoty i wiekszosci broni [np. BAR], ciekawa jest także balistyka moździerza. Ciekawy tylko po co jest tutaj config, jakos nie widzialem zadnego menu ani jakis podmianek chociaz domyslam sie ze to ma cos wspolnego z twarzami.

Btw: Widze że przydałby sie wam jakiś betatester :P
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Jaksa

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): Pn 12 cze, 2006 19:05
  • Lokalizacja: z dużego pokoju

PostPt 01 wrz, 2006 11:59

reyhard napisał(a):Ciekawy tylko po co jest tutaj config, jakos nie widzialem zadnego menu ani jakis podmianek chociaz domyslam sie ze to ma cos wspolnego z twarzami.

Dokladnie, chodzi o twarze llaumy, nie są nakładane przez dodatkowe skrypty, a są domyślnymi i jedynymi twarzami. dzięki temu załogi pojazdów nie wygladają jak ufo po wypadku, a twarze żołnierzy nie zmieniaja się w trakcie gry, co podobno miało miejsce przy skryptowym nakladaniu llaumy. Cena za to są zdeformowane oryginalne BISowe twarze (poza kobietami, do których tekstur nie znalazłem), ale do następnego wydania powinniśmy zdążyć z modelami cywilów z Llauma, a amerykanie i tak nie będą z polakami walczyć ;)
Dzięki za wytknięcie błędów i krytyke. Cieszę się, ze mimo to mod się podoba. Jak Marekmodel powiedział, jeszcze dziś postaramy się dorzucić patcha.
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 01 wrz, 2006 12:04

Daodam że w przypadku grnatu obronnego występuje to samo co w przypadku koktajlu mołotowa. A jak wspominał Rey, po wyciągnięciu broni krótkiej gracz zostaje unieruchomiony :P
Ale tak po za tym najwyższa jakość (jak miło postrzec taką jedną teksturke na polskim rkm'ie ;) ).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

brambi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 123
  • Dołączył(a): Pn 20 mar, 2006 14:17
  • Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

PostPt 01 wrz, 2006 13:21

Także ja dołoże swoje 3 grosze :D
+ plusy:
+¦wietnie jak na wczesną alfe wykonane modele(hełmy,mundury),
+Dobry dżwięk wybuchu granatu,
+Okrzyki Naszych i Niemców(trochę ich za mało,ale to alfa),
+Stukanie serca przy trafieniu naszej postaci,
+Mozdzierz,świetna rzecz,

- minusy:
-Ckm.wz.30 ledwo strzela,
-Bofors ma ograniczone pole widzenie(nie mozna rozglądać się po "kabinie"),
-Nie które model mówią "niet" i nie wczytują się lub nie działają należycie(Perkun,Mg 34,Vis,Karabin wyborowy)
-Browing słabo kompie wg. mnie,
-Troszkę nie wyrazne obrazki w ekwipunku,
-Granat wz.33 odrobinę za mocy,a koktajl Mołotowa robi niezły"shake" używajacemu :D
- Nie mozna zrobić chociaz hipotetycznego starcia miedzy Wermahtem,a Wojskiem Polskim bo w edytorze są oba na "zielono" :D(Boże jaki ja głupi wystarczy zmienic chyba w ustawieniech kto z kim ma sojusz)Thats All folks 8)


Ale to tylko Alfa 0.1 wiec niema co się martwić.Piekna robota chłopaki! :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 01 wrz, 2006 13:30

Nie mozna zrobić chociaz hipotetycznego starcia miedzy Wermahtem,a Wojskiem Polskim bo w edytorze są oba na "zielono"

:cry: :roll: :/ :cojest: Przecież można to łatwo zmienić... Oczywiście lepiej by było jakby niemiaski byli po stronie wschodu (nasi po zachodu, a rosjanie jako partyzanci), ale to też można łatwo i szybko mienić w edytorze (FAQ wystarczy przeczytać :P ).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPt 01 wrz, 2006 13:35

@Rey
Beta-Tester jest, mianowicie ja :], tylko... Nie dostałem modu do betatestów bo nie było czasu :P.
Chciałem teraz się za to wziaśc, ale widać, że nie muszę.
Zrobię jedynie pare screenów do ew. newsa i wtrące swoje betatesterskie 3 grosze :]
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPt 01 wrz, 2006 13:38

Zadaniem betatestera jest wyłapanie wszystkich 'rażących' błędów jeszcze przez wydaniem (nawet alphy).

Wracając do meritum, najbardziej cieszy mnie dotrzymanie terminu - teraz to przecież istna rzadkość w community OFP.
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Kuba

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1608
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Wawa

PostPt 01 wrz, 2006 13:45

Przede wszystkim warto pochwalić za wywiązywanie się z terminów - miało być demo na pierwszy września i rzeczywiście jest demo na pierwszy września (choć z kilkoma błędami). Jak wszystkim wiadomo, bardzo różnie z tym u nas bywa :P Mimo zgłoszonych wcześniej bugów pierwszą produkcję moda oceniłbym jako udaną, zwłaszcza biorąc pod uwage zapowiedź rychłego patcha.

Takie pytanko - planujecie przerabiać na Llaume jakichś Rosjan, np. z Liberation? Fanie by było porozwalać pare łbów czerwonym oficerom politycznym :)

Wracając jeszce do bugów - wygląda na to, że jest taki ze Szwabskim sierzantem uzbrojonym w Erme. Przy próbie użycia tej broni pojawia się CTD.

Zadaniem betatestera jest wyłapanie wszystkich 'rażących' błędów jeszcze przez wydaniem (nawet alphy).


Jesli mamy wybierac między skrajnościami to wydaje mi się, że zdecydowanie lepsza jest sytuacja w której mod nawet z błędami wydawany jest zgodnie z planem , niż "betatesty" w stylu SW :P Niemniej jednak odrobina dokładniejszego sprawdzenia moda pod kątem błędów z pewnością by nie zaszkodziła :)
Offline
Avatar użytkownika

brambi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 123
  • Dołączył(a): Pn 20 mar, 2006 14:17
  • Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

PostPt 01 wrz, 2006 14:03

1.Mam zapytanie:czy beda wydawanie ciagle nowe wersje moda(tak jak WPS
0.40,0.50,0.55) Czy będą wydawanie patche?No bo ściągać co chwila 50mb to wiadomo...

2.Czemu nie było w modzie addonów Rkm wz.15 Chauchat,kb ppanc wz.35 UR i (mógły być PWS-35 „Ogar”) ? Nic nie zarzucam ta alfa świetna,ale mogły być te giwery.

3.Czy uśwadczymy w następnych częściach jakieś samochody?Np. Ciężarowy fiat,"łazik"?I czy będzie mozliwe obracanie Boforsem?Tak jak w LIB Mod?

4.Czy bedą animacje ładowania repetierów?Tzn.Czy będziecie zmieniać na ładowanie "animowane" czy "dzwiekowe"?
Offline
Avatar użytkownika

Jaksa

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): Pn 12 cze, 2006 19:05
  • Lokalizacja: z dużego pokoju

PostPt 01 wrz, 2006 14:31

1. ciągle, to raczej nie, czasem na pewno, i to raczej z większą ilością poprawek, drobne poprawki będą pewnie częściej, ale to będzie zajmować góra 50kb, bo cały config jest w jednym pliku.
2. Chauchau nie ma, bo nie ma ON, a tylko oni uzywali francuskiego sprzętu (o ile wiem), reszta nie doszła do stadium publiczne prezentacji - wymagaja poprawek.
3. Prace trwaja, więc powinny być, nie tylko ciężarówki, ale i coś pancernego, nie chcę też obiecywać, ale jeśli wyjdzie, to będzie też przenośny granatnik 46mm (działający jak zwykła broń).
4. W alfie praktycznie nie ma skryptów, następna wersja będzie miala kilka bajerów, więc to może też.
5. Rosjanie z Llaumą: jeśli Lib wyrazi zgodę.
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Nazhir

Spammer

Spammer

  • Posty: 164
  • Dołączył(a): Wt 15 lis, 2005 16:12
  • Lokalizacja: Trolla Norra

PostPt 01 wrz, 2006 15:20

Jaksa napisał(a):Jest godzina 4:45. Dokładnie 67 lat temu Niemcy napadły na nasz kraj. Druga wojna światowa rozpoczęła się. Ten mod poświęcamy pamięci naszych dziadków, którzy poświęcali swe zdrowie i życie dla wolnej Polski. Dla nas. Cześć ich pamieci.To jest wersja alfa dema naszego modu. jest jeszcze kilka błędów, pomyłek. Ale obiecaliśmy demo na 01.09, więc jest.
W modzie wykorzystaliśmy :
Gavin infantry pack, broń Upmindera (niestety mimo prób, nie udało się nam z nim skontaktować), oraz głowy Llaumy. Te głowy zostały wmontowane w config gry, więc nie ma już buraków spowodowanych podwójnym teksturowaniem głowy. Jedyny błąd jeszcze występujacy, to niezmienna tekstura w menu edycji gracza. Config przystosowany do wszystkich głów Llaumy zostanie wydany za dzień lub dwa, jako osobny, ponieważ wiele modów się tym interesuje.

Podziękowaia dla Gavina, Upmindera, Llaumy, WPS, WWIICZ Mod i innych.

poniżej link do ściągnięcia:
http://rapidshare.de/files/31502479/w39.exe.html
heh, szczerze mówiąc, nie wierzyłem, że coś z tego będzie, a tu taki zonk.
I jeszcze zuploadowane o 4:45....

szacuneczek :spoko:

:mrgreen:
Obrazek
spammuję, więc jestem
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 16 gości

cron