Teraz jest So 21 cze, 2025 14:57


Transport broni i objecktive zaliczony ???

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Walt

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): So 07 paź, 2006 13:31

Transport broni i objecktive zaliczony ???

PostN 05 lis, 2006 18:01

Trzy sztuki m60 leża w skrzynce. Warunkiem zaliczenia zadania jest przetransportowac i włożyć te trzy m60 do samolotu, ktory odleci z lotniska. Nie za bardzo wiem jak to wszystko ustawić by po wlożeniu tych trzech sztuk m60 do samolotu, nastapił miły dla ucha *ding* i odptaszkowanie, że to zadanie wykonane.

Sprawa jest banalna jeżeli warunkiem zaliczenia zadania jest wejście do samolotu/pojazDu np. cywila. Daję nazwe i warunek i gotowe. Ale jak to zrobic z samą bronią ? :/
Offline
Avatar użytkownika

traffix

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): So 04 mar, 2006 19:39

PostN 05 lis, 2006 18:06

Kod: Zaznacz cały
"numercelumisji" ObjStatus "Done"

Wpisz w polu aktywacji wyzwalacza żeby zaliczyło cel.

A broni to wyzwalacz chyba musisz dać z bronią na ziemi lub w cargo i jak się znajdzie to chyba warunek

Kod: Zaznacz cały
nazwabroni Moveincargo samolot

i w aktywacji cel misji... ale to nie wiem czy dobrze bo być może musisz umieścić ten staff w nawiasach o ile dobrze napisałem...
Offline
Avatar użytkownika

Walt

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): So 07 paź, 2006 13:31

PostN 05 lis, 2006 21:19

A broni to wyzwalacz chyba musisz dać z bronią na ziemi lub w cargo i jak się znajdzie to chyba warunek
Kod:
nazwabroni Moveincargo samolot


i w aktywacji cel misji... ale to nie wiem czy dobrze bo być może musisz umieścić ten staff w nawiasach o ile dobrze napisałem...


Probowalem, ale niesety nie dziala. Nie da sie "nazwa broni moveincargo samolot"
Offline
Avatar użytkownika

traffix

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): So 04 mar, 2006 19:39

PostN 05 lis, 2006 21:35

...umiesz stawiać wyzwalacze z bronią żeby leżała na ziemi? chyba da się wpakować ją do obiektu przez wpisanie mu w inicjacji

Kod: Zaznacz cały
nazwatriggerazbronią moveincargo this

spróbuj...
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostPn 06 lis, 2006 09:11

Traffix... ale ona wowczas nie lezy sama w ziemi tylko jest trzymana przez niewidzialny obiekt "weaponholder" i ten sposob nie zadziala.

Zastrzegam ze z edytorem ofp mialem do czynienia bardzo dawno temu, i teraz nawet nie mam OFP ale...

Sprobuj z komenda zwracajaca liste broni wpojezdzie, a pozniej porownaj pierwszy select z tej listy z "m60"
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostPn 06 lis, 2006 16:36

problem jest i to duży.
nie da się wykryć jaka broń jest w pojeździe, skrzynce itd.

przełożenie tej broni potraktowałbym jako nieco niewykonalne, za dużo zmiennych.
:(
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 06 lis, 2006 17:14

Ja mam proste rozwiązanie :mrgreen:

Kod: Zaznacz cały
;init.sqs
M60counter = 0
publicVariable "M60counter"


Dajesz samolotowi x1 = this addaction ["Włóż M60 do samolotu","weaponM60.sqs"]. Nazywasz samolot np. nazwaSamolotu i:


Kod: Zaznacz cały
;weaponM60.sqs
_unit = _this select 1
?!(_unit hasWeapon "M60"):exit
?(M60counter == 3):nazwaSamolotu removeAction x1;exit
M60counter = M60counter + 1
nazwaSamolotu addweaponCargo "M60"
nazwaSamolotu addmagazineCargo "M60"
nazwaSamolotu addmagazineCargo "M60"
nazwaSamolotu addmagazineCargo "M60"
_unit removeWeapon "M60"
_unit removeMagazines "M60"
?(M60counter == 3):"numerObj"nazwaSamolotu removeAction x1;exit
exit
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Walt

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): So 07 paź, 2006 13:31

PostWt 07 lis, 2006 21:22

Suuuuper pomysł Reyhard, inny niż wszystkie:)
Zrobiłem jak radzisz w poście ale... Wyskakuje coś takiego

Kod: Zaznacz cały
dodo addmagazineCargo "M60"|#|': Error admagazinecargo: Type String, expected Array


Tak wygląda przykładowa misja w edytorze

Kod: Zaznacz cały
version=11;
class Mission
{
   addOns[]=
   {
      "Trabant"
   };
   randomSeed=7120387;
   class Intel
   {
   };
   class Groups
   {
      items=5;
      class Item0
      {
         side="CIV";
         class Vehicles
         {
            items=1;
            class Item0
            {
               position[]={9807.843750,26.730000,4026.831543};
               id=0;
               side="CIV";
               vehicle="Cessna";
               leader=1;
               skill=0.600000;
               fuel=0.000000;
               text="dodo";
               init="x1 = this addaction [""Włóż M60 do samolotu"",""weaponM60.sqs""]";
            };
         };
      };
      class Item1
      {
         side="GUER";
         class Vehicles
         {
            items=1;
            class Item0
            {
               position[]={9763.981445,29.123421,4029.716553};
               azimut=94.396637;
               id=1;
               side="GUER";
               vehicle="SoldierGB";
               player="PLAYER COMMANDER";
               leader=1;
               skill=0.600000;
               init="removeAllWeapons this";
            };
         };
      };
      class Item2
      {
         side="WEST";
         class Vehicles
         {
            items=1;
            class Item0
            {
               position[]={9781.041992,28.084932,4024.307373};
               azimut=78.078751;
               id=2;
               side="WEST";
               vehicle="SoldierWMG";
               leader=1;
               skill=0.600000;
               health=0.000000;
            };
         };
      };
      class Item3
      {
         side="WEST";
         class Vehicles
         {
            items=1;
            class Item0
            {
               position[]={9787.428711,27.609177,4027.790771};
               azimut=78.078751;
               id=3;
               side="WEST";
               vehicle="SoldierWMG";
               leader=1;
               skill=0.600000;
               health=0.000000;
            };
         };
      };
      class Item4
      {
         side="WEST";
         class Vehicles
         {
            items=1;
            class Item0
            {
               position[]={9794.105469,27.103441,4030.984131};
               azimut=78.078751;
               id=4;
               side="WEST";
               vehicle="SoldierWMG";
               leader=1;
               skill=0.600000;
               health=0.000000;
            };
         };
      };
   };
};
class Intro
{
   randomSeed=5805571;
   class Intel
   {
   };
};
class OutroWin
{
   randomSeed=7802371;
   class Intel
   {
   };
};
class OutroLoose
{
   randomSeed=6233603;
   class Intel
   {
   };
};


A tu skrypt ze zmienioną nazwą samolotu jedynie

Kod: Zaznacz cały
;weaponM60.sqs
_unit = _this select 1
?!(_unit hasWeapon "M60"):exit
?(M60counter == 3): dodo removeAction x1;exit
M60counter = M60counter + 1
dodo addweaponCargo "M60"
dodo addmagazineCargo "M60"
dodo addmagazineCargo "M60"
dodo addmagazineCargo "M60"
_unit removeWeapon "M60"
_unit removeMagazines "M60"
?(M60counter == 3):"numerObj" dodo removeAction x1;exit
exit
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostWt 07 lis, 2006 21:51

Kod: Zaznacz cały
;weaponM60.sqs
_unit = _this select 1
?!(_unit hasWeapon "M60"):exit
?(M60counter == 3): dodo removeAction x1;exit
M60counter = M60counter + 1
dodo addweaponCargo ["M60",1]
dodo addmagazineCargo ["M60",3]
_unit removeWeapon "M60"
_unit removeMagazines "M60"
?(M60counter == 3):"numerObj" dodo removeAction x1;exit
exit
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Tiget1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): So 13 sty, 2007 14:58

PostWt 16 sty, 2007 22:42

traffix napisał(a):
Kod: Zaznacz cały
"numercelumisji" ObjStatus "Done"

Wpisz w polu aktywacji wyzwalacza żeby zaliczyło cel.



Zrobiłem tak i po rzekomym zaliczeniu celu pojawił się napis w lewym górnym rogu, że zaliczone, jednakże gdy spojrzałem na cele misji nie ujrzałem tam zielonego "ptaszka". Czy trzeba zrobić coś jeszcze? oO
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostWt 16 sty, 2007 22:49

W briefingu masz oznaczony cel tym samym numerem, co w polu aktywacji ?
Obrazek
Offline

Tiget1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): So 13 sty, 2007 14:58

PostŚr 17 sty, 2007 20:18

Tak, ten sam numer. Przecież inaczej chyba nie byłoby tego "ding" , no nie? ;/

Kod: Zaznacz cały
"OBJ_0" ObjStatus "Done"


a w brefingu oczywiscie

Kod: Zaznacz cały
 <p><a name = "OBJ_0">
itd
Ostatnio edytowano Śr 17 sty, 2007 20:32 przez Tiget1, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostŚr 17 sty, 2007 20:30

Owszem, byłoby, lecz jeżeli nie masz takiego samego numeru to po prostu Ci tego nie zaznaczy.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 17 sty, 2007 20:34

Tak ma być -> "0" ObjStatus "Done"/"1" ObjStatus "DONE"
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Tiget1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): So 13 sty, 2007 14:58

PostŚr 17 sty, 2007 20:51

A mogą być te komendy oddzielone średnikiem, bo jak oddzielam "/" to jakis błąd w skrypcie pisze czy coś.

Edit: Już jest ok, dzięki.

Edit2: A co zrobić, żeby po aktywacji wyzwalacza wyświetlił się jakis tekst lub komunikat radiowy?
Ostatnio edytowano Cz 18 sty, 2007 18:35 przez Tiget1, łącznie edytowano 2 razy
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 19 gości

cron